Iets meer moeite voor een tvp mag ook wel.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Iets meer moeite voor een tvp mag ook wel.
Quoten is minder moeite aangezien je de hand op de muis kan laten, itt bij een punt waarbij je een punt moet zetten via het tobo.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:54 schreef Tain het volgende:
^^ moeite
Ik heb het nagetiktquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Quoten is minder moeite aangezien je de hand op de muis kan laten, itt bij een punt waarbij je een punt moet zetten via het tobo.
boh.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:01 schreef Roi het volgende:
ONZ edit is gelukkig nog niemand opgevallen
Nu ook hier aangepastquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, eindelijk mn icon in de OP aangepast
Merk Peecee'squote:Op donderdag 2 maart 2006 20:35 schreef Chanty87 het volgende:
Medion zuigt. Ineens gaan zeiken als er iets hardwarematigs mis is en geen monteur willen sturenWat dus bleek: PC viel ineens uit toen m'n moeder aan het internetten was. Opnieuw opgestart, keuze tussen Windows normaal opstarten, Veilige modus e.d. maar hij liep al meteen vast, en verbinding tussen monitor en PC viel uit (monitor ging op stand-by met het 'verbinding PC en monitor verbroken'-icoon)... Grafische kaart vermoedelijk verrot dus. M'n pa Medion gebeld, suggesteerde die randdebiel aan de helpdesk dat de harde schijf (C:\ schijf zei ie letterlijk eigenlijk) eruit moest, in mijn PC hier boven erin, alle belangrijke bestanden eraf en dan beneden weer Windows er opnieuw opzetten, zou ie het vast weer doen
![]()
In ieder geval, na een discussie en 237856 keer uitgelegd te hebben dat het NIET aan Windows lag maar aan de grafische kaart (is namelijk al eerder voorgekomen dat de grafische kaart verrot was en toen stuurden ze wel een monteur die 'm verving) liet m'n pa het maar zitten en maakte ie de kast open, waarna ik even een kijkje ging nemen... En voilà, de fan op de kaart zat los aan één kant. Verklaarde ook gelijk de pokkeherrie tijdens het opstarten. Ook paar draadjes wat vaster gezet, en tadaaa, hij draait weer. Lag dus wel degelijk aan de hardware, kwam waarschijnlijk mede door de stroomstoring van gisteren dat ie spontaan uitviel vanmiddag.
En maar zeggen dat de HD eruit moestPaupers bij Medion
Ja daaagquote:
Ze zijn alleen veel duurder en er zit doorgaans crap in.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:45 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja daaagMerk PC's doen het net zo goed. Mijn Hewlett-Packard PC is vandaag precies 16 maanden oud, werd vanavond even ontstoft want hij was nog geen 1 keer opengeschroefd (was ook niet nodig). En mijn specs zijn nog wel een tijdje goed genoeg voor de PCgames van tegenwoordig. GTA SA, VC, III, II en The Sims 2 draait er namelijk allemaal nog vrijwel vloeiend op.
en ik weet niet hoe het tegenwoordig gaat maar vroegah toen ik nog van me pa afhankelijk was welke pc er in huis stond...zat alles vast aan elkaar en kon je niet upgraden als je zin had.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:46 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ze zijn alleen veel duurder en er zit doorgaans crap in.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:49 schreef Tomasso het volgende:
Mac >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> zelfbouw >>>>>>>>>>>>> merk pc
Op zich heb ik alle merk PC's die ik heb gehad (IBM, HP, Packard Hell) wel gewoon kunnen upgraden, maar de dingen die er standaard inzitten zijn echt prut.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en ik weet niet hoe het tegenwoordig gaat maar vroegah toen ik nog van me pa afhankelijk was welke pc er in huis stond...zat alles vast aan elkaar en kon je niet upgraden als je zin had.
Nieuwe videokaart? sure! ik pak de hamer en jij houd het moederbord tegen!
Je hebt een foutje gemaakt, de prijs/performance verhouding is zo Tomasso:quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:49 schreef Tomasso het volgende:
Mac >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> zelfbouw >>>>>>>>>>>>> merk pc
Ik bagger nooit.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
- edit peristilius -
Kap eens met je gebagger.
Je heb zeker nog nooit games op een MAC gespeeld?quote:
Dat valt reuze mee en wordt echt overdreven door niet Mac gebruikers.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:51 schreef mordradead het volgende:
Mac's zij oke, helaas laat de compatibiliteit van het OS systeem wat te wensen over kijkend naar de software.
Hey, je hebt wel games op de Macquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Je heb zeker nog nooit games op een MAC gespeeld?![]()
Welke van de 5?quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Vind klepjes juist storend aangezien het wat sneller kapot kan gaan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:55 schreef mordradead het volgende:
Ik wil m'n pc ook nog in een nieuwe case stoppen, wel zo eentje met een klepje dat je de drives niet altijd hoef te zien... ik dacht aan een antec p-180.... iemand nog ideeen voor een mooi kastje?
I knowquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:55 schreef Tomasso het volgende:
En Kabouter, gelukkig weet je ook zelf dat je bullshit praat
Idd, maar voor behuizingen: Lian-Liquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Vind klepjes juist storend aangezien het wat sneller kapot kan gaan.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Voor 1300+ ¤ kun je anders hele flinke pc's bouwen die toch echt beter (zouden moeten kunnen) presteren dan een Mac hoor....alleen op sommige gebieden heeft die Mac weer voordelen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:57 schreef Retuobak het volgende:
[..]
I know
Ondanks dat zelfbouw nog steeds een aanzienlijk (prijs/)performancevoordeel biedt boven Macs en merkPC's zijn macs toch veelal sneller dan merkPC's in dezelfde prijsklasse.
Wat moeten die M$$$$ haters daarmee?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
Maar ff serieus, gamen op de MAC kan leuk zijn met de juiste spullen.
[afbeelding]
En vind ik het jammer dat ze gekapt zijn met de sidewinder serie.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:09 schreef mordradead het volgende:
Ik heb ook een 360 controller om op de pc games mee te spelen, prima ding
Trust.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:19 schreef peristilius het volgende:
Ik heb een pauper Trust gamepad, dat ding zuigt.
[afbeelding]
Zo een.
ik ook niet, waarom zou je? Een PC is voor shooters en RTSen en dat speelt voor geen meter met een controller.quote:
Kom we stappen naar de rechter en eisen een naamsverandering. Wat dachten jullie van "Broken" of "crappy"?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:28 schreef Laniboekje het volgende:
Wat raar dat het merk eigenlijk 'Trust' heet. Alles wat wij er van hadden is al kapot, zo 'Trust' als in betrouwbaar is het dus ook niet.
mijn muis doet het anders al een jaar van trustquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:30 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Kom we stappen naar de rechter en eisen een naamsverandering. Wat dachten jullie van "Broken" of "crappy"?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:30 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Kom we stappen naar de rechter en eisen een naamsverandering. Wat dachten jullie van "Broken" of "crappy"?
Trustquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:19 schreef peristilius het volgende:
Ik heb een pauper Trust gamepad, dat ding zuigt.
[afbeelding]
Zo een.
Multi-platform applicaties schatquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:25 schreef Tomasso het volgende:
Ik snap niet waarom mensen een windows pc met een Mac, qua specs, gaan vergelijken. Kan nooit, twee verschillende OS'en met verschillende performance en gebruik van hardware. Dat schijnen een hoop mensen nog niet echt te begrijpen.
Dan nog.quote:
Het blijft moeilijk, is het niet?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:47 schreef Retuobak het volgende:
Ik heb het over dingen waar performance boeit
Of word nou 8000 of 7000 chars op een scherm kan toveren binnen een seconde boeit niet.
Ik heb het over een feit dat een Windows laptop in Cinebench een gelijk geprijste macbook pro er met een marge van zo'n 200% uittrekt.
Idd, jij vindt Mac fijner werken (ik niet), prestaties zijn objectief bewezen inferieurquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:51 schreef Tomasso het volgende:
Maar het zal me verder echt een worst zijn wat jij over Mac denkt, ik weet vanaf nu gewoon beter.
Vooruitquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:52 schreef mordradead het volgende:
Zullen we het weer gewoon over bier en voetbal hebben? En dan lekker gaan rellen over dat soort dingen?
Echt zo'n (pauper)merk net als Tele 2 waarmee iedereen niet geassocieerd wil worden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:28 schreef Laniboekje het volgende:
Wat raar dat het merk eigenlijk 'Trust' heet. Alles wat wij er van hadden is al kapot, zo 'Trust' als in betrouwbaar is het dus ook niet.
Tele 2 echt zo crap? (heb er geen ervaring mee)quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Echt zo'n (pauper)merk net als Tele 2 waarmee iedereen niet geassocieerd wil worden.
Vond het net boeiend worden...quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:52 schreef mordradead het volgende:
Zullen we het weer gewoon over bier en voetbal hebben? En dan lekker gaan rellen over dat soort dingen?
Loontjequote:Op donderdag 2 maart 2006 21:57 schreef Lexie het volgende:
Heeft MmarSu al een nieuw target gevonden?
Meer in de zin als je een reclame ziet en beseft wat een kut reclame het is en afvraagt voor welke doelgroep het bedoeld is. Geen hond die trots vermeld dat hij Tele 2 gebruikt, of Trust, of graag naar SBS 6 shownieuws kijkt gevolgd door Piet Paulusma.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Tele 2 echt zo crap? (heb er geen ervaring mee)
en explosief met nol en die andere belspel snolquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Meer in de zin als je een reclame ziet en beseft wat een kut reclame het is en afvraagt voor welke doelgroep het bedoeld is. Geen hond die trots vermeld dat hij Tele 2 gebruikt, of Trust, of graag naar SBS 6 shownieuws kijkt gevolgd door Piet Paulusma.
wtf?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
LoontjeOh wacht, dat was hij zelf.
Je dacht dat Loontje serieus geen kloon was?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:00 schreef Lexie het volgende:
[..]
wtf?
Volgens mij heb ik iets gemist.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:00 schreef Lexie het volgende:
[..]
wtf?
Volgens mij heb ik iets gemist.
Mijn HP'tje doet het anders ge-wel-digquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
Op zich heb ik alle merk PC's die ik heb gehad (IBM, HP, Packard Hell) wel gewoon kunnen upgraden, maar de dingen die er standaard inzitten zijn echt prut.
Och, voor office zooi en simpele games zijn merk PC's vaak wel okay (al zijn ze logischerwijs veel duurder voor dezelfde prestaties).quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:26 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Mijn HP'tje doet het anders ge-wel-digPerfecte PC voor mij. Alles wat ik nodig heb kan (en staat) erop, van hele grafische software pakketten tot games van 3 GB. En hij draait zelfs na 16 maanden nog als een zonnetje.
![]()
Beter in........?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:37 schreef capibar het volgende:
Ja, je kan er over discusseren wat je wilt, maar uiteindelijk zijn mac' s gewoon beter.
Ik heb een HP Pavilion a660, wel uit productie genomen thoughquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:33 schreef Retuobak het volgende:
Als je echt performance wil zou ik dan toch gaan voor zelfbouw hoorMaar goed, nu ben ik toch wel benieuwd naar jouw PC, heb je toevallig een modelnummer (of nog beter, gewoon specificaties) ergens?
Hmmm. DTP e.d. wil ik je gelijk in geven, net als in videobewerking (alhoewel, moet je wel vergelijkbare x86 CPU's nemen, dus geen dualcore P4 3,8 tegen de dualcore van een PPC 1,8)quote:
Boh gek, hendig sjieke specs.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:47 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik heb een HP Pavilion a660, wel uit productie genomen though
AMD Athlon™ XP 3000+
512 MB DDR
160 GB Vaste schijf
ATI Radeon™ 9200
128 MB videogeheugen
2,1 GHz
enz....
Dat is dus altijd het probleem van merk PC's. Nooit een fatsoenlijke GPU.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:52 schreef Retuobak het volgende:
Prima PCtje, maar om nou te zeggen dat ie enorm krachtig is. En het is ook duidelijk te zien dat de PC een enorme bottleneck heeft. De CPU was destijds behoorlijk goed te noemen, maar de videokaart zat direct al in het upper lowrange segment (dus in het segment net boven onboard zooi).
Eigenlijk is de CPU het enige wat altijd echt okee is in een merk PC, RAM en HDD stellen vaak ook weinig voor.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:54 schreef Retuobak het volgende:
Typische merkPC specs, prima onderdelen maar bezuinigen op GPU en ongetwijfeld het moederbord om de marge te uppen.
HDD's kun je niet ongelofelijk meer op bezuinigen dus die zijn vaak wel in orde (of je zit echt aan budget merk PC's). En een PC2100 latje is niks goedkoper meer dan een PC3200 latje geheugen dus je krijgt meestal gewoon 1 512MB latje PC3200 geheugen. En das prima, dan hoef je er alleen nog maar een tweede bij te prikkenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:56 schreef peristilius het volgende:
[..]
Eigenlijk is de CPU het enige wat altijd echt okee is in een merk PC, RAM en HDD stellen vaak ook weinig voor.
Is ook een typisch bedrijven iets, wij hebben op t werk laptops van IBM, prima dingen, origineel hebben ze een 64 MB Ati X300 GPU, maar die van ons hebben een Intel GPU gekregen, die dingen worden dus weer volledig aangepast, om een paar tientjes te besparen ergens (terwijl we er toch echt genoeg afnemen hoor, voor een dikke kortingquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:54 schreef Retuobak het volgende:
Typische merkPC specs, prima onderdelen maar bezuinigen op GPU en ongetwijfeld het moederbord om de marge te uppen.
Ik heb dan wel redelijk oude PC's, maar ik merk echt veel verschil tussen de standaard HDD en een losgekochte Samsung HDD. Het ram in mijn PC is ook poep, maar ja, dat is ook nog SDRAM.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:57 schreef Retuobak het volgende:
[..]
HDD's kun je niet ongelofelijk meer op bezuinigen dus die zijn vaak wel in orde (of je zit echt aan budget merk PC's). En een PC2100 latje is niks goedkoper meer dan een PC3200 latje geheugen dus je krijgt meestal gewoon 1 512MB latje PC3200 geheugen. En das prima, dan hoef je er alleen nog maar een tweede bij te prikken.
Huidige PC's is het bijna allemaal 7200RPM 8MB 80 of 120GB schijfjes, nou, zoveel schelen die prestaties echt niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb dan wel redelijk oude PC's, maar ik merk echt veel verschil tussen de standaard HDD en een losgekochte Samsung HDD. Het ram in mijn PC is ook poep, maar ja, dat is ook nog SDRAM.
Dat gevoel heb ik ook af en toequote:Op donderdag 2 maart 2006 23:03 schreef Retuobak het volgende:
Bij mij komt er ws. nooit meer een nieuwe
Overigens moeten ze dat vieze kraakgeluid van HDD's ook verboden maken. Als er iets gruwelijk irritant is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:05 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Huidige PC's is het bijna allemaal 7200RPM 8MB 80 of 120GB schijfjes, nou, zoveel schelen die prestaties echt niet.
Jij hebt daarentegen ws. als oude schijf een 5400RPM 2MB schijf, tja.....
Ik constant, want ik vind upgraden veel zinvollerquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:08 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook af en toe
Pas als je ze hoort tikken is t echt misquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
Overigens moeten ze dat vieze kraakgeluid van HDD's ook verboden maken. Als er iets gruwelijk irritant is.
Tsja, ik kom altijd op t punt dat als ik ga upgraden ik 3 of meer dingen wil/moet upgraden, dus is volledig nieuw net zo duur/voordeligquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:11 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik constant, want ik vind upgraden veel zinvoller.
je vergeet een GROOT pluspunt, OSXquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:51 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Maar het voornaamste waar Apple zich tegenwoordig nog echt in onderscheid is design.
Een mac is meer dan de processor, blijkbaar is de intel rendabeler (quote:En laten we eerlijk zijn, als Mac's zo ongelofelijk goed zijn, waarom stapt Apple dan nu ook over naar de Intel kant?
Draait tegenwoordig ook op PC'squote:
Maar je zit bij een Mac wel weer aan de Intel, dat terwijl AMD vrijwel op elk vlak de performance domineert. Zeker de Opterons maken gehakt van de concurrentie.quote:Een mac is meer dan de processor, blijkbaar is de intel rendabeler () voor apple, dus gebruiken ze intel.
Waarom ze over stappen naar Intel? Omdat IBM niet meer aan de eisen kon voldoen. En verder laat ik je maar lullen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:51 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Hmmm. DTP e.d. wil ik je gelijk in geven, net als in videobewerking (alhoewel, moet je wel vergelijkbare x86 CPU's nemen, dus geen dualcore P4 3,8 tegen de dualcore van een PPC 1,8)
Maar het voornaamste waar Apple zich tegenwoordig nog echt in onderscheid is design.
En laten we eerlijk zijn, als Mac's zo ongelofelijk goed zijn, waarom stapt Apple dan nu ook over naar de Intel kant?
Apple domineerde in de jaren 80-90 de grafische industrie (DTP etc.) maar die tijd is (helaas) voorbij.
Alhoewel sommige DTP dingen nog steeds het beste gaan op een Apple (en dan hebben we het wel over G5 Powerbeesten, en geen iMac's).
Maar het blijft een nutteloze discussie met de Apple fanboys hier, net als de discussie dat [insert consolebouwer] beter is dan [insert willekeurige concurrent van voorgenoemde consolebouwer].
P-Style of pkwarts, mmmh, ik denk toch P-Stylequote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:16 schreef Laniboekje het volgende:
wie o wie wordt de nieuwe mod!
Ik heb werkelijk geen idee. Maar ik heb ook niet zo gevolgd wie er gesolliciteerd heeft. Ik laat me verrassen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:18 schreef Retuobak het volgende:
[..]
P-Style of pkwarts, mmmh, ik denk toch P-Style.
Idd, behalve als er iemand heeft gesolliciteerd waar ik t niet van weet die wel goed zou zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:18 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik denk ook P-Style.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:18 schreef Retuobak het volgende:
[..]
In Amsterdam niet, hier in Utrecht welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:29 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Ligt er bij jullie ook zoveel sneeuw?
Tsja, ik weet niet wie er precies echt gesolliciteerd hebbenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:31 schreef Tain het volgende:
Ik kan alleen een beetje raden wie het niet gaan worden
Dat ze het niet worden bedoel je?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:34 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Maar van mensen die zeggen dat ze dat gedaan hebben is het wel redelijk in te schatten ja
Deed jij niet iets grafisch?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:07 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, wat een dag zeg, straks ga ik de hele klas een Nintendo revo;lution aansmeren, in mijn presentatie over Nintendo![]()
Zijn presentatie gaat ook over de grafische stilstand bij Nintendoquote:
Boh gek, ik hoef geen gepimpte gamePCquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:07 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, wat een dag zeg, straks ga ik de hele klas een Nintendo revo;lution aansmeren, in mijn presentatie over Nintendo![]()
'pimp' PC'squote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:13 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Boh gek, ik hoef geen gepimpte gamePC
Onder de noemer casemods is dat dan...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:14 schreef Retuobak het volgende:
[..]
'pimp' PC's
Die dingen zijn te triest, vol met lampjes en natuurlijk een raampje enzo er in.
Maar niks mis met degelijke hardware.
Casemodden kan best zinvol zijn, maar dan alleen in de zin van een extra fan bij kunnen plaatsen oid.quote:
Hij leest het hier welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:18 schreef pkwarts het volgende:
Ipv de eerste 2 uur vrij hebben we de eerste 3 uur vrij. Ik kan peristilius alleen niet bereiken.
Het kan ook zinvol zijn, het kan ook best mooi uitgevoerd worden, maar een zijpaneel aanschaffen met een raam er in en een paar lampjes in je kast proppen valt bij mij niet onder de noemer casemodsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:18 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Casemodden kan best zinvol zijn, maar dan alleen in de zin van een extra fan bij kunnen plaatsen oid.
Ik geloof dat hij altijd veel te laat uit bed komt en dus geen tijd heeft om achter de PC te kruipen.quote:
Tja jammer voor hemquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:22 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij altijd veel te laat uit bed komt en dus geen tijd heeft om achter de PC te kruipen.
SMS is de boodschap.quote:
Mijn reply had niets met de jouwe te makenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:53 schreef Roi het volgende:
Mja als je al hebt gegeten is het niet zo erg maar als dat mens niet goed kan prikken en er uren een naald in je zit dan voel je je toch wel even kut
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn reply had niets met de jouwe te maken![]()
Maar met dit: [Nintendo DS | Deeltje 47] NDS Lite
En daarom wil ik even de emo uithangen
ik had ook zelfde,quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:35 schreef Chanty87 het volgende:
Medion zuigt. Ineens gaan zeiken als er iets hardwarematigs mis is en geen monteur willen sturenWat dus bleek: PC viel ineens uit toen m'n moeder aan het internetten was. Opnieuw opgestart, keuze tussen Windows normaal opstarten, Veilige modus e.d. maar hij liep al meteen vast, en verbinding tussen monitor en PC viel uit (monitor ging op stand-by met het 'verbinding PC en monitor verbroken'-icoon)... Grafische kaart vermoedelijk verrot dus. M'n pa Medion gebeld, suggesteerde die randdebiel aan de helpdesk dat de harde schijf (C:\ schijf zei ie letterlijk eigenlijk) eruit moest, in mijn PC hier boven erin, alle belangrijke bestanden eraf en dan beneden weer Windows er opnieuw opzetten, zou ie het vast weer doen
![]()
In ieder geval, na een discussie en 237856 keer uitgelegd te hebben dat het NIET aan Windows lag maar aan de grafische kaart (is namelijk al eerder voorgekomen dat de grafische kaart verrot was en toen stuurden ze wel een monteur die 'm verving) liet m'n pa het maar zitten en maakte ie de kast open, waarna ik even een kijkje ging nemen... En voilà, de fan op de kaart zat los aan één kant. Verklaarde ook gelijk de pokkeherrie tijdens het opstarten. Ook paar draadjes wat vaster gezet, en tadaaa, hij draait weer. Lag dus wel degelijk aan de hardware, kwam waarschijnlijk mede door de stroomstoring van gisteren dat ie spontaan uitviel vanmiddag.
En maar zeggen dat de HD eruit moestPaupers bij Medion
Sorry, ze gaan nog per ongeluk ookquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:47 schreef Laniboekje het volgende:
Tain, hou eens op met al die 1337-posts![]()
Hallo beste GAM SC'ers. Ik heb school ook weer overleefd.
Ach het kan welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik neem inderdaad aan dat je het er niet perse om gaat doen. DAT zou pas 1337 zijn
![]()
Post hier elke dag zo vaak mogelijk om 22:22 uur precies.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oh-oh, ik heb weer wat gezegd hoor
Bij ons was de videokaart er al eerder mee gekapt, toen maakte Medion er niet zo'n probleem van en stuurde een monteur die 'm verving. Deze keer zei de helpdeskdebiel (na eerst een halfuur gewacht te hebben) dat het aan de HD lagquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Post hier elke dag zo vaak mogelijk om 22:22 uur precies.
als voorbeeld
Hoi Hoi!quote:
Mijn dag was/is prima. Bij jou alles nog rustig in de bovenkamer?quote:
Nee, de bovenkamer maakt overuren, maar dat hoor je morgen ook allemaal wel. Er zijn ook weer complicatiesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mijn dag was/is prima. Bij jou alles nog rustig in de bovenkamer?
Weet je wat ik trouwens vandaag op het station van Breda zag?
Keigrote graffiti:
[ NOOT ]
Ik moest aan jou denken![]()
Post hier elke dag zo vaak mogelijk om 22:22 uur precies.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Al die mensen ook: "Ben ik nu te laat?" als ze om 02.36u posten ofzo
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, de bovenkamer maakt overuren, maar dat hoor je morgen ook allemaal wel. Er zijn ook weer complicaties
Lief trouwens dat je aan me moest denken
Whahahaha. Je post zulke dingen ook echt om ons te laten lachen he?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:15 schreef Chanty87 het volgende:
Hhahahaa, ik was vanochtend een beetje laat voor de bus... Dus wij fietsen van de dijk af, was alleen beetje erg glad dus ik zei '"Zo, hier kun je hard op je bek gaan!" waarna ik dus gelijk zelf op m'n smoel ging
! En de bus hadden we al gemist
Uiteraardquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, ik hoor het allemaal wel.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:15 schreef Chanty87 het volgende:
Hhahahaa, ik was vanochtend een beetje laat voor de bus... Dus wij fietsen van de dijk af, was alleen beetje erg glad dus ik zei '"Zo, hier kun je hard op je bek gaan!" waarna ik dus gelijk zelf op m'n smoel ging
! En de bus hadden we al gemist
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:19 schreef HomerJ het volgende:
verdomd ik ben vandaag Jarig![]()
Was 't gewoon vergetenZal wel komen doordat ik vandaag alleen thuis ben
Nou ja17
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:19 schreef HomerJ het volgende:
Nou ja17
Nee, jij bent degene die ergens volgende week ouder wordtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
17 is trouwens nog wel jongDacht dat je al wat ouder was
Nou ja17
Nou ja17
Heyquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, jij bent degene die ergens volgende week ouder wordt![]()
![]()
Tuuk, ik vond het zelf ook grappig eigenlijkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whahahaha. Je post zulke dingen ook echt om ons te laten lachen he?![]()
Je moet geen grappen maken over bejaarde mensenquote:
Idd straks komt Yvonne hier weerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet geen grappen maken over bejaarde mensen
Ik werk 4 dagen in de week met die mensen, dan vind ik dat ik in het weekend grappen over ze mag makenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet geen grappen maken over bejaarde mensen
Is het al zaterdag?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik werk 4 dagen in de week met die mensen, dan vind ik dat ik in het weekend grappen over ze mag maken![]()
Voor mij wel. Want ik vond dat het gisteren al vrijdag was. Als het goed is zit jij pas op dinsdag, maar dat boeit mij uiteraard helemaal niets.quote:
Sinds wanneer staat weekend gelijk met zaterdagquote:
Ik ga echt moeite hebben morgen inderdaad... Dalijk vergeet ik Idols nogquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Voor mij wel. Want ik vond dat het gisteren al vrijdag was. Als het goed is zit jij pas op dinsdag, maar dat boeit mij uiteraard helemaal niets.![]()
Floortjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:43 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg hoor. Ik kan het je nu al zeggen wie er gaat winnen: een meisje.
Geeeen idee wie dat is. Is dat ene meisje, die donkere er al uit? Die vond ik persoonlijk wel goed heeeel erg in het begin. Niet die Raffaela, maar die andere.. Angelique?quote:
Ik heb de vorige series ook gekekenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:45 schreef disjfa het volgende:
Idols kijk je blijkbaar weer alleen als er zat vrouwen zijn die zich zo opmaken dat ze er leuk uit zien
Ah jij kijkt ook graag naar mannenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb de vorige series ook gekeken
Angelique is eruit, vorige week...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Geeeen idee wie dat is. Is dat ene meisje, die donkere er al uit? Die vond ik persoonlijk wel goed heeeel erg in het begin. Niet die Raffaela, maar die andere.. Angelique?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:50 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ah jij kijkt ook graag naar mannenDat blijkt dan maar weer
Nee, maar jij kijkt idolshihi
Jammer van die Angelique, die vond ik echt het best voor zover ik dat meegekregen heb. Floortje ken ik niet, heeft wel een aanspreekbaar koppie voor een idool.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Angelique is eruit, vorige week...
Dit is Floortje:
[afbeelding]
http://www.rtl.nl/shows/idols3/liveshows/finalist1/home/
Al kijk ik voor Martijn Krabé, wat de fok kan het jou schelenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:50 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ah jij kijkt ook graag naar mannenDat blijkt dan maar weer
Nee, maar jij kijkt idolshihi
Je vergeet mij doos.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Roy is ook bijna jarig
En ik ook
Ik zeg toch niet dat het erg isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Al kijk ik voor Martijn Krabé, wat de fok kan het jou schelenDat ik een slechte smaak heb wat betreft films en games wist iedereen al, nu weet iedereen dat ook mijn tv smaak zuigt
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:48 schreef Tain het volgende:
\o/ ik herken die namen niet \o/
Onwijs lekker ding jaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het erg isIk maak gewoon een grapje
Maar die martijn vind je dus wel wat
nee hoorquote:
Now you've done it...quote:
Dat is dan bijna de druppel denk ik, tot over 48 uurquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is dan bijna de druppel denk ik, tot over 48 uur
quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga niet weg, Tain gaat wegquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Have fun!
Ik ga er ook vandoor, film kijken enzo.
Maar wat moet hij dan doen als hij eigenlijk moet werken?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga niet weg... niet vrijwillig ieder gevalquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga niet weg, Tain gaat weg
Veel plezier, en zorg dat je morgen op MSN bent![]()
Heb jij Psychonauts al op de bus gedaan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga niet weg, Tain gaat weg
Veel plezier, en zorg dat je morgen op MSN bent![]()
Neequote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Heb jij Psychonauts al op de bus gedaan?
Hup hup, spring op die fiets.quote:
Ja straks moet ik je nog gaan lastig vallen op MSNquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Maar wat moet hij dan doen als hij eigenlijk moet werken?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja straks moet ik je nog gaan lastig vallen op MSN
Ik ga strax nog boodschappen doen en postzegels halen.quote:
Jah, die jongen kan geeneens doorverbindenquote:
Okee.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga strax nog boodschappen doen en postzegels halen.
Wat een prutser.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Jah, die jongen kan geeneens doorverbinden
eerst door verbinden naar de verkeerde en daarna de connectie verbrekenquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:27 schreef Tain het volgende:
[..]
eerst door verbinden naar de verkeerde en daarna de connectie verbreken
Omdat je moeder wel wat beters te doen heeft?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:32 schreef Roi het volgende:
Waarom moet je tegenwoordig bijna alle medicijnen zelf betalen in de Apotheek![]()
Ze vonden het leukquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:02 schreef mordradead het volgende:
en?
eigenlijk moest je dat spel meenemen en voordoenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze vonden het leuk
Ik moest van de docente uitleggen hoe Mario Dancing Stage werkte![]()
En ze vinden de revo tof
wie niet
omgquote:
Super Bubsyquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
omg
Dat spel daar van! Dat heb ik uren gespeeld![]()
ALtijd
Ik ben de naam ff kwijt, naja, ik ga werken
Jouw jeugdheld is een joystick.quote:
Het was eerst deze:quote:
Fucking hell, vind die avatar briljant.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:39 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Het was eerst deze:
[afbeelding]
Maar kon er eigenlijk toch niet aan wennen
Wel hetzelfde kleurschema (background), dus het grijnzende konijn zit je dwars?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:39 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Het was eerst deze:
[afbeelding]
Maar kon er eigenlijk toch niet aan wennen
konijn?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:43 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Wel hetzelfde kleurschema (background), dus het grijnzende konijn zit je dwars?
Infogrames heeft alles overgenomen, dus de rechten zouden bij Infogrames/Atari (moeder daarvan = Infogrames) liggen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:52 schreef pkwarts het volgende:
Accolade is geloof ik al history, dus ik vraag me af wie nu de rechten heeft op bubsy. Zou wel mooi zijn als dat naar XBLA komt namelijk
* start petitiononline.com op...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:04 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Infogrames heeft alles overgenomen, dus de rechten zouden bij Infogrames/Atari (moeder daarvan = Infogrames) liggen.
Volgens Wikipedia iig
Nintendoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:18 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb gofter dat Nintendo shirt (Sterrencatalogus) NOG STEEDS niet binnen, en ik had 'm al 6 februari besteld28 dagen maximaal zeggen ze. Pfff. Ondertussen wel nieuwsbrieven sturen, maar pakketjes op de post doen ho maar!
Er zijn nog geen 28 dagen verstrken meisjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:18 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb gofter dat Nintendo shirt (Sterrencatalogus) NOG STEEDS niet binnen, en ik had 'm al 6 februari besteld28 dagen maximaal zeggen ze. Pfff. Ondertussen wel nieuwsbrieven sturen, maar pakketjes op de post doen ho maar!
Nee, maar maandag wel. Dus ik heb nog 2 dagen de kans dat ik het binnen krijg, maar het is dan sowieso wel op het laatste moment...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn nog geen 28 dagen verstrken meisje
Je kan er ook wel vanuit gaan dat ze te laat zijn hoor, ik heb al zovaak iets besteld dat echt na 2 maanden pas kwam ofzo. Echt belachelijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:26 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee, maar maandag wel. Dus ik heb nog 2 dagen de kans dat ik het binnen krijg, maar het is dan sowieso wel op het laatste moment...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |