Nee, jij bestaat wel, maar dat ik en alle andere users één en dezelfde persoon zijn. Personen die je op fokmeets bent tegen gekomen waren ingehuurde acteurs.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:40 schreef MUUS het volgende:
Betekent dat dan dat ik nu met mezelf zit te lullen?
En geld!quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:43 schreef C.est-malheureux het volgende:
Dan heeft hij/zij verdomd veel tijd over.
Dat had ik kunnen zeggenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:52 schreef Bupatih het volgende:
FOK! meets The Truman Show?
Nou ja, ze werken samen in een team dan. Een team van 10 mensen of zo.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:43 schreef C.est-malheureux het volgende:
Dan heeft hij/zij verdomd veel tijd over.
Het moest ook onder 'jouw' (lees: mijn) account.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat had ik kunnen zeggen.
Zou het dan toch??
Zal ik het dan maar toegeven dat ik een acteur heb gestuurd toe 'wij' elkaar hebben ontmoet?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat had ik kunnen zeggen.
Zou het dan toch??
We zijn nogal in de war van onszelf vandaag....quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het moest ook onder 'jouw' (lees: mijn) account.
Kutcookies.
Eigenlijk zijn het dus alleen de Admins en FA's ofzo? Of zitten daar ook nog weer klonen tussen? En zo ja, wie?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:53 schreef MrBean het volgende:
[..]
Nou ja, ze werken samen in een team dan. Een team van 10 mensen of zo.
Ben je bekend met het fenomeen tijd?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:58 schreef dolle_hond het volgende:
tijd?
tijd, tijd, tijd, is aan onze zijdequote:Op donderdag 2 maart 2006 16:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ben je bekend met het fenomeen tijd?
neequote:Op donderdag 2 maart 2006 16:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ben je bekend met het fenomeen tijd?
Kan ik niet zeggen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:56 schreef Lucille het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het dus alleen de Admins en FA's ofzo? Of zitten daar ook nog weer klonen tussen? En zo ja, wie?
ja dat is het!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:00 schreef Lucille het volgende:
[..]
tijd, tijd, tijd, is aan onze zijde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |