klinkt alsof je er verplicht naar moet luisteren ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:31 schreef nipeng het volgende:
Dit laatste album is weer wat steviger. Mooi, als ik het toch moet aanhoren dan maar de stevige versie van Clouseau. Dat laatste nummer is best te pruimen zo af en toe.
Ochtend, Auto & Radio2.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:09 schreef swentibold het volgende:
[..]
klinkt alsof je er verplicht naar moet luisteren ?![]()
Mijn zus gaat soms fotograferen voor de website http://musicitems.zattevrienden.be/ en komt dus af en toe naar huis met hoopje cd's en/of dvd's enzo. En dan luister ik er meestal ook even naar.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:53 schreef Sonja27 het volgende:
Jump jij bent journalist of had kaartjes gewonnen? Met een beetje geluk heb ik het album morgen, anders vrijdag en met veel pech pas maandag of dinsdag! Het hangt helemaal van mijn platenboer af!Je kan hier al stukjes horen en die klinken echt veelbelovend. Ben erg enthousiast terwijl ik wat Clouseau betreft best kritisch kan zijn ondanks dat ik al 17 jaar een zeer fanatieke fan ben:
http://www.7digital.com/stores/productDetail.aspx?shop=487&product=70084&sid=1129150
"Albums kwamen en gingen..." uhu...quote:Het is alweer sinds 1984 dat Clouseau zich op de muziekmarkt heeft begeven. Diverse albums kwamen en gingen met als laatste album de cd 'Vonken & Vuur'.
Vorige CD's uberhaupt wel eens gehoord?quote:De laatste jaren ben ik ze persoonlijk wat kwijt geraakt, maar met deze cd kwamen ze voor mij weer in beeld. Wat het album echter mist is 'volwassenheid'. De band blijft een beetje hangen in de manier waarop ze al jaren muziek maken
Slagroomtaart? Ik vind "De Tegenpartij" toch wel een uitschieter van jewelste hoor.quote:De nummers zitten muzikaal goed in elkaar, maar een echte uitschieter ontbreekt - evenals een verrassing
Definieer "typisch Clouseau"...quote:Alle nummers zijn typisch 'Clouseau'.
Bijvoorbeeld?quote:Het album zou naar een hoger level getild worden door wat vernieuwende muziek.
Waar zijn die twee sterren dan op gebaseerd? De voor- en achterkant van het CD-hoesje?quote:Qua beoordeling komt deze CD niet verder dan 2 sterren
Ik heb kaartjes voor zes van de concerten!quote:Op maandag 26 november 2007 10:31 schreef leonieke het volgende:
Nog mensen van hier die kaartjes hebben voor één van de concerten?
zesquote:Op maandag 26 november 2007 19:38 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes voor zes van de concerten!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |