Ehm... 1 tip: ga geen inlichtingen inwinnenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:09 schreef luap het volgende:
[..]Als je je naam een beetje eer aan doet maak ik me idd geen zorgen
Hmmm de kapper staat inmiddels voor orgen in de planningquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:35 schreef blackbully het volgende:
zal ik ook maar een schutters rij neer zetten?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zit je dan niet met je duim en neus in de knoei?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:50 schreef HMaster-II het volgende:
Ik zie nu ineens, dat An24, Mauro en Ik linkeroog schooters zijn. Ik dacht dat ik alleen links door de cam keek.
Ik ben er aan gewend.. Nee niet echt last van..quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:54 schreef blackbully het volgende:
[..]
zit je dan niet met je duim en neus in de knoei?
Zie mijn kop als ik schiet en stel die vraag dan nog eensquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:54 schreef blackbully het volgende:
[..]
zit je dan niet met je duim en neus in de knoei?
Ik doe dat ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:50 schreef HMaster-II het volgende:
Ik zie nu ineens, dat An24, Mauro en Ik linkeroog schooters zijn. Ik dacht dat ik alleen links door de cam keek.
Ok denk dat ik jou heel anders noem dan eng subtiel of bitchquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:15 schreef Kleintje het volgende:
Ehm... 1 tip: ga geen inlichtingen inwinnen
Weet nl. niet wat je te horen krijgt. De een zal me eng subtiel noemen, de ander zal me een bitch noemen.
En dan nog de verhalen er omheen
hehe.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:25 schreef blackbully het volgende:
rare mensen hier
![]()
(of zijn jullie linkshandig?)
want dan kan ik het me voor stellen
(zou je alleen eigenlijk een linkshandige cam moeten hebben, bestaan die trouwens? )
Ik ben gewoon rechtshandig, maar heb een zware oogdominantie op mijn linker oog. Ik zie wel met bedie ogen, maar mijn linkeroog heeft ongeveer 80% overheersing op rechts. Heel iritant, maar het zij zo.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:25 schreef blackbully het volgende:
rare mensen hier
![]()
(of zijn jullie linkshandig?)
want dan kan ik het me voor stellen
(zou je alleen eigenlijk een linkshandige cam moeten hebben, bestaan die trouwens? )
Dat zegt niks. Ik ben rechtshandig maar heb m'n muis op links (sinds ik een slijmbeursontsteking in m'n rechterschouder had).quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hehe.
Ik ben idd linkshandig. Maar doe alles gewoon rechtshandig enzo qua camera bediening. Heb wel een studiegenoot en die is een "die-hard" linkshandige (muis bijv. ook links).
Dat had/heeft medische redenen... Die heeft die gozer nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:26 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Ik ben rechtshandig maar heb m'n muis op links (sinds ik een slijmbeursontsteking in m'n rechterschouder had).
Om ff in te haken. Ik ben rechts geboren. Ooit eens 1 maand links geschreven. Gebruik mijn muis 70% links (met rechtse instellingen). Gebruik beide ogen bij het fotograferen en gooi met rechts. Dus er zijn meer aparte mensenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:40 schreef Xilantof het volgende:
Dat had/heeft medische redenen... Die heeft die gozer niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |