Nog intrappen ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:39 schreef Met-Yvana het volgende:
Is dat een soort van ontgroening op FOK! ofzo? en wat moeten de jongens doen ?
Niks, alleen de foto's van de meisjes beoordelen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:39 schreef Met-Yvana het volgende:
Jou vervolgens datenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:39 schreef Met-Yvana het volgende:
oh god, nog naief ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:39 schreef Met-Yvana het volgende:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:47 schreef CockneyRejects het volgende:
Ik zou hem open snijden, dan ken die niks zeggen ook..
Zeg gewoon dat hij aan het rukken was terwijl hij naar je aan het gluren was.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:44 schreef Met-Yvana het volgende:
nee geen genante info.......maar hij is vast op wraak uit omdat ik hem de laatste tijd zo pest met zn vmbo .....![]()
"Haha je vond het wel lekker om me zo bezig te zien he, vuile smeerlap".quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:44 schreef cheukert het volgende:
Je moet juist de rollen omdraaien!
Loop naar hem toe, lach hem uit dat hij het grappig vind dat hij jou bezig heeft gezien
Develsteincollege ofnie?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:49 schreef renz0r het volgende:
Het meest genante is is dat ik je denk ik ken qua gezicht
Ik ken sowieso die jongen op die foto waarmee je staat in je fotoboek, ff naam kwijt (als headfoto)
OT: Net doen of er niks is gebeurd en als die er opeens over begint zeggen dat iedereen dat doen.
je haalt me de woorden uit mn mondquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:49 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
"Haha je vond het wel lekker om me zo bezig te zien he, vuile smeerlap".
Kijken hoe snel je broertje rood word, of hij vind het alleen maar leuk, die heb je er ook nog tussen zitten.
Vingeren is minder slecht dan roken hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:54 schreef Met-Yvana het volgende:
Zoiets als dit vertel je toch zeker niet tegen je ouders? Ze stierven al 1000 doden toen ik vertelde dat ik rookte![]()
smoking kills enzo. vingeren nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:54 schreef Met-Yvana het volgende:
Zoiets als dit vertel je toch zeker niet tegen je ouders? Ze stierven al 1000 doden toen ik vertelde dat ik rookte![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |