een plaat gewapend beton bedoel jequote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:34 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
och die heeft zo'n bord voor dr kop
die wortel past wel in die smerige gleuf van jequote:
hihi daar maak je toch even een fout lelijke graftak die je der rondloopt, mijn "perzikje" is nimmer gefotografeerd en voor zover ik weet is jouw lelijke smoelwerk daar ook niet in de buurt geweestquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
die wortel past wel in die smerige gleuf van je
stik erin
kijk eerst naar jezelfquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:51 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
hihi daar maak je toch even een fout lelijke graftak die je der rondloopt, mijn "perzikje" is nimmer gefotografeerd en voor zover ik weet is jouw lelijke smoelwerk daar ook niet in de buurt geweest
wat is hier schijnheilig aan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:56 schreef sararaats het volgende:
schijnheilige grafkut
allesquote:
dream onquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
alles
ik ga neuken slapen
lekker naast Miranda![]()
![]()
ben je nou nog niet wegquote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:02 schreef sararaats het volgende:
[..]
[afbeelding]
fuck you en sterf een pijnlijke dood
Ik welquote:
DOODVERWENSING!1!!@one!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:02 schreef sararaats het volgende:
[..]
[afbeelding]
fuck you en sterf een pijnlijke dood
wel godverdomme!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:04 schreef Misstique het volgende:
Ik ga ook slapen.
hihihihiquote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:04 schreef Misstique het volgende:
Wát een toeval!
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:06 schreef xrrwr het volgende:
Hoeren, jullie allemaal.
Geile donder. Je blijft een hoer, daar niet van.quote:
boeiend.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:08 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Geile donder. Je blijft een hoer, daar niet van.
*iets over een bushokje mompelt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:06 schreef xrrwr het volgende:
Hoeren, jullie allemaal.
ik dacht dat dit het sararaats gaat uit dr dak topic wasquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:28 schreef The_Langolier het volgende:
Is dit het dornken bier topic?
hmm, weer een rel gemistquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:30 schreef senseosmile het volgende:
[..]
ik dacht dat dit het sararaats gaat uit dr dak topic wasmaarja dat was gisteren
jahquote:
Dan lijkt er maar één oplossing: Bier!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:32 schreef senseosmile het volgende:
[..]
jahmaar troost je met de gedachte dat ik hem ook gemist heb...relgemistesoulmate
![]()
nee joh senseoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:32 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dan lijkt er maar één oplossing: Bier!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |