Hoor IK dat soort dingen niet te vragen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nu de volgende vraag: in normale of in stijve toestand?![]()
Zo sneu ben ik niet hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:08 schreef NeHoX het volgende:
Nou volledige erectie zou sneu zijn als je 28,5 aan slap vlees in de kuip hebt...
Op de 64 player public op Netgamez ben ik wel vanavond ja!!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:09 schreef escape_nl het volgende:
Offtopic:
Wie zijn er nog meer vanavond op de server?
Vanavond t/m zondagavond!!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:11 schreef staticdata het volgende:
wanneer is dat netgamez? dit weekend?
Weet nog niet, dat hangt van een hoop factoren af..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:09 schreef escape_nl het volgende:
Offtopic:
Wie zijn er nog meer vanavond op de server?
Nee heb hem altijd opgerold, daarom ben ik gemiddeld 2 minuten langer in het kleinste kamertje van het huis dan de gemiddelde man.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:12 schreef NeHoX het volgende:
[..]
Als je jeuk hebt krabbel je zeker onderaan je broekspijp?
Dan laat ik je de volgende keer gewoon liggen als je om een medic roeptquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:03 schreef BattleLies het volgende:
[..]
LOL!
Oei ja .. je hebt wel gelijk!
JONGENS EN MANNEN: ik wil niks van jullie hoor!ben al happy!
![]()
Ja die hebben een kleine autoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen van "mannen" die opscheppen over hun geslachtsdeel...
Andere beslissen dat even voor jou, spannendquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan laat ik je de volgende keer gewoon liggen als je om een medic roept![]()
[..]
Ja die hebben een kleine auto
Krijg net te horen dat ik vanavond in de stad wordt verwacht, dus helaas vanavond geen battlefield voor mij.
vandaar die pofbroek! (bert visscher)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nee heb hem altijd opgerold, daarom ben ik gemiddeld 2 minuten langer in het kleinste kamertje van het huis dan de gemiddelde man.
Precies!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
vandaar die pofbroek! (bert visscher)
Oh tegen Jedi natuurlijkquote:
Als het mee zit is het zeker spannendquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Andere beslissen dat even voor jou, spannend![]()
Ai! heb ik het zo verpest!? Hoe kan ik het goedmaken??quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan laat ik je de volgende keer gewoon liggen als je om een medic roept![]()
Zijn Harry aaienquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:23 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ai! heb ik het zo verpest!? Hoe kan ik het goedmaken??
dat is geen slimme vraagquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:23 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ai! heb ik het zo verpest!? Hoe kan ik het goedmaken??
Pietje hoor je ook veel.....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:25 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Hoop dat die 'harry' van hem een opwinderdere naam heeft!![]()
dikte?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar!
Nu de volgende vraag: in normale of in stijve toestand?![]()
Namen die een stuk leuker en fijner klinken zijn bijvoorbeeld:quote:
ik heb geen riem nodig, ik heb een eikelpiercingquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nee heb hem altijd opgerold, daarom ben ik gemiddeld 2 minuten langer in het kleinste kamertje van het huis dan de gemiddelde man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |