A) Die site is openbaarquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Linken naar plaatjes ook niet. Het linken naar profielen heb ik liever ook niet trouwens, krijg je alleen maar gezeur mee
ik kan dit nog best lezen staat er volgens mijquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik kan alles lezen, behalve deze regel ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent een opperbr33z3r --> ?
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:44 schreef Skv het volgende:
[..]
A) Die site is openbaar
B) de fotos zijn openbaar
C) linken naar plaatjes mag
Hij is een van die figuren op de foto denk ikquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Meer de vraag hoe kom je op zulke dingen
inkoppertje natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hij is een van die figuren op de foto denk ik
sorry buzzerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:07 schreef buzzer het volgende:
Broodmonkeh nou echt optiefen met die ongein
Och, nee, SB is zeker bij fok! aan het zeiken geweest.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:58 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, maar voordat iemand op het idee komt op het wel te doen. Fok! is inderdaad al een keer op de vingers getikt door SB, en we willen geen ruzie met de buren. Er is afgesproken om op Fok! niet te hotlinken naar SB
WilluHh JuLLyY VaN Fo0Kk O0nZzz3 SiThEe NieTt Ho0tLinkAhHquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:59 schreef anisubs het volgende:
[..]
Och, nee, SB is zeker bij fok! aan het zeiken geweest.![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:30 schreef eBay het volgende:
[..]
WilluHh JuLLyY VaN Fo0Kk O0nZzz3 SiThEe NieTt Ho0tLinkAhH
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:30 schreef eBay het volgende:
[..]
![]()
HaTuHhH Is VeRlAtUHhHHH!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:30 schreef eBay het volgende:
[..]
![]()
Misschien maakt iets als sugababes de sexuele moraal die al veel langer onder een bepaalde groep jongeren heerst zichtbaarquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:09 schreef Stansfield het volgende:
Aan de foto's op sugababes kun je echt goed zien hoe de sexuele moraal onder jongeren verandert.
Ja idd dat kan ook nog ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:27 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Misschien maakt iets als sugababes de sexuele moraal die al veel langer onder een bepaalde groep jongeren heerst zichtbaar
![]()
Als ze dat niet willen hadden ze maar moeten zorgen dat ze hun Breezah servert op orde hadden door hotlinken vanaf andere sites te disabelen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:58 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, maar voordat iemand op het idee komt op het wel te doen. Fok! is inderdaad al een keer op de vingers getikt door SB, en we willen geen ruzie met de buren. Er is afgesproken om op Fok! niet te hotlinken naar SB
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |