echte De Ruijter!quote:
Echt eng broodbeleg, ben altijd bang dat mijn tanden en kiezen het zullen begevenquote:
die krijg je hier nietquote:
*hysterisch krijst* En waar denk je dat ik ga bevallen ja?quote:
Zijn suikerbonen hetzelfde als amandelbonenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
*hysterisch krijst* En waar denk je dat ik ga bevallen ja?Hier in België en dan zijn het suikerbonen
![]()
[/hormonenoprisping]
toe maar, JULLIE zijn slim en WIJ zijn dom. Ja schat, zo is hetquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Alles, maar dan ook ALLES moet ik hier uitleggen..
suikerbonen
jij gaat nu ook dus?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
mja, en dat was wel een beetje het einde van mijn redenen om me hier nog te vertonen voor vandaag
jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:48 schreef MissHobje het volgende:
Ik verveel me.. dat kan hier wel even he
tuurlijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:48 schreef MissHobje het volgende:
Ik verveel me.. dat kan hier wel even he
ik moet ook alleen slapen hoorquote:
jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:54 schreef MissHobje het volgende:
doeg MutZ![]()
enne qu63... jij blijft toch wel even he ??
Plannen? Werken vooralquote:
Ik ga echt werken vandaagquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Plannen? Werken vooral
En dan vanavond nog mijn studieboeken in. En das ook de rest van het weekend.
En jij?
Je kan het hoor, gewoon aan de slagquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ga echt werken vandaag
Uhu.. echt waar![]()
Nee, ik ben ondertussen nog eens al mijn punten aan het overlopen. Straks ga ik lesvoorbereidingen uitprinten (dan zie ik resultaat van mijn werk) en dan nog wat toetsen opstellen.
En zo zal mijn weekend er waarschijnlijk ook uitzien aangezien mijn vriend weer heel het weekend zal moeten werken.![]()
Wat studeer je nog?
Zoiets toch.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan het hoor, gewoon aan de slag
Gezellig weekend dan jij ook al. Veel op fok! te vinden dus dit weekend
En wat houdt dat precies in? Die richting zegt met niet direct iets. En is dat dan avondonderwijs? Of volledig zelfstandig bijstuderen?quote:Ik doe informatiedienstverlening en -management.
Hier geen sneeuw hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goeiemorgen allemaalwat een prachtige witte wereld. Met de zon erbij maakt het feestje helemaal compleet. Heb intotaal 86 foto's geschoten
Zijn vast heel mooi ja, is wel perfect weer om nu foto's te maken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goeiemorgen allemaalwat een prachtige witte wereld. Met de zon erbij maakt het feestje helemaal compleet. Heb intotaal 86 foto's geschoten
Klopt, het is gewoon geweldig weer om foto's te maken, misschien dat ik zo nog even een rondje doe, maar ik heb nog meer dingen te doenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn vast heel mooi ja, is wel perfect weer om nu foto's te maken.
Mooie foto's hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Daar kan ik niks aan doen
Foto's staan online
86 sneeuwfoto's staan hier.
Wooohoooww.. vriendin?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt, het is gewoon geweldig weer om foto's te maken, misschien dat ik zo nog even een rondje doe, maar ik heb nog meer dingen te doenmijn vriendin komt vanavond deze kant op
![]()
Jah jah kan het welquote:
Ik zeg niks :$quote:
das wel even saai dan voor je. Zelf je eigen werk doen zou een optie zijn idd, maar er zijn vast veel leukere dingen om te doenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zoiets toch.
Vriend zit in een drukke periode (waar geen einde lijkt aan te komen): elke dag naar school, elke dag nieuwe lessen geven. Dus dat betekent elke avond tot 22u-23u voorbereiden.
En dan zou je denken dat ik dan al mijn werk doe? Nopez...![]()
Ik doe het zelfstandig (schriftelijk), alleen voor mijn tentamens moet ik me melden.quote:En wat houdt dat precies in? Die richting zegt met niet direct iets. En is dat dan avondonderwijs? Of volledig zelfstandig bijstuderen?
Ok dan... Moet je ook niet zeggen dat ze langskomt vanavondquote:
Ja... Fok!enquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
das wel even saai dan voor je. Zelf je eigen werk doen zou een optie zijn idd, maar er zijn vast veel leukere dingen om te doen
Nice... Wel interessante combinatie die vakken. Ik heb ook regentaat (lerarenopleiding) informatica en boekhouden gedaan. Met die combinatie kun je heel wat richtingen uit (zo heb ik al bij notaris gewerkt en geef ik nu les) Altijd handig als je een twijfelaar bentquote:Ik doe het zelfstandig (schriftelijk), alleen voor mijn tentamens moet ik me melden.
De studie gaat overal over de informatie zelf. Dus wat is het, hoe kom je eraan, wat heb je nodig, wat kan je ermee, hoe maak je het, etc. Zit tussen de informatica en bedrijfskunde in zeg maar.
Hahaha dat staat vast hoor, ze is marianna gelukkig nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ok dan... Moet je ook niet zeggen dat ze langskomt vanavondwant dan komen die vragen sowieso, weet je best
Ik zou zelfs niet weten wie marianna isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hahaha dat staat vast hoor, ze is marianna gelukkig niet
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zou zelfs niet weten wie marianna is![]()
Malle Babbequote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:30 schreef leonieke het volgende:
Beke ambiance dan maar :
Je schuimt de straten af en volgt het dievenspoor
Met schooiers en soldaten, hun petten op een oor
Je tilt je rokken op en lacht naar iedere man
Die in het donker wel durft wat overdag niet kan
En bij nacht, in de kroegen hier
Gaat je naam in 't rond bij het blond schuimend bier
![]()
![]()
![]()
Want je vind het echt een lelijk nummer?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:45 schreef leonieke het volgende:
Toch raar hoe muziek iemands stemming zo kan veranderen eh?
Het ene moment zit ik hier luidkeels mee te kwelen met Malle Babbe en 6 minuten later zit ik te wenen bij Don't Cry van Guns 'n Roses (the irony..)
Je daarom dat ik er zo vaak naar luisterquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want je vind het echt een lelijk nummer?
Zoals ik al zei he, earthgirls are easyquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je daarom dat ik er zo vaak naar luister![]()
Nee, het was eerst The Rose en dan Don't Cry...![]()
Ik ben eigenlijk gewoon een watje![]()
Ik zeg ook niet dat het mijn favo's zijn ehquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei he, earthgirls are easy![]()
Zijn wel mooie nummers hoor, al zijn er mooiere
Queenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei he, earthgirls are easy![]()
Zijn wel mooie nummers hoor, al zijn er mooiere
eejjjjjjjjquote:
eejjjjjjjjquote:
kan beterquote:
Dat moet ik ook weer eens doen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan beter
beetje druk met stukje typen enzo
moet je niet iedere keer zo naar voren leunen en weer terug gaanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:17 schreef Glacier het volgende:
* Glacier meldt zich weer
Heb een spier in mijn schouder verrekt
Die sneeuw hier buiten is trouwens wel mooi zeg
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:18 schreef qu63 het volgende:
moet je niet iedere keer zo naar voren leunen en weer terug gaan
Trustequote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:45 schreef Jaguarized het volgende:
Ben ik nu alleen over?
Dan ga ik slapen.
Trusten
lekker late reaktie, maar het gaat wel goed, ik heb het alleen behoorlijk druk momenteel, dus posten schiet er een beetje bij inquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:42 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen![]()
Laatste dag van de vakantie is aangebroken en ik heb eigenlijk veel te weinig gewerkt waardoor ik tijdens het weekend nog voor school moet werkenDomme gans
Maar voor de rest gaat het wel hoor![]()
En hoe gaat het met u Buzzer?
middag i knowquote:
Flinke meidquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
middag i know
ben alweer terug van school
Haiquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
middag i know
ben alweer terug van school
hoi leonieke
ik om 6 uurquote:
Da's ook wel de moeite zeg!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:06 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Hai![]()
ik ook had vandaag van 10.50 tot 11.35 les
Middag allemaal
goed zoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Flinke meid![]()
![]()
Ik heb al gewerkt vandaag![]()
![]()
ik had van half 10 tot 11 uur... dan ben je dus vanaf 8 uur weg en om half 1 weer thuisquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:06 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Hai![]()
ik ook had vandaag van 10.50 tot 11.35 les
Middag allemaal
Ik weet het eigenlijk nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
goed zo
Al zin om weer naar school te gaan?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik had van half 10 tot 11 uur... dan ben je dus vanaf 8 uur weg en om half 1 weer thuis
ik kan me er wel iets bij voorstellen... zoveel zwangeren om je heen is natuurlijk ook niet prettig...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet
Ik ga blij zijn dat ik hier niet meer hele dagen moet zitten (constant over die huizen babbelen) maar anderzijds lopen er op school 7 zwangere vrouwen rond waardoor ik echt nood had aan een paar dagen zonder school.
Wel zin om terug les te geven hoorHet zijn vooral de momenten in de leraarskamer die het ff te veel gemaakt hebben.
Maar ik moet pas dinsdag beginnen dus ik heb nog een paar dagen respijt![]()
ik reis 1,5 uurquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:15 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]k fiets 3minuten
dus 10.40 weg 11.40 thuis
je zou gaan lopenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:15 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]k fiets 3minuten
dus 10.40 weg 11.40 thuis
ik ben wel blijven liggen tot 7:15quote:
Greaaaaaaaaaaaaaaaaatquote:
Het feit dat ze er rondlopen is nog zo erg nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik kan me er wel iets bij voorstellen... zoveel zwangeren om je heen is natuurlijk ook niet prettig...
meer lopen ipv fietsenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:28 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Niet naar school maar in het algemeen
wanneer zie je haar nu weer?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Greaaaaaaaaaaaaaaaaat
I wanna go back
16 Maart alweer dan moeten we ff bekijken naar welke school we gaan om te studeren enzo!quote:
die confrontaties maken het idd zwaar... ze weten jouw situatie daar niet neem ik aan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het feit dat ze er rondlopen is nog zo erg niet
Het feit dat ze er constant over vertellen (en ik begrijp dat maar al te goed eh, is normale reactie. Die mensen zijn supertrots en kun je het hen kwalijk nemen?) en dan vragen of ik kinderen wil (JAAAAA) en wanneer ik er ga aan beginnen en of ik zeker niet zwanger ben (er is nog iemand zwanger die het nog niet echt verteld heeft dus ze zijn aan het vissen) enzo... die zaken maken het echt loodzwaar. Maar ah, er zullen ergere momenten komen eh in het leven![]()
ga dan 5 minuutjes eerder weg, mutsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:29 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ja maar neit naar school ik kom nu al bjna te laat, ik heb wel ontbetenen fruit gehad
Owowquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
16 Maart alweer dan moeten we ff bekijken naar welke school we gaan om te studeren enzo!
En daarna pas met Pinkpop weer. Begin Juni
dat is vrij snel idd... maar dan is het idd een heeeellleeeee poos voordat het pinkpop is... (ik wist al dat het begin juni isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
16 Maart alweer dan moeten we ff bekijken naar welke school we gaan om te studeren enzo!
En daarna pas met Pinkpop weer. Begin Juni
quote:
Dat heb ik tot 8 uur gered.Was ook maar een heel ruim uur te laat op mijn werkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik ben wel blijven liggen tot 7:15toen kon ik het blijven liggen niet langer meer rekken
Ehm samenvatting waarvan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Owow
STOP!
Ik ben helemaal niet mee.
Samenvatting iemand?![]()
ik was keurig op tijdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat heb ik tot 8 uur gered.Was ook maar een heel ruim uur te laat op mijn werk
Een aantal mensen wel, waaronder één collega waar ik altijd mijn hart kan bij uitstorten als het echt niet meer gaat.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
die confrontaties maken het idd zwaar... ze weten jouw situatie daar niet neem ik aan?
M'n girly woont in Londenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Heel die situatie van Engeland tiens![]()
Mannen moet je echt alles uitleggenquote:
En hoe heb je elkaar leren kennen? Via Pinkpop festival 2003quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mannen moet je echt alles uitleggen
En hoe heb je elkaar leren kennen? En hoe zien jullie de toekomst? Zij naar Nederland? Jij naar Engeland? En hoe lang zijn jullie al samen? En hoe oud zijn jullie? Enzovoort enzovoort
Ze is toch ook Nederlands?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En hoe heb je elkaar leren kennen? Via Pinkpop festival 2003
En hoe zien jullie de toekomst? Samen studeren in A'dam of Tilburg voorlopig nog wel apart wonen van elkaar
Zij naar Nederland? Jups half Augustus
Jij naar Engeland? Ook een idee, maar ze komt naar NL
En hoe lang zijn jullie al samen? 14 maanden en paar weken
En hoe oud zijn jullie? Zij = 18 & Ik ben 20
Enzovoort enzovoort
Ze is toch ook Nederlands? Jazekerquote:
Kwam nu voor Leonieke over alsof ze altijd al in Engeland woonde enzoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ze is toch ook Nederlands? Jazeker
Da's ook wel een belangrijke vraagquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:53 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Kwam nu voor Leonieke over alsof ze altijd al in Engeland woonde enzo
Correct, excuusquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:53 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Kwam nu voor Leonieke over alsof ze altijd al in Engeland woonde enzo
Vanaf Augustus tot Augustusquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Da's ook wel een belangrijke vraag
Ik dacht dat ze echt Engelse was. Maar toch wel nice hoor. Hoe lang zit ze dan aan de andere kant van het water?
Is ook best wel erg lastig af en toe, maar goed ze wilde graag die kant op en dan ga je d'r niet tegenhouden hèquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wel lang hoor![]()
Zou ik het eigenlijk best moeilijk mee hebben![]()
Nee tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Is ook best wel erg lastig af en toe, maar goed ze wilde graag die kant op en dan ga je d'r niet tegenhouden hè
En toen ze nog in NL woonde was het sowieso al 3 uur reizenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.
Maar ik weet dat ik 100km al lastig vond en dan valt dit eigenlijk in het niets
Openbaar vervoer veronderstel ik?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En toen ze nog in NL woonde was het sowieso al 3 uur reizen
Had ik ook, zag mijn toenmalige vriend soms 1 per 2 maandenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Openbaar vervoer veronderstel ik?
Maar het is toch wel zwaar eh die afstand? Vind je niet?
Mwah het is soms wel erg lastig, en het leukste en tevens ook het minst leuke is dat je telkens opnieuw verliefd moet worden. Soms zie je elkaar 2 maanden niet en beide eigen leventjes en dan opeens weer bij elkaar zijn. Da's vreemd soms.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Openbaar vervoer veronderstel ik?
Maar het is toch wel zwaar eh die afstand? Vind je niet?
Het voordeel bij ons was dat we allebei over een eigen auto beschikten.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:04 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Had ik ook, zag mijn toenmalige vriend soms 1 per 2 maandenniet leuk
Zelfde in ons geval toen ze nog in NL woonde. Dat was ene prima regelingquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het voordeel bij ons was dat we allebei over een eigen auto beschikten.
Wij zagen elkaar elk weekend (ik werkte al, vriend studeerde nog) van vrijdagavond tot zondagavond (soms tot maandagmorgen).
En dan kreeg ik het soms in mijn hoofd om op woensdag toch nog ff te rijden want ik moest en ik zou hem zien.
Moesten er geen auto's geweest zijn, zou het ook iets heeeel anders geweest zijn hoor![]()
En hoe ik me ook geërgerd heb aan die tijd (elkaar niet kunnen zien wanneer je wilt) eigenlijk waren dat ook heerlijke tijdenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zelfde in ons geval toen ze nog in NL woonde. Dat was ene prima regeling
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:22 schreef leonieke het volgende:
Ik weet trouwens nog altijd wat Phille tegen mij zei toen we één week samen waren en ik hier na 5 dagen weer toekwam
Je bent nu nog mooier dan vorige week
![]()
En toen was ik helemaal verkocht![]()
Vond ik ook hoor... Ik weet zelfs nog altijd waar ik zat en hij stond toen hij dat zeiquote:
Zie het al voor me..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vond ik ook hoor... Ik weet zelfs nog altijd waar ik zat en hij stond toen hij dat zei![]()
En hoe ik opeens helemaal zat te blozen![]()
En dan mijn reactie: "moh"
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:27 schreef OoAstridoO het volgende:
Ach ik ben een stomme dooszo hebben we allemaal wat
nog steeds je geliefde?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:29 schreef leonieke het volgende:
En het toppunt was dan nog dat hij de week ervoor mijn voicemail helemaal vol gebabbeld had en één van zijn zinnen was dan nog: "En ja bent dan ook nog zo mooi... <stilte> <zucht>"
He's such a cutie![]()
Meestal gaat het bij mij als volgtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zie het al voor me..
*bloos bloos*
Moh.
Jongen: Ehm wat?
Yups, 2 jaar en 9 maandquote:
Ey eyquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:31 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]tis wel zo
tis toch STOM om je zooo druk over zoiets te maken
Ik heb een sollicitatiegesprek straks dus, maar ik ben echt een schijterd .Laatste sollicitatiegesprek ging zo: *astrid voor deur staat* wegloopt *weer voor de deur* tot 5 keer aan toe en vervolgens naar huis gaanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ey ey![]()
Ik maak me ook altijd heel vaak druk over de meest belachelijke dingen..
Dat is helemaal niet STOM hoor![]()
In zoiets maak ik me ook altijd supernerveus hoor. Maar ik denk dan altijd: wie niet waagt, niet wint.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:34 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik heb een sollicitatiegesprek straks dus, maar ik ben echt een schijterd .Laatste sollicitatiegesprek ging zo: *astrid voor deur staat* wegloopt *weer voor de deur* tot 5 keer aan toe en vervolgens naar huis gaan![]()
Tis maar voor een bijbaantje zelfsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
In zoiets maak ik me ook altijd supernerveus hoor. Maar ik denk dan altijd: wie niet waagt, niet wint.
Laatste solliciatie: anderhalf uur geduurd met conclusie: ik ging de job niet hebben want ik was van West-Vlaanderen afkomstig
Dag later telefoon: Wil je beginnen?
Je ziet dus maar dat het altijd anders kan uitdraaien dan je verwacht. Maar naar huis gaan mag je niet doen. Ook als het niet lukt, is het een goeie oefening geweest![]()
Voor welke job is het?
En stel je nu voor dat je het niet krijgt? Is het dan zo'n ramp? Nee toch! Gewoon er voor gaan en een beetje toneel spelen. Doe maar alsof je de meest zelfzekere trien (no offence of cozquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:38 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Tis maar voor een bijbaantje zelfsin een bardancig voor o.a achter de bar
Nee das ook geen ramp maar daar maak ik me niet eens druk om. Meer om dingen als straks klopt de datum niet, is ie t vergeten, denkt ie meteen wat een hopeloos geval dat soort dingenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
En stel je nu voor dat je het niet krijgt? Is het dan zo'n ramp? Nee toch! Gewoon er voor gaan en een beetje toneel spelen. Doe maar alsof je de meest zelfzekere trien (no offence of coz) van heel Nederland bent
![]()
Ik ga alleszins duimen![]()
Oh nee gij! Loopt echt wel vlotquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:41 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Nee das ook geen ramp maar daar maak ik me niet eens druk om. Meer om dingen als straks klopt de datum niet, is ie t vergeten, denkt ie meteen wat een hopeloos geval dat soort dingen
hij heeft je al uitgenodigd hoor!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:41 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Nee das ook geen ramp maar daar maak ik me niet eens druk om. Meer om dingen als straks klopt de datum niet, is ie t vergeten, denkt ie meteen wat een hopeloos geval dat soort dingenEn t klinkt dom maar ik ben blij dat er een bel is
en ik niet zo naar bnne n hoef te lopen van ik zoek die en die
Gewoon zeggen: Goeiemiddag Ik ben <insert name> en heb om <insert tijdstip> een afspraak met <insert name>.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:41 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Nee das ook geen ramp maar daar maak ik me niet eens druk om. Meer om dingen als straks klopt de datum niet, is ie t vergeten, denkt ie meteen wat een hopeloos geval dat soort dingenEn t klinkt dom maar ik ben blij dat er een bel is
en ik niet zo naar bnne n hoef te lopen van ik zoek die en die
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij heeft je al uitgenodigd hoor!
en nu gaan jij
jij stelt het ook maar steeds uitquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kan het mij voorstellen. Ik zou ook verlangen om te kunnen studeren![]()
![]()
Ik hoef niet meer te studeren hoorquote:
Da's rapquote:
Nee echt maar 3minuten fietsen ofzo. t was een gast van begin 20quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Euh![]()
Het was bij uw pa ofzo in de living?
jah, ik neem gewoon mijn voorzorgenquote:
Wanneer weet je iets meer?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:20 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Nee echt maar 3minuten fietsen ofzo. t was een gast van begin 20die zelf niet eens geod dingen wist te vragen
maar denk niet dat t iets wordt
welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:20 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Nee echt maar 3minuten fietsen ofzo. t was een gast van begin 20die zelf niet eens geod dingen wist te vragen
maar denk niet dat t iets wordt
We duimen!quote:
En zingen gezellig!quote:
das de Belgische versie zekerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
We gaan nog niet naar huis belange niet, belange niet
Nooog lang niet!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
We gaan nog niet naar huis belange niet, belange niet
Ik was zo verbaasd door diegene waarmee t gesprek was dat ik echt hand vergat te geven bij het weggaan, kauwgom inhield etcquote:
Maar remember mijn slecht gevoel. Ik werk er nu al anderhalf jaarquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:26 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik was zo verbaasd door diegene waarmee t gesprek was dat ik echt hand vergat te geven bij het weggaan, kauwgom inhield etcze vroegen of ik vaak uitga (nee dus) en ze zeiden: er zijn meer sollicitanten je hoort het begin volgende week en hoe hij dat zei gaf me een negatief gevoel.
Misschien wilt ie je wel.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:26 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik was zo verbaasd door diegene waarmee t gesprek was dat ik echt hand vergat te geven bij het weggaan, kauwgom inhield etcze vroegen of ik vaak uitga (nee dus) en ze zeiden: er zijn meer sollicitanten je hoort het begin volgende week en hoe hij dat zei gaf me een negatief gevoel.
En de mede-eigenaar zat onderuit gezakt te luisteren met een sigaretquote:
Ja stiekume hintquote:
Wat liefquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:22 schreef leonieke het volgende:
Ik weet trouwens nog altijd wat Phille tegen mij zei toen we één week samen waren en ik hier na 5 dagen weer toekwam
Je bent nu nog mooier dan vorige week
![]()
En toen was ik helemaal verkocht![]()
ik las eerst bedanktquote:
Jouw lief weet het leuk te brengen iigquote:
Gister is er niets gedaan, geloof dat Pat vanavond weer naar zijn 'Eeeemil' hokje gaat (schuur dusquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik las eerst bedankt
is het dus toch einde van de week geworden he
'Eeeemil' hokjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Gister is er niets gedaan, geloof dat Pat vanavond weer naar zijn 'Eeeemil' hokje gaat (schuur dus) om dat koofje te fabrieken
.
Hier zeggen ze toch echt bekantquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bekanssss![]()
Al beslissing genomen over tegeltjes?![]()
Het zijn voor mij die dingen die het hem doen hoor. Niet om de twee weken een boeket of een cadeau of wat dan ook.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Jouw lief weet het leuk te brengen iig.
Het vetgedrukte deel van de zin snap ik, maar ik vrees dat ik iets essentieels misquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Gister is er niets gedaan, geloof dat Pat vanavond weer naar zijn 'Eeeemil' hokje gaat (schuur dus) om dat koofje te fabrieken
.
Ow... Balenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier zeggen ze toch echt bekant. Ik zeg meestal gewoon bijna
.
Ja, er komen geen nieuwe tegeltjes.
Ik ben oud...quote:
"Hee, een lekker naakt wijf in mijn bed" valt zeker niet in die categoriequote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het zijn voor mij die dingen die het hem doen hoor. Niet om de twee weken een boeket of een cadeau of wat dan ook.
Maar wel het dicht tegen mij aankruipen, mij 's nachts vasthouden als we in bed liggen, ...
je bent niet oudquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben oud...![]()
Dat wat een serie over een ettertje van een jongetje dat als hij kattekwaad had uitgehaald in een schuurtje opgesloten werd waar hij houten poppetjes sneed (meestal zocht hij zelf het schuurtje al op). Als zijn vader EEEEEmil riep wist hij dat hij zich moest bergen. Pat heeft en naambordje op zijn schuur met Emil daarop, hij zoekt nogal vaak de schuur op om te knutselen enzo.
Volgens mij was het naar een boek van Astrid Lindgren ofzo....
dat zegt die van jou?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:18 schreef es70 het volgende:
[..]
"Hee, een lekker naakt wijf in mijn bed" valt zeker niet in die categorie.
Pat is lief, maar niet echt romantisch te noemen.
Het zou me verbazen als hij een ander naakt wijf in zijn bed zou aantreffenquote:
Tutut, alst maar complimentjes zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:18 schreef es70 het volgende:
[..]
"Hee, een lekker naakt wijf in mijn bed" valt zeker niet in die categorie.
Pat is lief, maar niet echt romantisch te noemen.
Beginnen jullie al te rammelen in bedquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Tutut, alst maar complimentjes zijn
Denk wel niet dat phille dat ooit al gezegd heeftIk zal wel niet zo lekker zijn
![]()
(al heeft hij onlangs wel eens gezegd dat hij voelt dat ik vermagerd ben)
Er zit nog genoeg vlees tussen ons hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Beginnen jullie al te rammelen in bed.
Pat zegt dat ik niet meer mag afvallen omdat ik schonkig word (en omdat we anders gaan rammelen).
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben weer precies op tijd
het gaat weer over neuken
Hoi
Ja ik dacht al dat je bijna ging toekomenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben weer precies op tijd
het gaat weer over neuken
Hoi
Je kunt ook rammelen als je heel onschuldig en knus tegen elkaar aankruiptquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan heb ik dat ook ff verkeerd begrepen
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Je kunt ook rammelen als je heel onschuldig en knus tegen elkaar aankruipt.
Hoewel, ik geloof dat jij je in dempend flanel hijst wanneer je het bed betreed, dat rammelt niet echt goed.
Ik heb het vaak koud, maar in bed nooitquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:46 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Met een dik flanellen donsdeken rond mij, kwestie dat ik het zeker niet koud ga hebben![]()
Ik vind persoonlijk dat we te veel zweten als we naakt slapen![]()
In mijn pyjama zweet ik dus praktisch nooit (ja, in het heetst van de zomer draag ik ook nog mijn flanellekequote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb het vaak koud, maar in bed nooit.
Zweten als je naakt slaapt. Waarom zou dat meer zijn dan wanneer je een pyama draagt
.
Terug dusquote:
ququote:
1 trui, 1 vestje, 1 broek, 1 spijkerjasje, 2 shirtjesquote:
Waar?? *zwemt wegquote:
quote:
doeiquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:12 schreef leonieke het volgende:
Ik ga ff naar beneden.. Mijn handen wat gaan opwarmen en in de zetel hangen.
Straks de boel hier opruimen en naar Dadizele
Doei![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij komt achter je aan
~~~~|\____ \O/___
* MutZ zwemt nog harder...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij komt achter je aan
~~~~|\____ \O/___
die is idd wel lekkerquote:
zn eten, mutsquote:
daar doelde ik ook op...quote:
En bedanktquote:
niet waarquote:
Niet!quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou veel plezier nog jullie hè
Ik ga even naar Nieke
gaat wel lukkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou veel plezier nog jullie hè
Ik ga even naar Nieke
Roosjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:59 schreef D.Rose het volgende:
tvp
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:01 schreef Genverbrander het volgende:
Nog effe jongens en dan zit het topic vol!
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:59 schreef D.Rose het volgende:
tvp
Ik ken wel VLCquote:
stelletje retards zijn we Dquote:
hoe bedoel je?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MAAR
RSI-vriendelijker
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MAAR
RSI-vriendelijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
heb je alles wel gelezen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
noem jij het onzin
ik vind het makkelijker
ja zo kan het ookquote:
whehehehehequote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILER ____________________________________________
Hop naar: |