Foto 4 is genomen met een andere witbalans. gloeilamp. Vandaar die blauwe kleur.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:07 schreef HMaster-II het volgende:
Nice foto's Mauro.... Alleen komt foto 4 wat vreemd over in de serie... Beetje te bleekies...
Foto 3 met die plu...![]()
Iets meer met de USM spelen bedoel je... Klopt.. mag wel wat aangetrokken worden, maar de serie is leuk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:06 schreef Dawnbreaker het volgende:
sorry dat ik het zeg maar ze zijn overbelicht en onscherp. alleen 4 en 5 gaan wel.
Leuk om Prupke eens door de lens van een ander te zien.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:00 schreef Mauro het volgende:
Wees lief voor de fotograaf want het was mijn allereerste ervaring met een model.
De foto's zijn gemaakt bij balckbully en prupke thuis.
Blackbully heeft daar een volledig ingerichte studio waar we dankbaar gebruik van mochten maken.
De foto's zijn geschoten met een Nikon D70s met daarop verschillende lenzen, alles in de M stand.
Dat zei je alquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:13 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik zei het trouwens niet om je af te zeiken maar als ik eerlijk ben vind ik dat ze niet scherp genoeg zijn en sommige overbelicht.
Nee hoor. Vind ik niet erg dat je dat zegt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:13 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik zei het trouwens niet om je af te zeiken maar als ik eerlijk ben vind ik dat ze niet scherp genoeg zijn en sommige overbelicht.
Zoe je denken?quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:16 schreef Make-Yourself het volgende:
...eh #5...nipslip?...
Daar zal prupke niet van wakker liggen. Ze geeft wel vaker wat blootquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:16 schreef Make-Yourself het volgende:
...eh #5...nipslip?...
Kijk! Hier heb ik wat aan!quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:36 schreef Vliegvrager het volgende:
Idd leuk om prupke eens door de lens van een ander te zien. Zien we ook eens wat andere onderdelen
Zeker niet verkeerd voor een eerste keer, maar let even op je wb: als je de foto's zo achter elkaar zet, zie je duidelijk dat daar verschil in zit. Los van elkaar geen probleem overigens.
-knip-
Dat was je toch al nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:54 schreef lostminds het volgende:
nou ik hoop dat jullie me nog lief vinden nu![]()
goed dat je het zegt, hoef ik me voortaan ook niet in te houdenquote:
huh? zit mauro zomaar fotos door te spelen?? potjandorie!!quote:. nette foto, beter dan hoe ik hem vanmiddag zag
zo als dit?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:07 schreef pea4fun het volgende:
...................
foto4 beetje vreemd belicht idd, maar als je die nu eens in portretstand cropt, en een beetje met de schuifjes speelt, dan zou er best nog eens een geinig hi-key portretje uit kunnen komen.
..............
Jij hebt duidelijk begrepen waar deze foto over gaat.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:07 schreef pea4fun het volgende:
foto7 Er valt duidelijk veel licht op haar gezicht, soep er een maria iets in ofzo in die bovenhoek waar ze naar kijkt
Ja idd, zoiets bedoel ikquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:13 schreef blackbully het volgende:
[..]
zo als dit?
klik
is met redelijk zelfde omstandigheden geschoten
Je hoeft niks te snappen van de foto's.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:50 schreef fr.oosje het volgende:
Ik snap niet zoveel van deze foto's
Ze zijn niet goed belicht, over of onder.
Vaak net niet scherp
Achtergrond is bij de paarse serie veel te overheersend.
Pose zijn een beetje vreemd model kijkt niet 1 keer in de camera
Ook de uitsnedes zouden niet mijn keuze zijn.
Deze serie zou bij mij zo de prullebak ik verdwijnen. Als het een eerste oefening was ga ik ervan uit dat de volgende serie beter wordt
eerlijkheid en subtiliteit is een keuze.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:50 schreef fr.oosje het volgende:
Ik snap niet zoveel van deze foto's
Ze zijn niet goed belicht, over of onder.
Vaak net niet scherp
Achtergrond is bij de paarse serie veel te overheersend.
Pose zijn een beetje vreemd model kijkt niet 1 keer in de camera
Ook de uitsnedes zouden niet mijn keuze zijn.
Deze serie zou bij mij zo de prullebak ik verdwijnen. Als het een eerste oefening was ga ik ervan uit dat de volgende serie beter wordt
Kijk maar op mijn sitequote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:55 schreef Kleintje het volgende:
[..]
eerlijkheid en subtiliteit is een keuze.
Het was zijn eerste keer
Daarnaast met flitslampen die de eigenlijke fotograaf ook nog niet kende.
Dus alles was een test.
Laat eens foto's van jou zien waarbij het beter is...
twee softboxen en 2 studiofliters.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:54 schreef fr.oosje het volgende:
zoals ik al zei dus.
Als ik vragen mag, hoeveel lampen heb je gebruikt? Zeker de eerste paar keer in de studio is het aan te raden om maar 1 lichtbron te gebruiken in combinatie met een reflectie scherm. Het werken met meerdere lampen is zoveel moeilijker dan werken met 1
Probeer mij tip maar eens uit, het is verleidelijk om met meerdere lichten te werken maar begin eens met 1. (buiten heb je tenslotte ook maar 1 zon).quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
twee softboxen en 2 studiofliters.
Maar zoals gezegd, alles was een test.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |