abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74241467
Na afgelopen zomer in Bree te zijn geweest net kaartjes gekocht voor Antwerpen komende december! Zin in!!
pi_74242216
Ik ga ook! Heb er alweer veel zin in
pi_75182276
nog twee weken
pi_75188674
Ik mag vrijdag (en zaterdag, en de week daarna en daarna.... en de 31e.... )
pi_75189370
Ai, beginnen de eerste shows alweer zo snel.

Dan ga ik proberen weg te blijven bij Clounited maar ik vrees dat mijn nieuwsgierigheid het wel gaat winnen.

Wij zijn er de 13e bij, 3 vriendinnen via Clouseau van vroeger maar deze keer met onze 3 dochters.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_75190525
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 17:30 schreef Sonja27 het volgende:
Ik mag vrijdag (en zaterdag, en de week daarna en daarna.... en de 31e.... )
wij gaan de 11de, nog tips en truuks voor bij het sportpaleis?! qua parkeren of andere dingen?
pi_75191282
Parkeren kan op één van de P+R's in de buurt (Bij ons was de gekozen P+R vol afgelopen jaar maar die zat bij een soort van meubelboulevard waar ook voldoende parkeergelegenheid was). Je ticket is geldig als kaartje in de tram dus bij het Sportpaleis komen kost niets extra's.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_75339453
Sonja, Mag ik jou naar de instellingen van je fototoestel vragen voor concerten?

Het is me vorig jaar niet gelukt om ook maar 1 normale foto te maken, hopelijk lukt dat met jouw hulp beter dit jaar.

* Nanook24 gaat ook nog even op internet speuren voor instellingen
pi_75340578
Geen flits in elk geval! Iso op 400. En zo laag mogelijke sluitertijd (als ik dat goed zeg ) Automatisch witbalans. En de F staat op 4.5. Je moet er heel erg mee spelen want het licht is zeker in het eerste deel nogal donker.

Nog een tipje voor wie nog moet gaan. Als je Angels van Robbie Williams in de achtergrond muziek en op de videoclip schermen hoort en ziet... ga dan als een speer naar je plek. Op dat moment is de show al begonnen Meer zal ik nog niet verklappen.
pi_75340964
Super dank je wel! Hopelijk lijkt het er dan dit jaar meer op met de foto's.

Ik heb al één en ander gelezen op Clounited en gezien op Youtube en ik heb er zin in.
pi_75431123
Twee keer eerder naar een concert van Clouseau in het Sportpaleis geweest. Erg leuk altijd

Misschien dit jaar weer, eens kijken...
pi_75592776
jaaah het is al weer achter de rug! echt een topavond gehad in het antwerpse! Heb wat foto's, ook van kei dichtbij natuurlijk zal er binnenkort wat opzetten
pi_75597811
Hier ook iemand die moe maar voldaan op de bank zit.

Clouseau is weer een 6-jarige fan rijker en mama heeft zich ook prima vermaakt vanavond. Hoe de foto's zijn geworden kijk ik later wel even, eerst even bijkomen van de 6 uur in de auto vandaag.

Pipo_de_Clown ik ben erg benieuwd naar je foto's, wij stonden onder de tweede ring dus die van mij zijn allemaal van ver weg genomen.
pi_75608673
jah die van mij zijn ook maar met mijn mobiel genomen, maar een paar op sportstand zodat er 10 fotos achter elkaar genomen zijn, daar dan de beste van is meestal wel redelijk!

Zal even kijken of ik ze online kan gooien!
pi_75612125
Sommige liedjes vind ik wel mooi, maar meeste is echt ruk.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_75624092
Helaas zijn veel van mijn foto's bewogen maar even een paar foto's die wel redelijk gelukt zijn:

pi_75627751
Het moment zondag met Koen zijn zoontje was zo schattig!

Ik heb trouwens op youtube de diverse versies van fiets gevonden:

4 december:

5 december:

11 december:

12 december:

13 december:

Ben benieuwd wat we vrijdag en zaterdag voorgeschoteld krijgen!
pi_75630032
Sonja bedankt voor het plaatsen, echt leuk al die versies op een rijtje
pi_76244412
Morgenavond is het van oud naar nieuw concert live te zien op één van 22u30 tot 1u30. Ik zal zwaaien naar de camera!
pi_76257349
Echt!?! Komt het toch op één?

Mmm...dan vrees ik dat en ik deze oudjaarsavond allebei voor een andere televisie zitten.
pi_76257712
het oudjaarsconcert wel. Maar die 10x10 uitzending is op VTM. Het concert vanavond is met Natalia, dat zenden ze live uit!
pi_76282976
Ik heb er uiteindelijk helemaal niets van gezien.

We waren bij vrienden op verjaardagsvisite en zijn daar uiteindelijk blijven hangen. Maar we hebben wel een gezellige avond gehad en dat is waar het uiteindelijk om draait.

Hoe was oud en nieuw met Clouseau deze keer?
pi_76299860
Het was helemaal geweldig! Alleen Natalia had van mij niet gehoeven... saai, het kakte onwijs in... + wat ze aanhad was gewoon ordinair. Maar Clouseau was gewoon 1 groot feest. Veel eigen nummers afgewisseld met covers zoals Paradise by the dashboard light, let me entertain you, heb je even voor mij (incl polonaise) het was gewoon zo leuk! Alles live op TV en bij de eerste noten was ik al gespot... net even teruggekeken en inderdaad, ha ha grappig!
pi_76316895
Mijn indruk van op tv was dus toch juist: veel minder ambiance als Natalia aan de beurt was. Het leek me alleszins een heel leuk optreden van Clouseau
pi_76859363
En jawel, Clouseau komt naar Nederland!!!

http://www.graauwrock.nl/

Hopenlijk komen er meer data bij want ik vertrek de volgende dag op vakantie en tis wel een rot eind weg... maar toch, tis NL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')