abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 maart 2006 @ 17:09:24 #51
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_35714262
Het mag volgens de wet niet, en ik ben er ook zeker niet voor om zomaar iedereen die ergens van verdacht wordt met zijn kop op internet te zetten zonder ruggespraak met de poltie.

Maar ik begrijp deze winkelier volkomen. Want de politie heeft veel te weinig mankracht om dit soort zaken op te lossen, en geven het ook absoluut geen prioriteit. Terwijl het toch simpel zou kunnen zijn om deze man op te sporen. Nee, ik snap de meneer van de DA volkomen. Ik hoop dat de dader gepakt wordt.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 4 maart 2006 @ 17:11:01 #52
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_35714315
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 17:06 schreef zhe-devilll het volgende:
dat dacht ik nou ook

Het is niet eens 'mijn' EXE, het komt rechtstreeks van de site van de drogist:

http://www.sebas.nl/film/sebas.exe
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zaterdag 4 maart 2006 @ 17:11:56 #53
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_35714341
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 16:56 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Die dieven leren het ook nooit he
Paar lynchpartijen kunnen dat probleem zich effectief oplossen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_35714387
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 17:09 schreef Andromache het volgende:
Het mag volgens de wet niet, en ik ben er ook zeker niet voor om zomaar iedereen die ergens van verdacht wordt met zijn kop op internet te zetten zonder ruggespraak met de poltie.

Maar ik begrijp deze winkelier volkomen. Want de politie heeft veel te weinig mankracht om dit soort zaken op te lossen, en geven het ook absoluut geen prioriteit. Terwijl het toch simpel zou kunnen zijn om deze man op te sporen. Nee, ik snap de meneer van de DA volkomen. Ik hoop dat de dader gepakt wordt.
Op Fok! staat geen herkenbare foto meer. Dus daar houdt het mee op. Verwijderen doe ik alleen op last van FA's.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_35714617
Als ik kijk naar de dader, verbaast het me niks.....
pi_35722815
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 17:11 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Paar lynchpartijen kunnen dat probleem zich effectief oplossen.
Laat dat ze dan eens doen
pi_35726179
Die dader.

En dan nog zijn er mensen die het hebben over vooroordelen, en die het vreemd vinden dat dit soort getinte diefjes in de gaten wordt gehouden.
God created the world, but the Dutch created The Netherlands.
Sadly the Dutch didn't expand their motorways, maybe God will one day
  zondag 5 maart 2006 @ 00:02:08 #58
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_35726834
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 17:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Op Fok! staat geen herkenbare foto meer. Dus daar houdt het mee op. Verwijderen doe ik alleen op last van FA's.
Ik doelde ook niet op de foto op Fok!, maar op het filmpje van de winkelier. Bovendien, de foto hier is allang gescrambled.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 5 maart 2006 @ 04:13:30 #59
46960 StefanP
polemicist
pi_35731848
Laat me raden, nu er een filmpje van deze smerige dief online staat, weet de politie wel ineens op te treden? Die winkeleigenaar wordt terstond van zijn bed gelicht en een week in de cel gegooid + 1000 euro boete en een rechtzaak aan zijn kont? Terwijl die laffe dief een aai over zijn bol krijgt van de "helden" bij politie en justitie?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_35733148
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 23:40 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Die dader.

En dan nog zijn er mensen die het hebben over vooroordelen, en die het vreemd vinden dat dit soort getinte diefjes in de gaten wordt gehouden.
Ja. Dit is een overduidelijk voorbeeld van "De dader is hoogstwaarschijnlijk een man van Noord-Afrikaanse afkomst."
Maar ik heb het filmpje net even bekeken; ik hoor niet bij het dievengilde en hèb daar ook nooit bijgehoord, maar dit mannetje loopt me daar toch een partij opzichtig te zijn, zeg! Als ik in die winkel had gewerkt had ik 'm toch echt een poosje in het vizier gehouden. Je zou bijna zeggen dat deze hele jatpartij geënsceneerd was...!
  zondag 5 maart 2006 @ 09:59:18 #61
64781 bonke
pipo koeie
pi_35733193
ergens snap ik iets niet : iemand die steelt en vervolgens met ze klus op et internet komt word beschermd
iemand die een benzinestation overvalt en dan in opsporing verzocht op tv komt dmv een filmpje word niet beschermd?
ik denk: als et een mag, dan et andere ook
pies on joe toe
  zondag 5 maart 2006 @ 10:19:50 #62
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_35733373
quote:
Op zondag 5 maart 2006 09:59 schreef bonke het volgende:
ergens snap ik iets niet : iemand die steelt en vervolgens met ze klus op et internet komt word beschermd
iemand die een benzinestation overvalt en dan in opsporing verzocht op tv komt dmv een filmpje word niet beschermd?
ik denk: als et een mag, dan et andere ook
Het gaat er om dat de winkelier niet het recht heeft om beelden van de bewakingscamera openbaar te maken. De politie heeft dat recht, onder bepaalde voorwaarden, wel. De winkelier is echter niet te vreden met de prestatie van de politie en besluit het recht in eigen hand te nemen.
pi_35734075
quote:
Op zondag 5 maart 2006 10:19 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Het gaat er om dat de winkelier niet het recht heeft om beelden van de bewakingscamera openbaar te maken. De politie heeft dat recht, onder bepaalde voorwaarden, wel. De winkelier is echter niet te vreden met de prestatie van de politie en besluit het recht in eigen hand te nemen.
Stelen is ook tegen de wet, dus onrechtmatig. Geen gezeur, aan de schandpaal met dergelijke lieden.
  zondag 5 maart 2006 @ 11:20:26 #64
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_35734096
@PietV, niet flamen joh (het is weekend).

[ Bericht 87% gewijzigd door Drugshond op 05-03-2006 12:54:45 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 5 maart 2006 @ 12:46:29 #65
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_35736369
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
Stelen is ook tegen de wet, dus onrechtmatig. Geen gezeur, aan de schandpaal met dergelijke lieden.
Het is aan de rechter om te oordelen of iemand zich schuldig heeft gemaakt aan winkeldiefstal en vast te stellen welke straf daar uit voortvloeit.
  zondag 5 maart 2006 @ 13:05:12 #66
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35737025
prima zaak dat filmpje. hoop dat die gast gepakt wordt. men! hij jat bijna het maandsalaris van drie kassamedewerksters.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_35737846
Had die dief maar niet moeten stelen, dus ik geef de winkel eigenaar in het gelijk
pi_35738153
quote:
Op zondag 5 maart 2006 12:46 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Het is aan de rechter om te oordelen of iemand zich schuldig heeft gemaakt aan winkeldiefstal en vast te stellen welke straf daar uit voortvloeit.
Op de film staat duidelijk de dief. Er valt geen onschuld meer op te voeren en bovendien wordt de dief niet gestraft door de winkeleigenaar maar op een bijzonder effectieve manier geweerd uit zijn zaak. Niets mis mee.
  zondag 5 maart 2006 @ 13:44:36 #69
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35738443
ik hoop dat als ze de dief hebben het kooiensysteem in werking gaat. behalve een geldstraf moet de dader drie hele dagen in een kooi zitten voor de winkel. groot neon licht geeft aan dat het om een "dief"gaat. alwaar hij water brood en eventueel wat nootjes van passanten krijgt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 5 maart 2006 @ 13:46:04 #70
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_35738499
quote:
Op zondag 5 maart 2006 13:44 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoop dat als ze de dief hebben het kooiensysteem in werking gaat. behalve een geldstraf moet de dader drie hele dagen in een kooi zitten voor de winkel. groot neon licht geeft aan dat het om een "dief"gaat. alwaar hij water brood en eventueel wat nootjes van passanten krijgt.

ik stem voor
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_35738936
quote:
ja dat lijkt me een goed plan
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_35739488
quote:
Ik stem ook voor
  zondag 5 maart 2006 @ 19:01:37 #73
3542 Gia
User under construction
pi_35749196
Ik heb er geen probleem mee als dit soort video's op internet worden gezet. Het gaat er toch om dat de winkelier graag wil weten wie het is... Er is vast wel iemand die hem herkent.
pi_35754324
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:01 schreef Gia het volgende:
Ik heb er geen probleem mee als dit soort video's op internet worden gezet. Het gaat er toch om dat de winkelier graag wil weten wie het is... Er is vast wel iemand die hem herkent.
Ik ken de dader niet maar ik hoop voor de winkel eigenaar dat ze hem snel zullen oppakken

Achter slot en grendel met die gasten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')