Polijstenquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb zo'n 3 weken moeten wachten op mijn nieuwe toestel. Krijg ik hem vandaag binnen, helemaal in euforische stemming, zit er een krasje op het display. Wie doet er dan ook geen beschermfolie op. Nu kan ik zeker wéér drie weken wachten op een nieuw toestel. Gadverdamme
Nu ben ik echt pissig
(gaat om Tele2 trouwens).
Als je iets binnenkrijgt wat niet aan de eisen voldoet, moet je gaan zeiken, niet polijsten.quote:
blondtt??quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:18 schreef melluk het volgende:
haha zeker in je vorige leven blon---t geweest
jaa blon---T jaquote:
deze blunder komt me heel bekend voorquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:15 schreef Viking84 het volgende:. Ik zat nog eens goed te kijken en proberen of ik de krasjes weg kon krijgen en zat te denken: goh wat raar dat er geen folie op zit. Zat wel aan de buitenkant (dichtklapfoon) en niet aan de binnenkant. Dus een beetje peuteren en *jeuh* ineens heb ik een stukje folie te pakken wat ik kan lostrekken
en nu zitten er geen krasjes meer op
. Ben echt megablij nu
Maar heb Tele2 ook al gemaild
Slotjuuuuhhhh
whahah sokkelquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:15 schreef Viking84 het volgende:. Ik zat nog eens goed te kijken en proberen of ik de krasjes weg kon krijgen en zat te denken: goh wat raar dat er geen folie op zit. Zat wel aan de buitenkant (dichtklapfoon) en niet aan de binnenkant. Dus een beetje peuteren en *jeuh* ineens heb ik een stukje folie te pakken wat ik kan lostrekken
. Ben echt megablij nu
Slotjuuuuhhhh
Met die signature maak je een hoop goedquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:15 schreef Viking84 het volgende:. Ik zat nog eens goed te kijken en proberen of ik de krasjes weg kon krijgen en zat te denken: goh wat raar dat er geen folie op zit. Zat wel aan de buitenkant (dichtklapfoon) en niet aan de binnenkant. Dus een beetje peuteren en *jeuh* ineens heb ik een stukje folie te pakken wat ik kan lostrekken
. Ben echt megablij nu
Slotjuuuuhhhh
quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:38 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Met die signature maak je een hoop goed![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:35 schreef Viking84 het volgende:
Het gaat om een SE z520i: [afbeelding], dus wit en niet zilvergrijs
Ik weet ook wel dat er folie op zit. Aan de buitenkant was duidelijk te zien dat er folie op zat. Hing een lipje aan, waaraan ik kon trekken. Maar aan de binnenkant zat geen lipje en ook geen luchtbelletjes, dus ik dacht heus waar dat er geen folie op zatZie je eigenlijk niet, ook omdat de foon wit is ( * viking84 probeert blunder goed te praten
)
Zeg nou eerlijk wat is belangrijker?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:20 schreef Slasher het volgende:
eerst janken bij fok en dan pas je ogen open doen
Ik vind hem mooi en wat jij vindt boeit me geen zakquote:
Wij niet lief en jij niet slim, oorzaak gevolg? Neeee togquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:24 schreef Viking84 het volgende:ik wil een slotje, jullie doen niet lief.
Als ik een kloon neem ben ik van die username af.quote:
Schatje we houden van jequote:Op donderdag 2 maart 2006 14:24 schreef Viking84 het volgende:ik wil een slotje, jullie doen niet lief.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:22 schreef bluebit het volgende:
ff displex halen bij halfords.....wel goed de randjes voor je foon goed afplakken en dan een uurtje of zo polijsten.....is ie weer als nieuw (nogmaals vergeet niet de randjes af te plakken, I fucked up my phone by not doing that)
edit : ow prutser......nevermind
Zegt maar weer genoeg dacht ik zo.quote:[Bovendien is het een telefoon die ontwikkeld is voor vrouwen
Oeh dat ga ik doenquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:22 schreef bluebit het volgende:
ff displex halen bij halfords.....wel goed de randjes voor je foon goed afplakken en dan een uurtje of zo polijsten.....is ie weer als nieuw (nogmaals vergeet niet de randjes af te plakken, I fucked up my phone by not doing that)
edit : ow prutser......nevermind
Oh, dat is wel raar. Heb je dan alleen een telefoon besteld? Ik heb er ook een abbo bij.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:51 schreef deedeetee het volgende:
3 weken wachten ?????
Ik belde Tele2 dinsdag en kreeg gisteren al m'n nieuwe foontje, enne ik laat de folie er altijd op zitten dan blijt 't lekker lang netjes.![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oeh dat ga ik doen. Heb m'n SE D750i verneukt met een krasje
.
Kinderen in Afrika! Die hebben niet eens telefoons!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
oh my fucking god! je telefoon () verneukt door één krasje???
wat zijn jullie voor stel mietjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |