Dewi komt uit Friesland en Julian is haar broer.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:07 schreef sbientje het volgende:
okee, uitleg? vooral over 6 en 8?
Sorry, that's all in the game, Danni.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee, die verdien ik helemaal niet! Ik wist toevallig die, weegt niet op tegen de rest die chansadres allemaal wist hoor
.
Idols sokken en een gelukspoppetjequote:Op donderdag 2 maart 2006 22:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
Jullie kennen hem vast nog wel: Martijn, die het nummer Hello verkrachtte met zijn slechte zang en uitspraak. Hij had er ook weinig vertrouwen in, want hij had twee verschillende spullen die hem geluk moesten brengen. Welke?
Elisaarquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:36 schreef BVO het volgende:
Wie deed zijn/haar lenzen nooit in, zodat hij/zij de jury niet duidelijk hoefde te zien?
+1 Woelliquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:38 schreef Woelli het volgende:
2
Verklap dat nou niet!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:38 schreef WithMe het volgende:
BVO verzint alleen maar vragen over Hind, Elisaar of Raffaëla.
I'm damn proud of my question.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:40 schreef chansadres het volgende:
Beter als zo'n vraag als die van Andiyan
Ik wil best een punt verdienen, maar een vraag verzinnen is zoveel moeitequote:Op donderdag 2 maart 2006 22:40 schreef Woelli het volgende:
Niemand wilt een punt verdienen
Voor zoon makkelijke vraag![]()
Chansadres +1quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:34 schreef chansadres het volgende:
Etienne Poeder, vroeg me altijd af als hij familie is van de bokser Poeder
Ik was nog niet helemaal wakker.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:21 schreef chansadres het volgende:
Wacht met een bak koffie... Waar is WithMe!
Basquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:01 schreef chansadres het volgende:
Vraag:
Songfestival en Idols. Het zijn twee talentenjachten met een verschillend karakter. Echter 5 idolskandidaten hebben ooit meegedaan of gaan meedoen met het Songfestival. Welke 5 zijn dit?
Maar Boris, Maud, Bas en Joël zijn verder goed?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:03 schreef chansadres het volgende:
Hind heeft ooit een nummer ingestuurd maar nooit meegedaan geloof ik...
Zelfde als Hind, ze wilde meedoen maar toch op het laatste moment afgezegd...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Marieke
Nopequote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
David
Thank god niet!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:18 schreef WithMe het volgende:
I-Jay
Meedoen noem ik echt in de voorrondes staan hoor...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:20 schreef BVO het volgende:
Hind heeft wél meegedaan, ze kwam alleen niet door de selectie.
Dit jaar is ze gevraagd, maar heeft ze geweigerd, Maud neemt haar plek in.
Bij Idols, of bij het songfestival?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:25 schreef chansadres het volgende:
Nog een Hind: Verder dan de laatste 30 kwam ze niet....
Nee. Geef eerst nog maar eens een hind.quote:
Ja, die isd het.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Yvette ofzo?
In holland staat een huis - presentatorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Sorry, maar ik ga weer een vraag over Martijnstellen.
In welke serie speelt hij en welke rol?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In holland staat een huis - presentator.
De perfecte partner - presentator.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In holland staat een huis - presentator.
Samen met z'n vader idd!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:41 schreef Lynx666 het volgende:
Ow wacht es.
Speelde hij niet in Willem Van Oranje?
Oh.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb het over workshop kandiddaat Martijn, niet over de Krabbé, he?
Ah, dat verklaart een hoop. Maar die Martijn ken ik nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb het over workshop kandiddaat Martijn, niet over de Krabbé, he?
Je mist niksquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:50 schreef WithMe het volgende:
Nooit gezien, gelukkig.
is het niet Chans?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie zei het volgende als het meest beschamende wat hij/zji ooit heeft meegemaakt?
"Ik dacht dat ik sjans had maar ik had 2 meter pleepapier aan mijn schoen hangen".
Je hebt inderdaad wel wat weg van twee meter pleepapierquote:
Wilt niet weten op welke manierquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad wel wat weg van twee meter pleepapier.
Tialda - woman's worthquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:26 schreef WithMe het volgende:
Welke kandidaten zongen in de workshop een nummer van Alicia Keys, en welke nummers?
charmed_angel +1quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
Fardoe! in de workshop..... als het goed is in de derde workshop![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
Fardoe was leuk.... mijn favoriet die door mocht
Jim, Jamai, Aaronquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:49 schreef chansadres het volgende:
Maar was wel erg jong. Ze kon inderdaad beter nog even rijpen!
Maar niet te lang
Elisaar kon dus echt niet zingen, ze had totaal geen kracht in haar stemquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:48 schreef BVO het volgende:
[..]Dat was Elisaar toen toch echt voor mij
.
Al redden ze het beiden niet.
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Fardoe strikes back over een paar jaar.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Fardoe strikes back over een paar jaar.
Heus wel.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Elisaar kon dus echt niet zingen, ze had totaal geen kracht in haar stem![]()
Wat een lieve zachte uitstraling heeft zij toch.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:02 schreef chansadres het volgende:
http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=239264
Zo leuk was ze ook weer niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Heus wel.
En who cares als je zo leuk bent als zij was.
Dat was knijpen met d'r ogen, omdat ze haar lenzen niet in hadquote:
Schattige meisjes zijn dan ook helemaal niet leukquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:07 schreef chansadres het volgende:
Fardoe was schattig, Ellisaar niet.
Volgende vraaag!!!
Welles!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Schattige meisjes zijn dan ook helemaal niet leuk.
BVO schaam jequote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:08 schreef BVO het volgende:
2 is Hind toch??
* BVO schaamt zich als het fout is.
staat er alquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:07 schreef chansadres het volgende:
Fardoe was schattig, Ellisaar niet.
Volgende vraaag!!!
+1 shiNinG_staRquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
1. Marescha
2. Charissa
3. Merle
4. Gabriel
5. Clarissa
6. esther
7. raffaela
8. Aaron
9. rianne
10 karlijn
Serge heeft niet een geëpileerde wenkbrouw en mascara toch?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:25 schreef chansadres het volgende:
is 9 niet Serge?
Het zou me niks verbazen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Serge heeft niet een geëpileerde wenkbrouw en mascara toch?
Rianne met de bandjes om haar hoofd, Rianne?quote:
Ja, des te knapper om haar aan haar ogen te herkennen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Rianne met de bandjes om haar hoofd, Rianne?
Niet naar het jurkje?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:31 schreef chansadres het volgende:
ik kijk naar innerlijk van een Idol enzo
Dat was het idd.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
Anita Baker.... ik heb goed opgelet en floortje Mariah CareyKrijg ik bonuspunten
quote:"Ik heb beste wel een rare tik. Ik tel echt alles wat er maar te tellen valt. Als ik in de auto zit, dan tel ik de lantaarnpalen of streepjes op de weg. En dat is zoooooo vervelend! En ik word er zoooooo moe van!"
Chantal ook niet hoor...quote:
De punten van het vorige topic staan in de OP, maar er moet inderdaad topic 12 staan i.p.v. topic 11.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:35 schreef Svensational het volgende:
De punten van het vorige topic worden niet geteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |