Wat zeiden je ouders? ''We hebben je nog gewaarschuwd''quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:15 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Heb ik godverdomme afgelopen maandag eindelijk een PSP gekocht. Kom ik thuis zit er een dode pixel in het midden van het scherm![]()
Het kan ook een slapende pixel zijn, deze kan je weer tot leven wekken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:15 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Heb ik godverdomme afgelopen maandag eindelijk een PSP gekocht. Kom ik thuis zit er een dode pixel in het midden van het scherm![]()
Vanavond maar weer terug dan om het te ruilen, en dit keer wel eerst uit te doos halen om te kijken of er een dode pixel op zit![]()
Ik dacht dat het niet meer zo veel voorkwam maar ik had het mis.
Sony![]()
PSP![]()
Ja idd. scherm is zo snel vies. niet normaalquote:
nu in eens wel weer. zonet wilde je hem nog terugbringen? En heb je pixelfixer al geprobeerd?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:25 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Ja idd. scherm is zo snel vies. niet normaal
mja LCD scherm geeft de kleuren mooi weer en ben tevreden met me psp![]()
![]()
Dat vies worden is niet eens zo erg. Kan je wel weer schoonmaken. Het gaat meer om dode pixels.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:25 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Ja idd. scherm is zo snel vies. niet normaal
mja LCD scherm geeft de kleuren mooi weer en ben tevreden met me psp
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:25 schreef __Saviour__ het volgende:
anders verwijderd iemand mijn reactie even niet
dan kun je het gewoon kostenloos omruilenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat vies worden is niet eens zo erg. Kan je wel weer schoonmaken. Het gaat meer om dode pixels.
Onacceptabel.
Jawel, net zoals die bagger van Koenz0rquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:25 schreef __Saviour__ het volgende:
anders verwijderd iemand mijn reactie even niet
Bij mij niet maar ik had hem ook in Canada besteld.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:28 schreef __Saviour__ het volgende:
dan kun je het gewoon kostenloos omruilen
Ohja dat was hij hequote:Op donderdag 2 maart 2006 16:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat zeiden je ouders? ''We hebben je nog gewaarschuwd''![]()
Iddquote:
hehe, scherp en irritant. Perfecte combiquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
Idd![]()
TS heb jij de PSP met tpestemming van je ouders gekocht, of was je vandaag in een rebelse bui![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |