echte De Ruijter!quote:
Echt eng broodbeleg, ben altijd bang dat mijn tanden en kiezen het zullen begevenquote:
die krijg je hier nietquote:
*hysterisch krijst* En waar denk je dat ik ga bevallen ja?quote:
Zijn suikerbonen hetzelfde als amandelbonenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
*hysterisch krijst* En waar denk je dat ik ga bevallen ja?Hier in België en dan zijn het suikerbonen
![]()
[/hormonenoprisping]
toe maar, JULLIE zijn slim en WIJ zijn dom. Ja schat, zo is hetquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Alles, maar dan ook ALLES moet ik hier uitleggen..
suikerbonen
jij gaat nu ook dus?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
mja, en dat was wel een beetje het einde van mijn redenen om me hier nog te vertonen voor vandaag
jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:48 schreef MissHobje het volgende:
Ik verveel me.. dat kan hier wel even he
tuurlijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:48 schreef MissHobje het volgende:
Ik verveel me.. dat kan hier wel even he
ik moet ook alleen slapen hoorquote:
jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:54 schreef MissHobje het volgende:
doeg MutZ![]()
enne qu63... jij blijft toch wel even he ??
Plannen? Werken vooralquote:
Ik ga echt werken vandaagquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Plannen? Werken vooral
En dan vanavond nog mijn studieboeken in. En das ook de rest van het weekend.
En jij?
Je kan het hoor, gewoon aan de slagquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ga echt werken vandaag
Uhu.. echt waar![]()
Nee, ik ben ondertussen nog eens al mijn punten aan het overlopen. Straks ga ik lesvoorbereidingen uitprinten (dan zie ik resultaat van mijn werk) en dan nog wat toetsen opstellen.
En zo zal mijn weekend er waarschijnlijk ook uitzien aangezien mijn vriend weer heel het weekend zal moeten werken.![]()
Wat studeer je nog?
Zoiets toch.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan het hoor, gewoon aan de slag
Gezellig weekend dan jij ook al. Veel op fok! te vinden dus dit weekend
En wat houdt dat precies in? Die richting zegt met niet direct iets. En is dat dan avondonderwijs? Of volledig zelfstandig bijstuderen?quote:Ik doe informatiedienstverlening en -management.
Hier geen sneeuw hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goeiemorgen allemaalwat een prachtige witte wereld. Met de zon erbij maakt het feestje helemaal compleet. Heb intotaal 86 foto's geschoten
Zijn vast heel mooi ja, is wel perfect weer om nu foto's te maken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goeiemorgen allemaalwat een prachtige witte wereld. Met de zon erbij maakt het feestje helemaal compleet. Heb intotaal 86 foto's geschoten
Klopt, het is gewoon geweldig weer om foto's te maken, misschien dat ik zo nog even een rondje doe, maar ik heb nog meer dingen te doenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn vast heel mooi ja, is wel perfect weer om nu foto's te maken.
Mooie foto's hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Daar kan ik niks aan doen
Foto's staan online
86 sneeuwfoto's staan hier.
Wooohoooww.. vriendin?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt, het is gewoon geweldig weer om foto's te maken, misschien dat ik zo nog even een rondje doe, maar ik heb nog meer dingen te doenmijn vriendin komt vanavond deze kant op
![]()
Jah jah kan het welquote:
Ik zeg niks :$quote:
das wel even saai dan voor je. Zelf je eigen werk doen zou een optie zijn idd, maar er zijn vast veel leukere dingen om te doenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zoiets toch.
Vriend zit in een drukke periode (waar geen einde lijkt aan te komen): elke dag naar school, elke dag nieuwe lessen geven. Dus dat betekent elke avond tot 22u-23u voorbereiden.
En dan zou je denken dat ik dan al mijn werk doe? Nopez...![]()
Ik doe het zelfstandig (schriftelijk), alleen voor mijn tentamens moet ik me melden.quote:En wat houdt dat precies in? Die richting zegt met niet direct iets. En is dat dan avondonderwijs? Of volledig zelfstandig bijstuderen?
Ok dan... Moet je ook niet zeggen dat ze langskomt vanavondquote:
Ja... Fok!enquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
das wel even saai dan voor je. Zelf je eigen werk doen zou een optie zijn idd, maar er zijn vast veel leukere dingen om te doen
Nice... Wel interessante combinatie die vakken. Ik heb ook regentaat (lerarenopleiding) informatica en boekhouden gedaan. Met die combinatie kun je heel wat richtingen uit (zo heb ik al bij notaris gewerkt en geef ik nu les) Altijd handig als je een twijfelaar bentquote:Ik doe het zelfstandig (schriftelijk), alleen voor mijn tentamens moet ik me melden.
De studie gaat overal over de informatie zelf. Dus wat is het, hoe kom je eraan, wat heb je nodig, wat kan je ermee, hoe maak je het, etc. Zit tussen de informatica en bedrijfskunde in zeg maar.
Hahaha dat staat vast hoor, ze is marianna gelukkig nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ok dan... Moet je ook niet zeggen dat ze langskomt vanavondwant dan komen die vragen sowieso, weet je best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |