Heb jij óók een mailtje gehad?quote:
Even kijken.quote:
Nee, wij noemen het altijd lichtelijk krankzinnig he?quote:
Dan ben ik tóch uniekquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Even kijken..
Fok! Fotoboek - Nieuwe reactie van Bizznitch.
Dat is de enige.
Alsof ik een ban voor d'r kan aanvragen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
denk dat NJ het deze wel ff toelaat als je die mail hier post hoor
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Even kijken..
Fok! Fotoboek - Nieuwe reactie van Bizznitch.
Dat is de enige.
aanvragen moet geen probleem zijn, maarja de rest hequote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:19 schreef NJ het volgende:
[..]
Alsof ik een ban voor d'r kan aanvragen..
Waarschijnlijk krijg ik 'm zelfs gezet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
aanvragen moet geen probleem zijn, maarja de rest he
Dat hoeft ook niet, want ik hou me netjes aan de regelsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:19 schreef NJ het volgende:
[..]
Alsof ik een ban voor d'r kan aanvragen..
damn ik moet zeggen dat ze dat omhoogneuken erg goed gedaan heeftquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg ik 'm zelfs gezet.
Maarja, dan komt Dago online..
anders geen sex meer voor jou zekerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, want ik hou me netjes aan de regels![]()
je word intelligenter met de minuutquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:24 schreef sararaats het volgende:
plurk
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
anders geen sex meer voor jou zeker
en jij wordt een kutwijf met de minuutquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
je word intelligenter met de minuut
Je haalt dingen door de warquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
anders geen sex meer voor jou zeker
Mt was aan het baggeren maar ze krijgt geen ban, ook krijgt ze tot 2009 geen sex meerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:25 schreef NJ het volgende:
[..]
.
Ik zie het al staan in het banmeldtopic..
Ze probeert een wig te drijven tussen jou en Miranda, omdat ze je voor zichzelf wil hebben.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
dacht je nu echt dat ik je niet door heb?
wat valt er aan door te hebben, ze is je gewoon open en blood aan het afkrakenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
en jij wordt een kutwijf met de minuut
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
Mt was aan het baggeren maar ze krijgt geen ban, ook krijgt ze tot 2009 geen sex meer
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Ze probeert een wig te drijven tussen jou en Miranda, omdat ze je voor zichzelf wil hebben.
ja haha, ik heb geen prut in mijn ogenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat valt er aan door te hebben, ze is je gewoon open en blood aan het afkraken
dat klopt niet helemaal en wow heb je dat door? wat goed van jouuuuuquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
en jij wordt een kutwijf met de minuut
echt welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!
wel erachterquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja haha, ik heb geen prut in mijn ogen
doe mij een plezier en steek iets in die gore bek van jouquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:29 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
dat klopt niet helemaal en wow heb je dat door? wat goed van jouuuuu
stfu vrind ik zal je vinden en als ik je vind zal mijn wraak zo zoet zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Ze probeert een wig te drijven tussen jou en Miranda, omdat ze je voor zichzelf wil hebben.
ik heb wel wat lekkers voor derquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
doe mij een plezier en steek iets in die gore bek van jou
Jawel!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!
Je stelt jouw dildo ter beschikking? Wat lievquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
Waar spreken we af?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:30 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
stfu vrind ik zal je vinden en als ik je vind zal mijn wraak zo zoet zijn
lol jij durft het woord GORE in je mond te nemen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik val compleet door de mand nuquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Jawel!
Carpe diem is ook latijn voor "hete wortel"!
Ik heb je wel door.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:32 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
lol jij durft het woord GORE in je mond te nemen?
Kijk uit! Ik heb een heule jaloerse vriendin!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:33 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
* Tiek stevig op haar smiegeltje pakt
och die heeft zo'n bord voor dr kopquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kijk uit! Ik heb een heule jaloerse vriendin!
en ik maar denken dat het harige bever betendequote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Jawel!
Carpe diem is ook latijn voor "hete wortel"!
Ik heb je wel door.
een plaat gewapend beton bedoel jequote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:34 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
och die heeft zo'n bord voor dr kop
die wortel past wel in die smerige gleuf van jequote:
hihi daar maak je toch even een fout lelijke graftak die je der rondloopt, mijn "perzikje" is nimmer gefotografeerd en voor zover ik weet is jouw lelijke smoelwerk daar ook niet in de buurt geweestquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
die wortel past wel in die smerige gleuf van je
stik erin
kijk eerst naar jezelfquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:51 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
hihi daar maak je toch even een fout lelijke graftak die je der rondloopt, mijn "perzikje" is nimmer gefotografeerd en voor zover ik weet is jouw lelijke smoelwerk daar ook niet in de buurt geweest
wat is hier schijnheilig aan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:56 schreef sararaats het volgende:
schijnheilige grafkut
allesquote:
dream onquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
alles
ik ga neuken slapen
lekker naast Miranda![]()
![]()
ben je nou nog niet wegquote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:02 schreef sararaats het volgende:
[..]
[afbeelding]
fuck you en sterf een pijnlijke dood
Ik welquote:
DOODVERWENSING!1!!@one!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:02 schreef sararaats het volgende:
[..]
[afbeelding]
fuck you en sterf een pijnlijke dood
wel godverdomme!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:04 schreef Misstique het volgende:
Ik ga ook slapen.
hihihihiquote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:04 schreef Misstique het volgende:
Wát een toeval!
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:06 schreef xrrwr het volgende:
Hoeren, jullie allemaal.
Geile donder. Je blijft een hoer, daar niet van.quote:
boeiend.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:08 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Geile donder. Je blijft een hoer, daar niet van.
*iets over een bushokje mompelt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:06 schreef xrrwr het volgende:
Hoeren, jullie allemaal.
ik dacht dat dit het sararaats gaat uit dr dak topic wasquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:28 schreef The_Langolier het volgende:
Is dit het dornken bier topic?
hmm, weer een rel gemistquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:30 schreef senseosmile het volgende:
[..]
ik dacht dat dit het sararaats gaat uit dr dak topic wasmaarja dat was gisteren
jahquote:
Dan lijkt er maar één oplossing: Bier!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:32 schreef senseosmile het volgende:
[..]
jahmaar troost je met de gedachte dat ik hem ook gemist heb...relgemistesoulmate
![]()
nee joh senseoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:32 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dan lijkt er maar één oplossing: Bier!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |