Wat zeiden je ouders? ''We hebben je nog gewaarschuwd''quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:15 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Heb ik godverdomme afgelopen maandag eindelijk een PSP gekocht. Kom ik thuis zit er een dode pixel in het midden van het scherm![]()
Het kan ook een slapende pixel zijn, deze kan je weer tot leven wekken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:15 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Heb ik godverdomme afgelopen maandag eindelijk een PSP gekocht. Kom ik thuis zit er een dode pixel in het midden van het scherm![]()
Vanavond maar weer terug dan om het te ruilen, en dit keer wel eerst uit te doos halen om te kijken of er een dode pixel op zit![]()
Ik dacht dat het niet meer zo veel voorkwam maar ik had het mis.
Sony![]()
PSP![]()
Ja idd. scherm is zo snel vies. niet normaalquote:
nu in eens wel weer. zonet wilde je hem nog terugbringen? En heb je pixelfixer al geprobeerd?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:25 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Ja idd. scherm is zo snel vies. niet normaal
mja LCD scherm geeft de kleuren mooi weer en ben tevreden met me psp![]()
![]()
Dat vies worden is niet eens zo erg. Kan je wel weer schoonmaken. Het gaat meer om dode pixels.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:25 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Ja idd. scherm is zo snel vies. niet normaal
mja LCD scherm geeft de kleuren mooi weer en ben tevreden met me psp
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:25 schreef __Saviour__ het volgende:
anders verwijderd iemand mijn reactie even niet
dan kun je het gewoon kostenloos omruilenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat vies worden is niet eens zo erg. Kan je wel weer schoonmaken. Het gaat meer om dode pixels.
Onacceptabel.
Jawel, net zoals die bagger van Koenz0rquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:25 schreef __Saviour__ het volgende:
anders verwijderd iemand mijn reactie even niet
Bij mij niet maar ik had hem ook in Canada besteld.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:28 schreef __Saviour__ het volgende:
dan kun je het gewoon kostenloos omruilen
Ohja dat was hij hequote:Op donderdag 2 maart 2006 16:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat zeiden je ouders? ''We hebben je nog gewaarschuwd''![]()
Iddquote:
hehe, scherp en irritant. Perfecte combiquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
Idd![]()
TS heb jij de PSP met tpestemming van je ouders gekocht, of was je vandaag in een rebelse bui![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:50 schreef static het volgende:
Blijf je nou over dat kolereding zeiken?
dat jong wil gewoon pimpen met z'n PSP.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:50 schreef static het volgende:
Blijf je nou over dat kolereding zeiken?
Extremistische Moslim Laptop?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:14 schreef DR878 het volgende:
ik heb op mijn laptopscherm velkken zitten, bleken dat later GROEPEN dode pixels te zijn. De massamoord![]()
Samenscholing!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:14 schreef DR878 het volgende:
ik heb op mijn laptopscherm velkken zitten, bleken dat later GROEPEN dode pixels te zijn. De massamoord![]()
Ik had op me laptop scherm een slapende pixel.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:14 schreef DR878 het volgende:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:25 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik had op me laptop scherm een slapende pixel.
Die was wit en was vooral irritant tijdens films kijken. Gelukkig werd ie ooit weer wakker en sindsdien blijft ie ook wakker![]()
De middelste was een pixel met bomgordelquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:14 schreef DR878 het volgende:
als de pixel wit is moet je 2 weken door gamen en dan is het mogelijk dat hij weer weg gaat.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:28 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Het beeldscherm is zo vies al. wil gewoon een schone, meer niet
Ja, die heb ik ook!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:07 schreef Wunk het volgende:
Ik heb nu al 13 jaar een gameboy en nog steeds geen dooie pixels..
Idiote nieuwe technologieeen !!!
nostalgiequote:Op donderdag 2 maart 2006 21:17 schreef Wunk het volgende:
jawel, ik heb zo'n mega opzetstuk met vergrootglas en leeslampje erin !!!
[afbeelding]
Herkenbaarquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik had een nog groter lomper ding.
Daar ding de hele gameboy in en er ging een klep overheen. Daardoor werd het werkelijk een enorm apparaat, met grote knoppen en grote ronde speakers.
ook gehad, is toen half gesmolten op de achterbank richting spanjequote:Op donderdag 2 maart 2006 21:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik had een nog groter lomper ding.
Daar ding de hele gameboy in en er ging een klep overheen. Daardoor werd het werkelijk een enorm apparaat, met grote knoppen en grote ronde speakers.
Heb ik ook eens gehad.., gameboy lag in de zon te bakken op de hoedenplank, niet meer beet te pakken zo heet..quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:35 schreef JanaX het volgende:
[..]
ook gehad, is toen half gesmolten op de achterbank richting spanje
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:17 schreef Wunk het volgende:
jawel, ik heb zo'n mega opzetstuk met vergrootglas en leeslampje erin !!!
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |