Het oude topic was nog gewoon open, hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Damn! Weer te laat!
Edit: Niet zo vreemd ook als het topic 4 minuten te laat is geopend....
whehe dat andere topic is dicht omdat iedereen om 22:22 heeft zitten posten, reken daar 1 minuut reactietijd bij op, 3 minuten typ en klik tijd, zo zit je al gouw op 22:26quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:27 schreef Allan24 het volgende:
Komt ie daar om 22:26 mee
Daar istie weerquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:28 schreef Wrinex het volgende:
Klootzak, waar is die volledige lijst gebleven
Ik heb 2x gehad dat me posts te snel achter elkaar waren. Ik denk dat 6 écht het maximum is !quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:38 schreef Arcee het volgende:
6 posts in 1 minuut moet mogelijk zijn denk ik.
7 lijkt me onmogelijk.
In ieder geval eindelijk 5 vandaag.
Dat denk ik ook, idd. Als de tijd tussen 2 posts op 10 seconden staat, wat best aannemelijk is, dan zou je theoretisch misschien nog net 7 kunnen halen, maar praktisch gezien is 6 dan wel het maximum, ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:45 schreef Stuart het volgende:
Ik denk dat 6 écht het maximum is !
Misschien heb ik wel met cijfertjes wat jij hebt met het zetten van een punt achter je smilies.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:02 schreef Kylee het volgende:
Ben jij autistisch ofzo? je bent altijd zo dwangmatig bezig met cijfertjes.. En dan ook nog specifiek de even getallen.
.
Typisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |