Er zijn ook nog ex-bewoners van BB3:quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:41 schreef bhs het volgende:
Tussenstand: Aantal posts van Ex Big Brother Bewoners En BHS:
[afbeelding]
Tanja lijkt te gaan winnen, maar bovenaan staan betekend niet altijd winnen
SHO misschien?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:48 schreef Arcee het volgende:
Blijf je na HBB ook posten op Fok!, Tanja?
Afhankelijk van welk subforum de Tanjareeks wil adopteren, wellicht.
Zijn er vast wel een aantal die haar topic willen adopterenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:48 schreef Arcee het volgende:
Wat is BB3? Niets van gezienquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:44 schreef Arcee het volgende:
Er zijn ook nog ex-bewoners van BB3:
Priscella
bauer (Gert-Jan)
audrey
De hond heet Tjesto, misschien is dat een hint?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:49 schreef Shirley het volgende:
Tann, van welke muziek hou je eigenlijk? Omdat je in BB wel eens vertelde over de feesten waar je naar toe was geweest...
en vergeet Sade niet hehquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
De hond heet Tjesto, misschien is dat een hint?![]()
Maak er mevrouw van en het is akkoord...quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:52 schreef kaasdip het volgende:
LS vroeg wie ik was ?
ook een gedupeerde van je
maar zoek lekker zelf maar ff uit wie
das laatste wat ik erover zeg meneer de modurator
euh... vind je't goed als ik dat later vanavond even doorlees?quote:
Dat hoeft niet te betekenen dat ze ervan houdt. En Sade wist ik, maar zo beperkt zal het niet wezen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
De hond heet Tjesto, misschien is dat een hint?![]()
Ik heb helaas nooit gedupeerden gemaakt. Wel getrouwde vrouwen, die graag een slippertje wilden met een vrijgezelle man. Dus ben je vast één van die gedupeerden van jezelf.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:52 schreef kaasdip het volgende:
LS vroeg wie ik was ?
maar zoek lekker zelf maar ff uit wie
das laatste wat ik erover zeg meneer de modurator
Hoeveel wijven heeft die gozer wel niet gehad. Ze komen ineens uit alle hoeken en gaten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:52 schreef kaasdip het volgende:
LS vroeg wie ik was ?
LS vertel dat even dan in [HBB] Het offtopic-topic deeltje 2quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb helaas nooit gedupeerden gemaakt. Wel getrouwde vrouwen, die graag een slippertje wilden met een vrijgezelle man. Dus ben je vast één van die gedupeerden van jezelf.
sorry mevrouw de modurator moet dit nog ff vant hart (sorry)quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb helaas nooit gedupeerden gemaakt. Wel getrouwde vrouwen, die graag een slippertje wilden met een vrijgezelle man. Dus ben je vast één van die gedupeerden van jezelf.
Je moest eens weten hoeveel getrouwde vrouwen in zijn voor een slippertje of een minnaar.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoeveel wijven heeft die gozer wel niet gehad. Ze komen ineens uit alle hoeken en gaten.
Maar goed, Ted Bundy had ook niet te klagen over vrouwelijke aandacht.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoeveel wijven heeft die gozer wel niet gehad. Ze komen ineens uit alle hoeken en gaten.
Maar goed, Ted Bundy had ook niet te klagen over vrouwelijke aandacht.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
LS vertel dat even dan in [HBB] Het offtopic-topic deeltje 2
Ik ga hier al die namen niet neerzetten, daarmee zou ik andere meiden mee in verlegenheid kunnen brengen, die hier niets mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:02 schreef kaasdip het volgende:
[..]
sorry mevrouw de modurator moet dit nog ff vant hart (sorry)
vrijgezel ? bedoel je daar nu jezelf mee ? tja wie wil jou nou ook en geef toe
wordt al misselijk van je naam laat staan dat ik je kop er ook nog bij zie
jij moet je bezig houden met je eigen leven en niet verhaaltjes rond strooien die niet waar zijn ROB!!
we zullen maar zeggen get a life he!!
en stop met die onzin verhalen niemand gelooft er ook maar 1 woord van
je hebt het wel hoog in je bol he
gewoon ziekelijk
weet je nu wie ik ben STAKKER?
quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:48 schreef Arcee het volgende:
gaan we nu dreigen ROB ??quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel getrouwde vrouwen in zijn voor een slippertje of een minnaar.
De meesten met een standaard leugen... Huwelijk is slecht bla bla bla...
Sommigen gewoon voor de spanning. En dat zijn waar je voor op moet passen, want die proberen dan ineens terug te schoppen. En dat schijnt hier nu het geval te zijn.
Wat dat betreft viel oetelke nog wel mee. Die nodigde me ook gewoon bij haar thuis uit. Waardoor haar man en ik zelfs maatjes werden, tot zij meer wilde en ik afhaakte.
Dan wil je niet weten wat voor bitches vrouwen kunnen zijn. Maar dat lees je hier min of meer wel.
Zolang ik zelf beter weet, hap ik maar matig terug als ze me hier uitdagen, maar wie er (of hier od in mijn mail) ook nog maar één keer mijn zoontje er bij betrekt, die krijgt wel serieuse problemen.
lieve kaasdip, ajb doe dit niet, er hoopt iemand van harte dat dit topic weer dicht gaat, geef niet toe, als je je hart wil luchten, pls zet het in mn gastenboek op de bb-tanja site, laten we het hier nog ff gezellig houdenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:02 schreef kaasdip het volgende:
[..]
sorry mevrouw de modurator moet dit nog ff vant hart (sorry)
vrijgezel ? bedoel je daar nu jezelf mee ? tja wie wil jou nou ook en geef toe
wordt al misselijk van je naam laat staan dat ik je kop er ook nog bij zie
jij moet je bezig houden met je eigen leven en niet verhaaltjes rond strooien die niet waar zijn ROB!!
we zullen maar zeggen get a life he!!
en stop met die onzin verhalen niemand gelooft er ook maar 1 woord van
je hebt het wel hoog in je bol he
gewoon ziekelijk
weet je nu wie ik ben STAKKER?
Een brede smaak dus.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:06 schreef tann het volgende:
[..]
wat mij betreft wel!
2Shirly: khou van heel veel muziek, idd Tiesto en alles wat er een beetje op lijkt, maar ook jazz, bluezz, ned.rap, sade, R&B enz enz, op het moment heb ik een kei gaaf cdtje van 2pac in de auto,heeeeeeerlijk!
Zo, iedereen weer gehad dacht ik zo, ik BEW![]()
hey tann, ik ben tog wel benieuwd wie je goed vindt?quote:
voornamelijk op mn bekquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:03 schreef oeteltje het volgende:
nou geef mij maar Ted Bundy![]()
tan waar val jij eigelijk op?
[..]
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:07 schreef kaasdip het volgende:
[..]
gaan we nu dreigen ROB ??
jongen wees verstandig en steek je energie in je jochie en niet in dit soort onzinnige verhalen
je zoon ken der ook niets aan doen dat jij zo verknipt ben
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:07 schreef kaasdip het volgende:
[..]
gaan we nu dreigen ROB ??
jongen wees verstandig en steek je energie in je jochie en niet in dit soort onzinnige verhalen
je zoon ken der ook niets aan doen dat jij zo verknipt ben
quote:
Vergeet je niet iemand?quote:(khou wel van getinte mannen, of Bartje)
Waar bemoei jij je mee, ze heeft het tegen mij, dus als ze lef heeft stuurt ze mij een bericht, maar daar heeft ze het lef niet voor. Wie ben jij die nog meer uit mijn privé moet weten? Zodat je het weer kan rondvertellen aan iedereen? Bemoei je niet met berichten die je niets aan gaan.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:08 schreef tann het volgende:
[..]
lieve kaasdip, ajb doe dit niet, er hoopt iemand van harte dat dit topic weer dicht gaat, geef niet toe, als je je hart wil luchten, pls zet het in mn gastenboek op de bb-tanja site, laten we het hier nog ff gezellig houden![]()
pffffff, ken al die namen niet joh!! noem es wat en ik zeg wel ja of nee, brace vind ik ook lekker trouwens.....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:09 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hey tann, ik ben tog wel benieuwd wie je goed vindt?![]()
Hij is dood hé.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:12 schreef tann het volgende:
[..]
yep, ligt aan mn stemming denk, nu ff 2pac
Bracequote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:13 schreef tann het volgende:
[..]
pffffff, ken al die namen niet joh!! noem es wat en ik zeg wel ja of nee, brace vind ik ook lekker trouwens.....
ga naar [HBB] Het offtopic-topic deeltje 2quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee, ze heeft het tegen mij, dus als ze lef heeft stuurt ze mij een bericht, maar daar heeft ze het lef niet voor. Wie ben jij die nog meer uit mijn privé moet weten? Zodat je het weer kan rondvertellen aan iedereen? Bemoei je niet met berichten die je niets aan gaan.
maar das toch algemeen bekend?? hmmmmmmmmmmmmm APKtjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:12 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Vergeet je niet iemand?
Begint met een A.![]()
opgezwolle, extince, jiggy djé, brainpower af en toe, raymzter.. die vind ik met name erg goedquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:13 schreef tann het volgende:
[..]
pffffff, ken al die namen niet joh!! noem es wat en ik zeg wel ja of nee, brace vind ik ook lekker trouwens.....
Het is een forum. Het staat ieder vrij om te reageren op elkaar. Kortom, zeik niet zoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee, ze heeft het tegen mij, dus als ze lef heeft stuurt ze mij een bericht, maar daar heeft ze het lef niet voor. Wie ben jij die nog meer uit mijn privé moet weten? Zodat je het weer kan rondvertellen aan iedereen? Bemoei je niet met berichten die je niets aan gaan.
ja, naar Jos straks als ik te bed ga.....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:14 schreef Manu82 het volgende:
Tann ga je vanavond nog wat kijken?
DuvelDuvel is puik! Opgezwolle ook wel, maar Brainpower? Suikeroompje, kom op hé...die gast is toch niet serieus te nemen. Totaal niet gangsta!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
opgezwolle, extince, jiggy djé, brainpower af en toe, raymzter.. die vind ik met name erg goedmaar dat is al wat minder commercieel.. je hebt ook the opposites en lange frans en baas b maar dat is meer voor top 40 publiek
hehe tann luistert naar tupac.. ken je brenda's got a baby?![]()
ja man, tof nummer!!! jammer dat ik te oud ben voor hem........maar had voorheen ook wel een blowtje mee willen rokenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
BraceDaar heb ik 2 jaar terug nog een blowtje mee gerookt in een hotel in Salou
Mooie stem...
Toen was Moppie zo'n hit
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:16 schreef tann het volgende:
[..]
ah vandaar....kzat al een tijd te wachten dat er weer een concert kwam.........![]()
echt een tof intervieuw, zo wil ik er wel meer doen, mooie fotoos ookquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:15 schreef DanielleNaomi het volgende:
Gaaf Tann ik krijg de kinderen automatisch dus ben benieuwd!!
Hoe later de avond hoe schoner het volk, helaas kan ik niet meegaan in de late uurtjes, houdt liesje niet vol , wekker heeft al deuken van het rammenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:16 schreef tann het volgende:
[..]
ah vandaar....kzat al een tijd te wachten dat er weer een concert kwam.........![]()
1e album van Brainpower is wel goed hoor, zn laatste album heb ik trouwens nog gereviewdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:18 schreef Shirley het volgende:
[..]
DuvelDuvel is puik! Opgezwolle ook wel, maar Brainpower? Suikeroompje, kom op hé...die gast is toch niet serieus te nemen. Totaal niet gangsta!
Je kan die zooi ook weggooien.quote:
ja man, opgezwolle en extince, toppie! jiggy dje ken ik niet, brainpower lange frans baas b is idd commercieel maar soms ook lekker, zelfs ali B! raymtzer vind ik helemaal super, maar mis nog een paar......als ik de naam zie weet ik het wel weer...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
opgezwolle, extince, jiggy djé, brainpower af en toe, raymzter.. die vind ik met name erg goedmaar dat is al wat minder commercieel.. je hebt ook the opposites en lange frans en baas b maar dat is meer voor top 40 publiek
hehe tann luistert naar tupac.. ken je brenda's got a baby?![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:20 schreef golfer het volgende:
Zo, weer even bijgelezen.
Ik zie dat we er nog een loser bij hebben in dit topic, die persoonlijke vetes via het forum wil uitspelen?
Ene kaasdip?
Ook alweer zo'n aanwinst.
Waar was dat interview (zonder u dus, Tanja) voor?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:19 schreef tann het volgende:
echt een tof intervieuw, zo wil ik er wel meer doen, mooie fotoos ook![]()
Goed bezig.quote:
hm, kheb niet zoon behoefte om op hem te reageren, vond et belangrijker dat kaasdip ff dimmen zou, ook al is het begrijpelijk, maar kwil graag dit topic nog ff aan houden tot het eind...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Het is een forum. Het staat ieder vrij om te reageren op elkaar. Kortom, zeik niet zo.
maar bedankt trouwensquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Het is een forum. Het staat ieder vrij om te reageren op elkaar. Kortom, zeik niet zo.
Nee, jhebt dochter.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:22 schreef tann het volgende:
hm, kheb niet zoon
MOD, weer iemand die mag schelden? Waar blijven de ******quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
godsvergeten mongool ga naar [HBB] Het offtopic-topic deeltje 2
awwwwwww.... arme flugelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:24 schreef flugeltje het volgende:
Vind mij trouwens allemaal ff zielig...
Ik ben ziek
Wat heb je dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:24 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben ziek
Arme jij.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:15 schreef DanielleNaomi het volgende:
ik krijg de kinderen automatisch
vergeef et haar, had niet terug gelezen........quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:20 schreef golfer het volgende:
Zo, weer even bijgelezen.
Ik zie dat we er nog een loser bij hebben in dit topic, die persoonlijke vetes via het forum wil uitspelen?
Ene kaasdip?
Ook alweer zo'n aanwinst.
ehm ff denken Negativ, THC, Jawat, Typhoon, Spacekees, Postmen (Shyrock) Uniq etc..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:21 schreef tann het volgende:
[..]
ja man, opgezwolle en extince, toppie! jiggy dje ken ik niet, brainpower lange frans baas b is idd commercieel maar soms ook lekker, zelfs ali B! raymtzer vind ik helemaal super, maar mis nog een paar......als ik de naam zie weet ik het wel weer...
Arme flugeltje, warme kruik pakken en heerlijk in bed duiken meis, als je single bent pluk je maar iemand van de straat om voor je te zorgen en als je niet singel bent "laten lopen die hap "quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:24 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben ziek
haha, krij liever op wat andersquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:20 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hoe later de avond hoe schoner het volk, helaas kan ik niet meegaan in de late uurtjes, houdt liesje niet vol , wekker heeft al deuken van het rammenveel plezier nog allen ( is dit ook SC?? )
![]()
En Tan ? maak je borst maar nat , word 40 cm sneeuw voorspeld hiero, kunnen we samen sleetje rijden
** wees verstand en hap niet **
Je hoeft ook niet op hem te reageren hoor. Je hebt groot gelijk. Negeren is het beste.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:22 schreef tann het volgende:
[..]
hm, kheb niet zoon behoefte om op hem te reageren, vond et belangrijker dat kaasdip ff dimmen zou, ook al is het begrijpelijk, maar kwil graag dit topic nog ff aan houden tot het eind...
nee jij nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:26 schreef tann het volgende:
[..]
haha, krij liever op wat anders
*deed ik toch ook niet*
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:25 schreef Annelies-G het volgende:
en als je niet singel bent "laten lopen die hap "
sorry....zonder u volgende keer......voor het blad Kinderen......quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar was dat interview (zonder u dus, Tanja) voor?
Ik ben al tijden verkouden/grieperig. Al een paar maanden. Nu blijkt dat m'n buizen van eustadingetje helemaal vol met prut zitten zodat ik iedere keer als ik beter was vanuit daar weer bacteriën kreeg aangevoerd. Stond ook allemaal vocht achter m'n trommelvliezen. Ik heb dus medicijnen gekregen, maar daarvan wordt het eerst erger...quote:
beterschap!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:24 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben ziek
Ben ik het ook volkomen mee eens. Maar als je beetje terugleest, ben ik hier pas weer als er weer eens aantijgingen tegen mij staan. En ik ben net zo vrij om daar op te mogen reageren. Als ze nu gewoon geen LS of mijn naam (of aanwijzingen) daarheen doen, heeft niemand meer last van me. Maar ik laat me graag uit de tent lokken, maar dat is wel bekend.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet op hem te reageren hoor. Je hebt groot gelijk. Negeren is het beste.
quote:
Ken ik niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:27 schreef tann het volgende:
sorry....zonder u volgende keer......voor het blad Kinderen......
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben al tijden verkouden/grieperig. Al een paar maanden. Nu blijkt dat m'n buizen van eustadingetje helemaal vol met prut zitten zodat ik iedere keer als ik beter was vanuit daar weer bacteriën kreeg aangevoerd. Stond ook allemaal vocht achter m'n trommelvliezen. Ik heb dus medicijnen gekregen, maar daarvan wordt het eerst erger...
ergo: Ik ben zielug...
THC ja man, vind ik ook tof, hebben toch dat nummer ook van ***sletje?? die anderen zeggen me nx, doe maar ff upload....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:25 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ehm ff denken Negativ, THC, Jawat, Typhoon, Spacekees, Postmen (Shyrock) Uniq etc..
Jiggy Djé is trouwens erg goedik kan wel een trackje van 'm uploaden
Playgurrelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beterschap
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet op hem te reageren hoor. Je hebt groot gelijk. Negeren is het beste.
Sletje is volgens mij van D-Men.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:31 schreef tann het volgende:
[..]
THC ja man, vind ik ook tof, hebben toch dat nummer ook van ***sletje?? die anderen zeggen me nx, doe maar ff upload....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |