quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:30 schreef TimoBasso het volgende:
Damn nog een week en dan eindelijk!
Full scale Jacques attack!
Daar is een topic voorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:41 schreef CybPraetorian het volgende:
ik heb net een beetje proberen mn team samen te stellen maar zie toch nog (misschien 1 schoonheidsfoutje)
het plaatje van Webber en Sato is zeer verwarrend. Er is gebruikt gemaakt van het plaatje van vorig jaar maar de shirts die ze aan hebben is best verwarrend.
Webber rijd dit jaar bij Wiliams. BMW maakt daar geen onderdeel meer vanuit; desondanks staat er duidelijk een BMW logo op zn shirt. Het lijkt daardoor dat er 3 rijders zijn voor BMW!!
Sato rijd dit jaar voor Super Aguri. Er is een plaatje gebruikt van zn BAR tijd waarop ook nog eens een Honda logo staat. ok, Super Aguri gebruikt wel Honda motoren maar het lijkt net of het een Honda team is.
Misschien als er voor deze rijders een ander plaatje beschikbaar is dan kunnen deze worden doorgevoerd, helpt de overzichtelijkheid...
We lezen hier ook mee, en we werken er aanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Daar is een topic voor![]()
De FOK! F1 manager, deel 4
sorry wist ik nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Daar is een topic voor![]()
De FOK! F1 manager, deel 4
was ook vriendelijk bedoeld.quote:
snap ik: ik heb het daar ook al gepost met wat voorzetjes van mogelijke plaatjes.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
was ook vriendelijk bedoeld.![]()
![]()
off topic:
Ik moet mijn hotmail adres maar een keer aanpassen![]()
Hey, die is gewoon van de F1manager. Was bijna bang dat ze m'n bericht hadden gejatquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:46 schreef SimtekF1 het volgende:
Ook een leuk bericht dit van F1racing:
een topperquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:35 schreef SupaMario het volgende:
Zou wel heel knap zijn van Davidson/Honda
tis eerder andersomquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:02 schreef mbn het volgende:
[..]
Hey, die is gewoon van de F1manager. Was bijna bang dat ze m'n bericht hadden gejat.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Weet iemand of de races via het internet te bekijken zijn? liefst live natuurlijk.
nee, mag niet van Bernie, ze zijn alleen via live timing op formula1.com te zienquote:
Ik ben gek op .jp websitesquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:27 schreef Googolplexian het volgende:
tvp
edit: link naar Super Aguri in OP moet zijn http://www.saf1.jp/ (dus niet .com)
\quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:38 schreef WEST het volgende:
[..]
nee, mag niet van Bernie, ze zijn alleen via live timing op formula1.com te zien
Hehe shit, verkeerde bron.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:02 schreef mbn het volgende:
[..]
Hey, die is gewoon van de F1manager. Was bijna bang dat ze m'n bericht hadden gejat.
N-TV ? ik hoop het wel want dan kan ik vrijdagmiddag ff naar de vrije trainingen kijkenquote:Op maandag 6 maart 2006 12:19 schreef TimoBasso het volgende:
Ik begin al duchtig zenuwachtig te worden..
Weet iemand of de duitser dit jaar ook gewoon de vrije trainingen uitzend?
Zet hem opquote:Op maandag 6 maart 2006 12:34 schreef WEST het volgende:
anyway ik hoop vanavond de voorbeschouwing van Bahrain online te krijgen. Hangt een beetje van de drukte die is heb.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |