Nee, jij bestaat wel, maar dat ik en alle andere users één en dezelfde persoon zijn. Personen die je op fokmeets bent tegen gekomen waren ingehuurde acteurs.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:40 schreef MUUS het volgende:
Betekent dat dan dat ik nu met mezelf zit te lullen?
En geld!quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:43 schreef C.est-malheureux het volgende:
Dan heeft hij/zij verdomd veel tijd over.
Dat had ik kunnen zeggenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:52 schreef Bupatih het volgende:
FOK! meets The Truman Show?
Nou ja, ze werken samen in een team dan. Een team van 10 mensen of zo.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:43 schreef C.est-malheureux het volgende:
Dan heeft hij/zij verdomd veel tijd over.
Het moest ook onder 'jouw' (lees: mijn) account.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat had ik kunnen zeggen.
Zou het dan toch??
Zal ik het dan maar toegeven dat ik een acteur heb gestuurd toe 'wij' elkaar hebben ontmoet?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat had ik kunnen zeggen.
Zou het dan toch??
We zijn nogal in de war van onszelf vandaag....quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het moest ook onder 'jouw' (lees: mijn) account.
Kutcookies.
Eigenlijk zijn het dus alleen de Admins en FA's ofzo? Of zitten daar ook nog weer klonen tussen? En zo ja, wie?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:53 schreef MrBean het volgende:
[..]
Nou ja, ze werken samen in een team dan. Een team van 10 mensen of zo.
Ben je bekend met het fenomeen tijd?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:58 schreef dolle_hond het volgende:
tijd?
tijd, tijd, tijd, is aan onze zijdequote:Op donderdag 2 maart 2006 16:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ben je bekend met het fenomeen tijd?
neequote:Op donderdag 2 maart 2006 16:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ben je bekend met het fenomeen tijd?
Kan ik niet zeggen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:56 schreef Lucille het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het dus alleen de Admins en FA's ofzo? Of zitten daar ook nog weer klonen tussen? En zo ja, wie?
ja dat is het!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:00 schreef Lucille het volgende:
[..]
tijd, tijd, tijd, is aan onze zijde
sssssssst! je had beloofd dat je mijn complot niet zou onthullen!quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:39 schreef MrBean het volgende:
Wat nou als iedereen op dit forum een kloon blijkt te zijn van één persoon: een stille aanbieder die je zo beter wil leren kennen? Hoe zou je reageren?
Of kan dit beter in TRU?
"topic" moet "forum" zijn in de tt
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:10 schreef MrBean het volgende:
Maar ik zal jullie op weg helpen om de zeepbel te doorprikken. Tegen de regels van de overige Tien in, maar ik maak nu gebruik van een onzichtbare applicatie om deze berichten te posten, dus ze kunnen me nooit achterhalen.
Kijken eens linksboven? Wat staat er links van je inlognaam?
quote:Je bent ingelogd als
Nee en je lult ook onzin, maarjah daar zitten we.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:15 schreef MrBean het volgende:
Beseffen jullie wel wat ik zeg!?
Van de Tien, let dan ook op!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:15 schreef HERMIE het volgende:
Van wie
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:36 schreef MrBean het volgende:
Of neem nou Yvonne. Normale naam denk je, ken wel meer mensen die zo heten. Maar kijk nou eens goed ...
1 naar rechts voor de Y => Z
1 naar rechts voor de V => W
1 naar rechts voor de O => P
1 naar rechts voor de N => O
1 naar rechts voor de E => D
ZWPOOD
of
zo op W.D.
zo op Wereld Dominantie
jaha!
je ziet het goed.
Of neem nou Yvonne. Normale naam denk je, ken wel meer mensen die zo heten. Maar kijk nou eens goed ...
1 naar rechts voor de Y => Z
1 naar rechts voor de V => W
1 naar rechts voor de O => P
1 naar rechts voor de E => D
ZWPOOD
of
zo op W.D.
zo op Wereld Dominantie
jaha!
je ziet het goed.
Luister niet naar haar fokkers!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Volgens mij zit je in het verkeerde forum.
Wat een zweverige onzin. Oh wacht ,dan zit je toch wel goed.![]()
Dat jullie naieve dombo's zijn blijkt maar weer.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:13 schreef MrBean het volgende:
Precies! "Je bent ingelogd als".
Dat is een anagram van "altijd gelogen". Fok! heeft ALTIJD AL gespeeld met de illusie en de werkelijkheid.
Ik ben een ingehuurde acteur.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:42 schreef MrBean het volgende:
[..]
Nee, jij bestaat wel, maar dat ik en alle andere users één en dezelfde persoon zijn. Personen die je op fokmeets bent tegen gekomen waren ingehuurde acteurs.
zo op Wereld Dominantie
jaha!
je ziet het goed.
Ik ga overigens wel staken als de productie niet snel genoeg betaalt.quote:
betaling naar postaantalquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:45 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik ga overigens wel staken als de productie niet snel genoeg betaald.![]()
![]()
wow hier gaat iemand serieusquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:18 schreef ZmirnoV het volgende:
Alles kan, alles kan nep zijn maar kan tegelijkertijd de werkelijkheid zijn.
Nee hoor dat is gewoon Sudoku.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:52 schreef Yildiz het volgende:
Alles wat je ziet, is een leugen.
Welkom de matrix. Onderstaand een illustratie.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |