Dat nummer wat ze in Pulp Fiction gebruiken, ik noem het altijd de theme omdat het het bekendste nummer is. Volgens mij dat dat inderdaad van Dick Dale ja.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:17 schreef Frollo het volgende:
De Pulp Fiction theme? Dat nummer ken ik niet. Bedoel je wellicht Misirlou van Dick Dale and his Del-Tones?
Wat doe jequote:Op donderdag 2 maart 2006 09:14 schreef DerBolle het volgende:
pulp fiction word al gekeken door breEzER.... sorrie!
Vergeet his Del-Tones niet hè!quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Volgens mij dat dat inderdaad van Dick Dale ja.
Sinds wanneer is dat dan populair ??? Wat een onzin. Ik durf te wedden dat 90% van de TMF-kijkerts NIET weet waar die tune van is, maar er dankzij de "sms-balken" vanzelf wel achterkomt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:22 schreef p-etr-a het volgende:
Dat liedje van Pulp Fiction is volgens mij al veel langer populair. En ik vind dat de versie van Black Eyed Peas nog best te hachelen is.
Zolang ze die mond gebruikt voor andere doeleinden misschienquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:26 schreef G-Mart het volgende:
Ik vind de Black Eyed Peas best okay eigenlijk, vooral Fergie![]()
En nu is het wachten op het plaatje waar je Fergie ziet in de periode 2000-nu.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:26 schreef G-Mart het volgende:
Ik vind de Black Eyed Peas best okay eigenlijk, vooral Fergie![]()
Die vooral!quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:35 schreef B_BOY het volgende:
black euyde peas moeten echt dood.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:14 schreef DerBolle het volgende:
pulp fiction word al gekeken door breEzER.... sorrie!
quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
En door TMF kijkers en paupers. En die vinden het allemaal de beste film allertijden.
Nee Lost, das geen 13 in een dozijn serie!quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
En door TMF kijkers en paupers. En die vinden het allemaal de beste film allertijden.
Nee. Maar ze vergallen wel mijn ideaalbeeld van het liedje.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:41 schreef RM-rf het volgende:
Jezus, iemand als Quentin Tarantino is juist bekend erom dat hij oude bijna vergeten lekkere B-nummers weer hergebruikt in zijn film ... zo ook met George Baker's Little Green Bag ..... en via zijn films worden dat opeens bij de massa bekende hitnummers ....
En nu gaan mensen opeens beweren alsof dat nummer enkel voor die film geschreven is en dat zomaar het 'hergebruiken' van bepaalde klanken niet zou mogen, omdat dat disrespectvol zou zijn ...?
Joh, zeik niet zo, dan had Tarantino zelf ook al met zijn tengels van zulke nummers af moeten blijven ... je moet niet doen alsof die nootjes nu opeens _jouw_ persoonlijk eigendom zijn geworden, omdat je die film zo tof vind ...
Nee, ik vind Pulp Fiction ook een top film, maar niet de beste allertijden. En ik moet je telleurstellen maar Pulp Fiction is nou eenmaal een film die elke pauper wel eens gezien heeft.quote:
doe niet zo treurig ... dan kijk je toch gewoon niet TMF of The Box...quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee. Maar ze vergallen wel mijn ideaalbeeld van het liedje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |