puik plan...quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kijk eens aan.... misschien moeten we de politie maar privatiseren zodat de prijzen zakken.
Ja inderdaad, ze zouden er niks aan moeten doen, wel of geen licht, maakt geen zak uitquote:
Ja alsof zij wel altijd licht op hebben, en soms dan rijden ze ook te hardquote:
Rotzakken !!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:53 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja alsof zij wel altijd licht op hebben, en soms dan rijden ze ook te hard
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kijk eens aan.... misschien moeten we de politie maar privatiseren zodat de prijzen zakken.
Alleen als ze wegrennen hoor !quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:56 schreef Kogando het volgende:
Blijkbaar vindt de democratisch gekozen overheid dergelijke handhaving van belang. Polities scheuren liever ook spannend achter boeven aan.
Hoezo, omdat die kutwouten dat willen zekerquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:55 schreef eBay het volgende:
Heeft de TS inmiddels wel verlichting op de fiets geinstalleerd?![]()
Ja en als je dan je cavia als vermist wil opgeven dan kan dat ineens niet, want 'ze hebben wel wat beters te doen'quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:03 schreef ondeugend het volgende:
Wie betalen die broodjes shoarma eigenlijk tijdens die dienstjes die ze draaien ? TS zeker ?!
Als TS aan stront gereden wil worden moet hij dat toch zelf weten, en niet die kutpolitiequote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:06 schreef Magistic het volgende:
Rij dan ook niet zonder licht, zeker nog nooit auto gereden?
Wacht maar tot je je rijbewijs hebt en het ineens erg irritant begint te vinden dat al die 'stoere' jongens over de weg slingeren zonder licht. Ze zouden je verdomme in een werkkamp moeten gooien, smerig stuk tuig wat je bent, beetje je medemens in gevaar brengen!
Of ze kijken je minachtend aan.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:05 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja en als je dan je cavia als vermist wil opgeven dan kan dat ineens niet, want 'ze hebben wel wat beters te doen'
Ja ze zouden politie moeten afschaffenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Of ze kijken je minachtend aan.
Ik was het bijna vergeten...
quote:
quote:
Nee, omdat ik je anders van je fiets ga rijden als ik je 's avonds tegenkom. Als ik je niet zie gebeurt het vanzelf, als ik je wel zie doe ik het expres omdat daar weer zo'n fietser zonder licht rijdt...quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:59 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Hoezo, omdat die kutwouten dat willen zeker
Jij wil zeker later ook bij de politiequote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:24 schreef Vloris het volgende:
[..]
Nee, omdat ik je anders van je fiets ga rijden als ik je 's avonds tegenkom. Als ik je niet zie gebeurt het vanzelf, als ik je wel zie doe ik het expres omdat daar weer zo'n fietser zonder licht rijdt...![]()
Weer zo een kansloze !quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:24 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Jij wil zeker later ook bij de politie
Nu doen ze in ieder geval af en toe nog iets, anders betaal je helemaal voor de donuts.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:09 schreef Salvad0R het volgende:
gewoon licht regelen.
je moet hun baan zo nutteloos mogelijk maken.
Ja en voor hun koffie, net als in Amerikaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nu doen ze in ieder geval af en toe nog iets, anders betaal je helemaal voor de donuts.![]()
Jij bent zeker een ambtenaar ofzo, met zulk ongepast cynisme...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:27 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja en voor hun koffie, net als in Amerika
Daar rijden ze hun pliesie wagen tenminste nog stuk tegen je gestolen autoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:27 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja en voor hun koffie, net als in Amerika
Ongepast, al het cynisme van de wereld is gepast als het over die kutwouten gaatquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij bent zeker een ambtenaar ofzo, met zulk ongepast cynisme...
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:33 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Daar rijden ze hun pliesie wagen tenminste nog stuk tegen je gestolen auto
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:37 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ongepast, al het cynisme van de wereld is gepast als het over die kutwouten gaat
quote:
Godver die heb ik gemist, jammer !quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:50 schreef PDOA het volgende:
Daar heb ik nog een leuk verhaal aan over gehouden, dat soort geintjes:
Kutwouten!
Ja en met hun knuppeltjesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:49 schreef ondeugend het volgende:
En maar denken dat ze stoer zijn in hun uniformen.
Met persvouw in hun pantalon !
En ze hebben schnorren !quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:50 schreef PDOA het volgende:
Daar heb ik nog een leuk verhaal aan over gehouden, dat soort geintjes:
Kutwouten!
Who cares about licht op je fiets, het is gewoon een belediging voor me als ze denken dat ik een groter gevaar ben op de weg zonder verlichting, who cares dat een automobilist me pas vanaf 15 meter ziet... ik kan toch zeker wel sturenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nu doen ze in ieder geval af en toe nog iets, anders betaal je helemaal voor de donuts.![]()
Het is dat ik geen zin heb om een hele berekening neer te zetten, maar weet je hoeveel tijd je hebt als een auto - ik zeg maar wat - 50 km/u rijdt en je pas vanaf 15 meter ziet?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:01 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
who cares dat een automobilist me pas vanaf 15 meter ziet...
Nou nou wat een berekening.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zin heb om een hele berekening neer te zetten, maar weet je hoeveel tijd je hebt als een auto - ik zeg maar wat - 50 km/u rijdt en je pas vanaf 15 meter ziet?
Nou?.
Iets van.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zin heb om een hele berekening neer te zetten, maar weet je hoeveel tijd je hebt als een auto - ik zeg maar wat - 50 km/u rijdt en je pas vanaf 15 meter ziet?
Nou?.
- Reactiesnelheid, dus hij heeft precies 1 seconde om weg te duiken voor de auto die met 50 km/u aan komt rijdenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:11 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nou nou wat een berekening.
50 km/u is 13,9 meter per seconde
Dus hij heeft precies iets meer dan 1 seconde om te reageren
Ja jeetje zeg... dan moet TS alleen via goed verlichte paden rijden om een bakje koffie bij zijn moeder te halen ! Weet je wel hoever dat om is ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:18 schreef Dr.Death het volgende:
Ligt eraan waar je rijdt. Als je op goed verlichte paden rijdt, boeit een kapot licht niet.......
"Neem uw boete bij ons af en u krijgt gegarandeerd de laagste prijs garantie!"quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hehe...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:08 schreef Cybersailor het volgende:
denk dat ts blij mag zijn met 20 euro boete, volgens mij is het ondertussen 30, en dan ben ik vorig jaar pas echt genaaid, geef nooit een grote bek als je denkt dat ze je niets meer kunnen maken.
- Geen reflectoren in mijn trappers 20e
- Geen reflectoren in mijn wiel 20e
- geen rode achterreflector 20e
Of ik nog mee commentaar had...
Waarschijnlijk denkt de automobilist die jou aanrijdt er iets anders overquote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:11 schreef Salvad0R het volgende:
Ik vind dat ik ZELF mag weten of ik een statistisch gezien hogere kans wil lopen de samenleven tot last te zijn dmv een ongeval.
Niet huilen als je weer een boete krijgt hequote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:49 schreef Borkydude het volgende:
En ik laat hem niet maken
Lik me anus kutwouten.
Dat mag zonder zwaailicht ook gewoon horquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:55 schreef sandermans het volgende:
Ik zag pas zo'n schijnheilige stinkjuut die ff snel zijn zwaailichten aandeed om door rood te kunnen rijden![]()
mensen die eigenlijk niet weten waar ze over praten moeten eigenlijk gewoon niet meepraten ook...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:55 schreef sandermans het volgende:
Ik zag pas zo'n schijnheilige stinkjuut die ff snel zijn zwaailichten aandeed om door rood te kunnen rijden![]()
Dat doen échte vrienden, die zeggen gewoon waar het op staatquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:23 schreef The_Mavericks het volgende:
Politie is je beste vriend!
ga je aangifte doen van beschading aan je auto zeggen: je vraagt er zelf om met zo'n auto![]()
Subtielquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:16 schreef mcintosh het volgende:
[..]
mensen die eigenlijk niet weten waar ze over praten moeten eigenlijk gewoon niet meepraten ook...
Verder: kutpolitie
Zo af en toe, verder doe ik in dit topic lekker mee me t de meutequote:
Whehehe!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:57 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zo af en toe, verder doe ik in dit topic lekker mee me t de meute
Kutpolitie
Nee tis weekend he, kost teveel energie, al die onjuistheden weerleggen, echte ambtenaarquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:11 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Whehehe!
Dat is inderdaad weer eens wat anders dan alle onjuistheden weerleggen.
Dat schiet inderdaad toch niet op![]()
Tjah..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:14 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nee tis weekend he, kost teveel energie, al die onjuistheden weerleggen, echte ambtenaar
Ja, je vergeet dat 'volgen' bordje weleens uit te zetten als je naar huis gaatquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:19 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Tjah..
Je neemt je werk wel eens mee naar huis![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:37 schreef Oldbie het volgende:
Ga gewoon naar Leen
Hij helpt je wel uit je benarde positie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |