Polijstenquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb zo'n 3 weken moeten wachten op mijn nieuwe toestel. Krijg ik hem vandaag binnen, helemaal in euforische stemming, zit er een krasje op het display. Wie doet er dan ook geen beschermfolie op. Nu kan ik zeker wéér drie weken wachten op een nieuw toestel. Gadverdamme
Nu ben ik echt pissig
(gaat om Tele2 trouwens).
Als je iets binnenkrijgt wat niet aan de eisen voldoet, moet je gaan zeiken, niet polijsten.quote:
blondtt??quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:18 schreef melluk het volgende:
haha zeker in je vorige leven blon---t geweest
jaa blon---T jaquote:
deze blunder komt me heel bekend voorquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:15 schreef Viking84 het volgende:. Ik zat nog eens goed te kijken en proberen of ik de krasjes weg kon krijgen en zat te denken: goh wat raar dat er geen folie op zit. Zat wel aan de buitenkant (dichtklapfoon) en niet aan de binnenkant. Dus een beetje peuteren en *jeuh* ineens heb ik een stukje folie te pakken wat ik kan lostrekken
en nu zitten er geen krasjes meer op
. Ben echt megablij nu
Maar heb Tele2 ook al gemaild
Slotjuuuuhhhh
whahah sokkelquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:15 schreef Viking84 het volgende:. Ik zat nog eens goed te kijken en proberen of ik de krasjes weg kon krijgen en zat te denken: goh wat raar dat er geen folie op zit. Zat wel aan de buitenkant (dichtklapfoon) en niet aan de binnenkant. Dus een beetje peuteren en *jeuh* ineens heb ik een stukje folie te pakken wat ik kan lostrekken
. Ben echt megablij nu
Slotjuuuuhhhh
Met die signature maak je een hoop goedquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:15 schreef Viking84 het volgende:. Ik zat nog eens goed te kijken en proberen of ik de krasjes weg kon krijgen en zat te denken: goh wat raar dat er geen folie op zit. Zat wel aan de buitenkant (dichtklapfoon) en niet aan de binnenkant. Dus een beetje peuteren en *jeuh* ineens heb ik een stukje folie te pakken wat ik kan lostrekken
. Ben echt megablij nu
Slotjuuuuhhhh
quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:38 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Met die signature maak je een hoop goed![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |