abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63832487
Vorig jaar had ik "afscheid van een vriend" met mn telefoon opgenomen en toen kwam er een aardige kerel die een kop of 4 groter was mij vriendelijk verzoeken dat ik dat filmpje beter kon delete
Een kort filmpje was geen probleem en foto's ook niet zei de beste man maar een heel nummer ging te ver

Ik vond ze wel redelijk goed qua beleid!
Met de telefoons van nu hou je het toch niet tegen!

Hier hebben we ook zin in zondag!!
If I don't make it in heaven I'll run shit in Hades
pi_63884281
Ik ben al 2x geweest! Vrijdag en zaterdag en het is zooooooooooo gaaaaaaaaaaaaaaaaaf !!!!! Het begint echt heel rustig, maar ze bouwen langzaam op, het is weer super!

Fototoestellen beleid, nou een gewone digitale camera kan gewoon mee naar binnen!
pi_63942242
Ik heb meegelezen op Clounited en ben inmiddels dus ook ernstig aan het aftellen. Als ze ongeveer de setlijst van vorige week aanhouden dan gaan wij zeer zeker een leuke dag tegemoed.

Vanavond de auto volgetankt dus ik ben er klaar voor.

Alleen nog even mijn fototoestel leeg halen strakjes zodat ik de volle 1 Gb kan volschieten zondag.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  donderdag 11 december 2008 @ 20:42:56 #204
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_63942711
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:01 schreef Sonja27 het volgende:
Het begint echt heel rustig, maar ze bouwen langzaam op, het is weer super!
Een rustig begin vind ik nooit wat. Ik weet nog in 1991.. toen hadden ze een onheilspellend intro-muziekje, en dan *BOEM* "Heel Alleen", met zo'n waanzinnige gitaarsolo van Chris Peeters, en daarna meteen "Langzaam Mijn Hoofd" er achter aan. Dát was nog eens een opener..
.
pi_63958765
Ik kom stilaan slecht van die opgeblazen Clouseau-hype in Vlaanderen ... Nummers als 'En dans' en 'Vonken en vuur' zijn kwalitatief gewoon middelmaat of zelfs matig, maar worden door arm Vlaanderen in een top 100 aller tijden gestemd ...
Nummers als 'Daar gaat ze', 'Domino' of 'Afscheid van een vriend' waren goed (niet toevallig begin jaren 90 toen ze met oa Bob Savenberg een steengoede writer hadden), maar al die recente nummers zijn gewoon niks meer. Moest een andere groep 'En dans' inzingen, het zou nooit scoren.
Koen Wauters zou zelfs nog scoren moest hij een scheet laten in een fles en dat op plaat zetten.
pi_63966795
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:23 schreef Nanook24 het volgende:
Ik heb meegelezen op Clounited en ben inmiddels dus ook ernstig aan het aftellen. Als ze ongeveer de setlijst van vorige week aanhouden dan gaan wij zeer zeker een leuke dag tegemoed.

Vanavond de auto volgetankt dus ik ben er klaar voor.

Alleen nog even mijn fototoestel leeg halen strakjes zodat ik de volle 1 Gb kan volschieten zondag.
Ja hoor het is gewoon dezelfde setlist! De shows zijn allemaal hetzelfde... En toch blijft het leuk om tig keer te gaan Er gebeurd zoveel dat je het in een keer eigenlijk nog niet goed gezien hebt.
pi_63966962
Die top 5000 van donna bedoel je Bram? Ik snap die ook niet... ik vind de huidige nummers ook lang zo goed niet als het vroegere werk.
En Baba... Ze beginnen met En Dans accapella... ik vond het een raar begin, raar gekozen nummer. Maar de show maakt veel goed. En later spelen ze En Dans nog een keer (waarom ik al helemaal niet begrijp dat ze hem ook als opener hebben gedaan!)
pi_63971232
Ik had het er laatst ook over met de vriendin met wie ik zondag naar Clouseau ga. Wij zijn tijdens de "En dans" tour voor het laatst naar Clouseau geweest en zijn daarna ook een beetje afgehaakt qua muziek keuze van de mannen.

Gelukkig worden er in het Sportpaleis ook gewoon veel oude nummers gespeeld en zal het dus vast een ouderwets leuk feestje worden.

Sonja, kun je nogmaals adviseren?

Ik kreeg vandaag een mailtje van het sportpaleis met het advies te parkeren op de P&R, is dit goed te doen of is wegrijden vanaf het sportpaleis zelf ook meestal geen probleem na afloop?

(Als ik je zondag zie zal ik nog wel even gedag komen zeggen )
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_63974397
Als je mij herkent is dat prima
Ik ben vorige week met de trein gegaan, had hotel geboekt. Met P&R heb ik weinig ervaring. Ik rij weleens met mensen mee en dan parkeren we ergens langs een weg maar hoe en waar.... ik heb geen idee. De paar keren dat we op een gewone parking stonden was dat bij het sportpaleis. Dat duurde wel even met wegrijden. Maar dat hoort een beetje bij het concert gevoel hey
pi_64039897
Het was helemaal super de super geweldig gisteren.

Zeiden we op voorhand nog dat dit waarschijnlijk een van de laatste keren was dat we naar Clouseau zouden gaan, na afloop dachten we daar héél anders over en nu is de planning om volgend jaar toch weer te gaan.

Sonja, aan je filmpje van 'Ohja' op Clounited te zien zat je aan de overkant van de zaal gisteren dus helaas geen kans gehad om je even gedag te zeggen.

Parkeren ging overigens prima, de P&R was dan wel vol maar even verderop zijn genoeg parkeerplaatsen bij winkels waar je de auto kwijt kan en met de tram ben je echt zo in het Sportpaleis. Echt helemaal goed geregeld!
pi_64065229
Ja hey! Het was zeker super! De plekken die ik had zondag waren ook goed. A.s. Zaterdag heb ik staanplaatsen op het middenplein, de week er op zitplaatsen op het middenplein op rij 3. En dan nog oud jaar vieren.... Heb de smaak te pakken
pi_64512065
Nog meer mensen die morgen ook naar het Sportpaleis gaan voor de Oud & Nieuw party?
pi_64557012
Ik heb alleen op de televisie een stuk gekeken (we waren op visite bij vrienden en daar waren de mannen niet echt van Clouseau gecharmeerd)...en heel veel spijt zitten hebben dat ik niet man en kinderen gewoon in de steek had gelaten die avond en gewoon naar Antwerpen was vertrokken. Want op televisie zag het er toch wel heel gezellig uit!!! Ik heb de meisjes met de lichtgevende billetjes op een gegeven moment ook nog voorbij zien komen.

En wat heb je er weer een mooie foto's van gemaakt gisteren.
pi_64560305
Het was suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper! Nu wel zwaar afkicken want ik ben in december 6 keer afgezakt naar het Sportpaleis Wel heel gek om oud en nieuw te vieren zonder vuurwerk (hoewel om 12u was er een klein beetje vuurwerk) en oliebollen, maar op de terugweg naar huis hadden we dan maar wat oliebollen in de auto gegeten
Ja er zitten inderdaad mooie foto's bij. Ik had ook een super plekkie
pi_64583641
Clouseau is liefde!
pi_64593533
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:06 schreef Spacylectro het volgende:
Clouseau is liefde!
Als je de verslagen van diverse dames op het Clouseau forum leest dan zul je zien dat er op het party concert mensen waren die daar anders over dachten.

Sonja, Het is begrijpelijk dat je af moet kicken na zo veel concerten vlak na elkaar maar de nieuwe optredens voor volgend jaar staan alweer geboekt en daar ga je er vast ook weer een aantal van bezoeken.

Ik had gisteren mijn vriendin aan de lijn en we denken er hetzelfde over. Volgend jaar gaan we weer maar dan met onze dochters die met oud en nieuw voor de televisie hebben staan dansen op Clouseau. (Alleen teleticketservice geeft slechte plaatsen uit op dit moment. )
pi_65622240
lekker late reactie van mijn kant
maar ik ben 6 dec. geweest , was echt superleuk om ze weer eens te zien en alles heel hard mee te zingen (en te merken dat iemand die vooraf naast ons verklaarde dat ze zo'n grote fan was, eigenlijk alleen de singles kende xD)
had ook wel een goed plekje
zal hier even wat van mn fotos posten, weet niet waar ik ze anders neer moet zetten xD

lol

(k heb er nog meer)

maar goed ik ben t ook wel met jullie eens dta het oude werk beter is. Nou ja ik vind het nieuwe werk gewoon steeds meer op elkaar gaan lijken , toen en dans uitkwam vond ik dat nog wel een beetje 'vernieuwing' maar veel veranderd is het ook niet. En dat nieuwe liedje dat kris deed (overigens niks mis mee),maar daarin zaten zoveel zinnen waardoor ik dacht hebben ze oude nrs aan elkaar geplakt ofzo :s
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:55:26 #218
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_65777957
Wil niet zeggen dat ik hun grootste fan ben, maar ze hebben wel een ereplekje op mijn harde schijf! Vanmiddag nog heerlijk naar ze geluisterd
pi_73757083
Wat is de nieuwe CD leuk!!!!! Ben helemaal enthousiast!
pi_73784636
Ik ben vanmiddag in de stad bij zowel de frs als de music store geweest maar die hadden hem allebei nog niet binnen.
pi_73795263
Die nieuwe singel leve belgie is ook maar niks
Godverruhdomme!
pi_73803312
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 18:52 schreef Nanook24 het volgende:
Ik ben vanmiddag in de stad bij zowel de frs als de music store geweest maar die hadden hem allebei nog niet binnen.
Bol.com levert snel!
pi_73803517
Ja maar het probleem is een beetje dat ik hier nog 15 Euro aan CD-bonnen heb liggen die toch ook een keer gebruikt moeten worden en die kan ik bij bol.com niet inwisselen.
pi_73810334
op de site van frs kan je 2 versies bestellen, 1 van 12,99 en een van 19,99 weet iemand wat het verschil is ?
pi_73815147
Ik was afgelopen vrijdag in Antwerpen en zag enkel maar 1 versie overal liggen. Die digi (kartonnen verpakking). Nu wordt er gezegd dat die andere versie voor de nederlandse markt is, maar de enkele platenzaak die hem hier had, had ook de kartonnen versie.... dus ik heb eigenlijk geen idee.
pi_74241467
Na afgelopen zomer in Bree te zijn geweest net kaartjes gekocht voor Antwerpen komende december! Zin in!!
pi_74242216
Ik ga ook! Heb er alweer veel zin in
pi_75182276
nog twee weken
pi_75188674
Ik mag vrijdag (en zaterdag, en de week daarna en daarna.... en de 31e.... )
pi_75189370
Ai, beginnen de eerste shows alweer zo snel.

Dan ga ik proberen weg te blijven bij Clounited maar ik vrees dat mijn nieuwsgierigheid het wel gaat winnen.

Wij zijn er de 13e bij, 3 vriendinnen via Clouseau van vroeger maar deze keer met onze 3 dochters.
pi_75190525
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 17:30 schreef Sonja27 het volgende:
Ik mag vrijdag (en zaterdag, en de week daarna en daarna.... en de 31e.... )
wij gaan de 11de, nog tips en truuks voor bij het sportpaleis?! qua parkeren of andere dingen?
pi_75191282
Parkeren kan op één van de P+R's in de buurt (Bij ons was de gekozen P+R vol afgelopen jaar maar die zat bij een soort van meubelboulevard waar ook voldoende parkeergelegenheid was). Je ticket is geldig als kaartje in de tram dus bij het Sportpaleis komen kost niets extra's.
pi_75339453
Sonja, Mag ik jou naar de instellingen van je fototoestel vragen voor concerten?

Het is me vorig jaar niet gelukt om ook maar 1 normale foto te maken, hopelijk lukt dat met jouw hulp beter dit jaar.

* Nanook24 gaat ook nog even op internet speuren voor instellingen
pi_75340578
Geen flits in elk geval! Iso op 400. En zo laag mogelijke sluitertijd (als ik dat goed zeg ) Automatisch witbalans. En de F staat op 4.5. Je moet er heel erg mee spelen want het licht is zeker in het eerste deel nogal donker.

Nog een tipje voor wie nog moet gaan. Als je Angels van Robbie Williams in de achtergrond muziek en op de videoclip schermen hoort en ziet... ga dan als een speer naar je plek. Op dat moment is de show al begonnen Meer zal ik nog niet verklappen.
pi_75340964
Super dank je wel! Hopelijk lijkt het er dan dit jaar meer op met de foto's.

Ik heb al één en ander gelezen op Clounited en gezien op Youtube en ik heb er zin in.
pi_75431123
Twee keer eerder naar een concert van Clouseau in het Sportpaleis geweest. Erg leuk altijd

Misschien dit jaar weer, eens kijken...
pi_75592776
jaaah het is al weer achter de rug! echt een topavond gehad in het antwerpse! Heb wat foto's, ook van kei dichtbij natuurlijk zal er binnenkort wat opzetten
pi_75597811
Hier ook iemand die moe maar voldaan op de bank zit.

Clouseau is weer een 6-jarige fan rijker en mama heeft zich ook prima vermaakt vanavond. Hoe de foto's zijn geworden kijk ik later wel even, eerst even bijkomen van de 6 uur in de auto vandaag.

Pipo_de_Clown ik ben erg benieuwd naar je foto's, wij stonden onder de tweede ring dus die van mij zijn allemaal van ver weg genomen.
pi_75608673
jah die van mij zijn ook maar met mijn mobiel genomen, maar een paar op sportstand zodat er 10 fotos achter elkaar genomen zijn, daar dan de beste van is meestal wel redelijk!

Zal even kijken of ik ze online kan gooien!
pi_75612125
Sommige liedjes vind ik wel mooi, maar meeste is echt ruk.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_75624092
Helaas zijn veel van mijn foto's bewogen maar even een paar foto's die wel redelijk gelukt zijn:

pi_75627751
Het moment zondag met Koen zijn zoontje was zo schattig!

Ik heb trouwens op youtube de diverse versies van fiets gevonden:

4 december:

5 december:

11 december:

12 december:

13 december:

Ben benieuwd wat we vrijdag en zaterdag voorgeschoteld krijgen!
pi_75630032
Sonja bedankt voor het plaatsen, echt leuk al die versies op een rijtje
pi_76244412
Morgenavond is het van oud naar nieuw concert live te zien op één van 22u30 tot 1u30. Ik zal zwaaien naar de camera!
pi_76257349
Echt!?! Komt het toch op één?

Mmm...dan vrees ik dat en ik deze oudjaarsavond allebei voor een andere televisie zitten.
pi_76257712
het oudjaarsconcert wel. Maar die 10x10 uitzending is op VTM. Het concert vanavond is met Natalia, dat zenden ze live uit!
pi_76282976
Ik heb er uiteindelijk helemaal niets van gezien.

We waren bij vrienden op verjaardagsvisite en zijn daar uiteindelijk blijven hangen. Maar we hebben wel een gezellige avond gehad en dat is waar het uiteindelijk om draait.

Hoe was oud en nieuw met Clouseau deze keer?
pi_76299860
Het was helemaal geweldig! Alleen Natalia had van mij niet gehoeven... saai, het kakte onwijs in... + wat ze aanhad was gewoon ordinair. Maar Clouseau was gewoon 1 groot feest. Veel eigen nummers afgewisseld met covers zoals Paradise by the dashboard light, let me entertain you, heb je even voor mij (incl polonaise) het was gewoon zo leuk! Alles live op TV en bij de eerste noten was ik al gespot... net even teruggekeken en inderdaad, ha ha grappig!
pi_76316895
Mijn indruk van op tv was dus toch juist: veel minder ambiance als Natalia aan de beurt was. Het leek me alleszins een heel leuk optreden van Clouseau
pi_76859363
En jawel, Clouseau komt naar Nederland!!!

http://www.graauwrock.nl/

Hopenlijk komen er meer data bij want ik vertrek de volgende dag op vakantie en tis wel een rot eind weg... maar toch, tis NL
pi_76861709
Das vet!
Jammer dat het zo ver weg is!
Al wel tijd geleden dat ze in NL zijn geweest!

Maar of het wat word..
Zullen toch al wel snel 10 mensen zijn die dan meekunnen zingen
Hij moet in belgie blijven denk ik, daar is hij tenminste nog "groot".
If I don't make it in heaven I'll run shit in Hades
pi_76863424
Hij?

Vorig jaar Parkfeest in Oosterhout was nochtans een groot succes!
pi_77054640
haha zeeland is nederland inderdaad xD voor mij vanuit t noorden is antwerpen denk ik nog beter te bereiken dan dat maar goed het gaat om t idee

trouwens wel leuk dat koen my name is michael meepresenteert op rtl
pi_77087146
Ja maar je ziet duidelijk dat koen ook een dagje ouder wordt. Ik vind het bij de concerten nog wel meevallen, maar zo op TV... mijn god wat ziet hij er uit LOL En sowieso ben ik niet zo'n fan van Koen de presentator... Ik vind hem altijd zo fake overkomen.

Ik constateerde trouwens dat ik volgende maand 20 jaar fan ben.... Feestje!!!
pi_77645496
29 augustus staan ze op Bavaria Open Air in Lieshout (bij Helmond / Eindhvoen)
pi_77680136
En op 12 februari komt de DVD van 10x10 uit.

Ik heb hem al besteld op www.proxis.nl
pi_77685162
Ik heb hem besteld bij Bol
pi_77687985
Ik wist helemaal niet dat Bol hem ook had. Ik heb gezocht bij de FRS en toen ik hem daar niet kon vinden ben ik overgestapt naar Proxis omdat die ook een .be hebben.

Ik heb hem daar nu geannuleerd. Van Bol heb ik nog een cadeaubon dus dat scheelt weer in de kosten.
pi_77952106
Ik heb hem
pi_77962288
Ik ook, alleen heb ik nog geen tijd gehad om er iets mee te doen omdat we een verjaardag hadden vandaag.
pi_77984982
DVDtje gekeken met dochter lief (6). Ze was helemaal verontwaardigd dat Koen bij ons niet van de bovenste ring af tussen het publiek door naar beneden was gelopen.
pi_82040680
Op vrijdag 17 december gaat de elfde en voorlopig ook laatste Sportpaleis-concertreeks van Clouseau van start, getiteld 'De Laatste Ronde'. Koen en Kris Wauters lassen na deze editie een adempauze in. Maar niet vooraleer ze nog eens het Sportpaleis hebben laten vollopen met wat hun grootste "best of"-show ooit moet worden.
Jaar na jaar komen tienduizenden liefhebbers van de Nederlandstalige popmuziek naar het Sportpaleis afgezakt voor de traditionele Antwerpse concerten van Koen en Kris Wauters. Clouseau begon zijn succesverhaal in het Sportpaleis na enkele verrassingsoptredens op Night of the Proms in 1999. Een jaar later bracht de band twee keer een eigen avondvullend programma met het Promsorkest. Meteen het begin van een jaarlijks terugkerende concertreeks.

Anderhalf miljoen bezoekers
Met de eindejaarsconcerten erbij, traden Koen en Kris sinds 2000 al 107 keer op voor bijna anderhalf miljoen bezoekers in het Sportpaleis. Tien jaar later gooien ze de riem tijdelijk af. Momenteel toeren ze nog tot september om hun nieuwe cd "Zij aan zij" voor te stellen. En vanaf 17 december is het Sportpaleis weer hun stek. Daarna is het tijd voor een break. Clouseau zal dan een tijdlang niet toeren en evenmin werken aan een nieuwe plaat.

De concertenteller voor 'De Laatste Ronde' staat voorlopig op vijf, te beginnen op vrijdag 17 december. Kaarten kosten 18, 21, 26, 31 of 38 euro en zijn te bestellen via Tele Ticket Service op 070/345.345 of www.teleticketservice.com. (belga/eb)

http://www.demorgen.be/dm(...)rlopig-vaarwel.dhtml
pi_82064540
Voorlopig voor het laatst

Wij zouden dit jaar eigenlijk overslaan maar door dit nieuws ben ik toch weer aan het twijfelen. En te lang twijfelen kan niet zag ik gisteren al want er zijn nog maar erg weinig goede kaarten beschikbaar.
pi_82330091
Is de zaalindeling zoals die nu bij de teleticketservice staat al definitief of is nog niet bekend waar het podium komt te staan?

Wij hebben in elk geval toch kaarten besteld voor zaterdag 18 december.
pi_82337727
Zover ik weet is de zaalindeling nog niet bekend. Ik kom ook de 18e! En de 17e en 2e kerstdag!....
En deze zomer sowieso nog 7x! Wist je al dat ze 13 augustus naar Rotterdam komen? ja u leest het goed
pi_82350935
Ja, ik had het gezien en het is nog gratis ook...en ik heb dan vakantie. Ik moet alleen nog even kijken of ik ook echt ga want volgens mij heeft mijn vriendin dan geen vakantie meer.

En als jij nog niets weet over een zaalindeling dan ga ik er maar even vanuit dat die ook nog niet bekend is. Meestal zijn jullie daar bij Clounited wel als een van de eersten op de hoogte van dat soort dingen.
pi_91953769
:o Wat leuk!

Kom maar op met die theater productie zodat we toch nog een beetje van de mannen kunnen genieten tijdens hun 'vakantie'.
pi_176137227
Een onmogelijk schopje omhoog... kaarten gekocht voor de show in 013. Ik ken echt alleen de hits, iemand nog wat onbekendere tips wat ik al voor kan luisteren?
  zaterdag 30 december 2017 @ 20:04:06 #271
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_176160654
Ben vorige maand weer eens naar een concert van hen geweest, een akoestisch concert t.g.v. hun 30-jarig bestaan. Ik heb nog nooit zo hard gelachen tijdens een concert. Hilarische anekdotes werden door de broers verteld, afgewisseld met schitterende akoestische versies van diverse hits en albumtracks. Echt een leuk concert. Ze speelden o.a. "Swentibold", "Nobelprijs", "De Tegenpartij", "Kamerplant", "Worship" (gezongen door Kris), "Oker", "Laat me nu toch niet alleen", "Brandweer" en "Ze zit" - afgezien van de grote hits natuurlijk.

Weet niet of dat 013-concert ook zo'n akoestisch concert is of een "gewoon" elektrisch concert...
.
  Moderator zaterdag 30 december 2017 @ 20:06:07 #272
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_176160759
Hehe brandweer van verlangen grappige tekst vond ik dat altijd
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator zaterdag 30 december 2017 @ 21:53:29 #273
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_176166592
Stiekem hebben ze ook best leuke liedjes gemaakt. :@
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: