Dat was knijpen met d'r ogen, omdat ze haar lenzen niet in hadquote:
Schattige meisjes zijn dan ook helemaal niet leukquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:07 schreef chansadres het volgende:
Fardoe was schattig, Ellisaar niet.
Volgende vraaag!!!
Welles!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Schattige meisjes zijn dan ook helemaal niet leuk.
BVO schaam jequote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:08 schreef BVO het volgende:
2 is Hind toch??
* BVO schaamt zich als het fout is.
staat er alquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:07 schreef chansadres het volgende:
Fardoe was schattig, Ellisaar niet.
Volgende vraaag!!!
+1 shiNinG_staRquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
1. Marescha
2. Charissa
3. Merle
4. Gabriel
5. Clarissa
6. esther
7. raffaela
8. Aaron
9. rianne
10 karlijn
Serge heeft niet een geëpileerde wenkbrouw en mascara toch?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:25 schreef chansadres het volgende:
is 9 niet Serge?
Het zou me niks verbazen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Serge heeft niet een geëpileerde wenkbrouw en mascara toch?
Rianne met de bandjes om haar hoofd, Rianne?quote:
Ja, des te knapper om haar aan haar ogen te herkennen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Rianne met de bandjes om haar hoofd, Rianne?
Niet naar het jurkje?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:31 schreef chansadres het volgende:
ik kijk naar innerlijk van een Idol enzo
Dat was het idd.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
Anita Baker.... ik heb goed opgelet en floortje Mariah CareyKrijg ik bonuspunten
quote:"Ik heb beste wel een rare tik. Ik tel echt alles wat er maar te tellen valt. Als ik in de auto zit, dan tel ik de lantaarnpalen of streepjes op de weg. En dat is zoooooo vervelend! En ik word er zoooooo moe van!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |