Maak voor mij een account aan dan!quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb mijn webcam weggegeven aan mijn zus.![]()
Sorry, maar dan loop ik de kans dat ik gebanned wordt en kan ik niet meer geilen op de lekkere plaatjes van de breezerchickies.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maak voor mij een account aan dan!
Zie pag 1 van deze topic: meiden op sugababes worden keihard uitgelachenquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
huhhh, wat heb ik gemist?
Kun je geen willekeurig telefoonnummer gebruiken dan? of krijg je een smsje om je registratie te bevestigen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wie heeft er een oude simkaart? Ik wil echt een account daar!
mail het wel naar mark_milder@hotmail.com he!quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:46 schreef Afwazig het volgende:
Ik maak wel een account voor je dirk... even geduld
Ja overal vragen ze geld voorquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Kun je geen willekeurig telefoonnummer gebruiken dan? of krijg je een smsje om je registratie te bevestigen?
vind je het gek?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Whahahaha.
En zo een slet: CAROLIEN WORDT KEIHARD UITGELACHEN![]()
EDIT:
Oh wacht Carolien is die met die vette push-up bikini![]()
![]()
![]()
Haal die foto weg. Je mag niet hotlinken....quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:48 schreef Johnns het volgende:
[..]
vind je het gek?
[afbeelding]
![]()
mijn dag kan niet meer stuk
![]()
Je hebt mail.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
mail het wel naar mark_milder@hotmail.com he!
Want ze lezen mee
Twee zielen, één gedachte.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:51 schreef Silven het volgende:
'met kinderen'
Ik heb je de bevestigingsmail gestuurd... kijk eens of je daar iets meekan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als iemand een account aanmaakt doe dat dan niet met iets herkenbaars van fok erin want ze bannen je meteen.
Ik heb al 3 jaar een account en al 6000 kudosquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als iemand een account aanmaakt doe dat dan niet met iets herkenbaars van fok erin want ze bannen je meteen.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik heb al 3 jaar een account en al 6000 kudos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt nu macht man, realiseer dat. Er zijn breezersletjes die zelfs hun lichaam aanbieden voor een paar kudo's.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik heb al 3 jaar een account en al 6000 kudos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt me !quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:58 schreef PrinceLu het volgende:
[..]En dit topic dan? Verneukerts van Black Eyed Peas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |