Iets meer moeite voor een tvp mag ook wel.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Iets meer moeite voor een tvp mag ook wel.
Quoten is minder moeite aangezien je de hand op de muis kan laten, itt bij een punt waarbij je een punt moet zetten via het tobo.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:54 schreef Tain het volgende:
^^ moeite
Ik heb het nagetiktquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Quoten is minder moeite aangezien je de hand op de muis kan laten, itt bij een punt waarbij je een punt moet zetten via het tobo.
boh.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:01 schreef Roi het volgende:
ONZ edit is gelukkig nog niemand opgevallen
Nu ook hier aangepastquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, eindelijk mn icon in de OP aangepast
Merk Peecee'squote:Op donderdag 2 maart 2006 20:35 schreef Chanty87 het volgende:
Medion zuigt. Ineens gaan zeiken als er iets hardwarematigs mis is en geen monteur willen sturenWat dus bleek: PC viel ineens uit toen m'n moeder aan het internetten was. Opnieuw opgestart, keuze tussen Windows normaal opstarten, Veilige modus e.d. maar hij liep al meteen vast, en verbinding tussen monitor en PC viel uit (monitor ging op stand-by met het 'verbinding PC en monitor verbroken'-icoon)... Grafische kaart vermoedelijk verrot dus. M'n pa Medion gebeld, suggesteerde die randdebiel aan de helpdesk dat de harde schijf (C:\ schijf zei ie letterlijk eigenlijk) eruit moest, in mijn PC hier boven erin, alle belangrijke bestanden eraf en dan beneden weer Windows er opnieuw opzetten, zou ie het vast weer doen
![]()
In ieder geval, na een discussie en 237856 keer uitgelegd te hebben dat het NIET aan Windows lag maar aan de grafische kaart (is namelijk al eerder voorgekomen dat de grafische kaart verrot was en toen stuurden ze wel een monteur die 'm verving) liet m'n pa het maar zitten en maakte ie de kast open, waarna ik even een kijkje ging nemen... En voilà, de fan op de kaart zat los aan één kant. Verklaarde ook gelijk de pokkeherrie tijdens het opstarten. Ook paar draadjes wat vaster gezet, en tadaaa, hij draait weer. Lag dus wel degelijk aan de hardware, kwam waarschijnlijk mede door de stroomstoring van gisteren dat ie spontaan uitviel vanmiddag.
En maar zeggen dat de HD eruit moestPaupers bij Medion
Ja daaagquote:
Ze zijn alleen veel duurder en er zit doorgaans crap in.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:45 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja daaagMerk PC's doen het net zo goed. Mijn Hewlett-Packard PC is vandaag precies 16 maanden oud, werd vanavond even ontstoft want hij was nog geen 1 keer opengeschroefd (was ook niet nodig). En mijn specs zijn nog wel een tijdje goed genoeg voor de PCgames van tegenwoordig. GTA SA, VC, III, II en The Sims 2 draait er namelijk allemaal nog vrijwel vloeiend op.
en ik weet niet hoe het tegenwoordig gaat maar vroegah toen ik nog van me pa afhankelijk was welke pc er in huis stond...zat alles vast aan elkaar en kon je niet upgraden als je zin had.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:46 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ze zijn alleen veel duurder en er zit doorgaans crap in.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:49 schreef Tomasso het volgende:
Mac >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> zelfbouw >>>>>>>>>>>>> merk pc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |