abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 20 april 2006 @ 18:50:54 #176
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_37135503
quote:
Op donderdag 20 april 2006 18:23 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Staanplaatsen wel, zitplaatsen waarschijnlijk niet. En trivium zuigt. Nog steeds. En ze zullen altijd zuigen, omdat ze homo's zijn.
waarom is trivium homo Dit soort reacties zijn heel triest eigenlijk
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_37136104
Trivium is vet!

Dan weet je't..
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_37136515
Vind Avenged Sevenfold meer homo dan Trivium. Maja, Metallica \m/
pi_37136752
hoeveel krijgen die voorprogramma gasten nu bij elkaar?
niet dat ik straks 3 uur aan voorprogramma moet doorstaan en dan maar een half uurtje metallica ofzo
pi_37136975
Wat ben ik blij dat ik geen kaartje heb gekocht.
Die nieuwe cd van hun komt eind dit jaar uit een gaat terug naar hun roots
Als dat zo(want natuurlijk nooit zal gebeuren)ga ik oud en nieuw vieren op zee
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  donderdag 20 april 2006 @ 21:45:02 #181
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_37141826
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:39 schreef Slappy het volgende:
Wat ben ik blij dat ik geen kaartje heb gekocht.
Die nieuwe cd van hun komt eind dit jaar uit een gaat terug naar hun roots
Als dat zo(want natuurlijk nooit zal gebeuren)ga ik oud en nieuw vieren op zee
Waarom zou dat niet kunnen

En tijdens een concert spelen ze veel vaker de oude nummers omdat die gewoon meer in de smaak vallen
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_37142428
quote:
Op donderdag 20 april 2006 18:23 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Staanplaatsen wel, zitplaatsen waarschijnlijk niet. En trivium zuigt. Nog steeds. En ze zullen altijd zuigen, omdat ze homo's zijn.
Alles is uitverkocht, en Trivium ownt je aars kankerhomo (N)
pi_37142564
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:45 schreef stefmans het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet kunnen

En tijdens een concert spelen ze veel vaker de oude nummers omdat die gewoon meer in de smaak vallen
Zie je het al voor je gaan ze alleen maar nummers van Reload/load/St angger spellen
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  donderdag 20 april 2006 @ 23:00:14 #184
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_37145537
Vrienden. United through metal, proud and standing tall enzo... Gelieve provocatieve statements over de seksuele geaardheid van bandjes dus buiten dit topic te laten. Of ze nou wel of niet homo zijn heeft immers weinig invloed op de muziek. Zie Halford en Rammstein. Eventueel commentaar in het feedbacktopic.

MUZ Feedback - Muziek was...
  zaterdag 22 april 2006 @ 17:50:17 #185
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_37189314
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:39 schreef Slappy het volgende:
Wat ben ik blij dat ik geen kaartje heb gekocht.
Die nieuwe cd van hun komt eind dit jaar uit een gaat terug naar hun roots
Als dat zo(want natuurlijk nooit zal gebeuren)ga ik oud en nieuw vieren op zee
De kans dat er een 2e Kill 'em All wordt gemaakt is helaas niet zo groot nee... Maar toch blijf ik van mening dat St. Anger beter had geklonken als Lars een drumstel had gebruikt ipv een pannenset, want dat drumwerk was best om te huilen

Desalniettemin ben ik alsnog benieuwd naar de nieuwe cd
  zaterdag 22 april 2006 @ 18:05:25 #186
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_37189710
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 17:50 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

De kans dat er een 2e Kill 'em All wordt gemaakt is helaas niet zo groot nee... Maar toch blijf ik van mening dat St. Anger beter had geklonken als Lars een drumstel had gebruikt ipv een pannenset, want dat drumwerk was best om te huilen

Desalniettemin ben ik alsnog benieuwd naar de nieuwe cd
Eensch
pi_37190664
quote:
METALLICA's ULRICH: We Don't Need To Make Another 'St. Anger' - Apr. 17, 2006

METALLICA's Lars Ulrich has exclusively revealed to Kerrang! magazine that the band's new material has an "old-school" METALLICA flavor.

The metal legends are currently working on the follow-up to 2003's "St. Anger" in their own studio at METALLICA HQ in San Rafael, California.

"The last album was an unusual METALLICA album in that no one brought ideas into the studio. Everything you hear on that album was given birth to in the studio," the drummer notes. "This time around we've each brought in ideas as we used to — as well as working on some jams we had from from two summers ago — and James [Hetfield] and I are sorting through our CDs of riffs to put together stuff as we did back in the day.

"The new stuff is much more organic, more old school. It certainly doesn't feel like 'St. Anger' Part Two," Ulrich adds. "When we were rehearsing for our South African shows and started playing the 'St. Anger' stuff, it definitely felt very different to the rest of the set because of how the songs were put together. It was really important to make that record in the way we did because of the chaotic internal vibe at that time: 'St. Anger' was a statement, 55 minutes of brutality packed onto a CD, proving to ourselves that we still had the spark. 'St. Anger' was fun but we don't need to make that album again."

Ulrich says that the band have six or seven songs nearing completion, minus vocals and they are using producer Rick Rubin, famed for his work with RED HOT CHILI PEPPERS, SYSTEM OF A DOWN and SLAYER, for the first time. This collaboration marks the end of the quartet's 15-year relationship with producer Bob Rock, but Ulrich insists the split was drama free.

"We had a great time with Bob," he admits. "But it seemed that after 15 years it was time to try some different things and get a different perspective. As you get older you get set in your ways and get very fucking spoilt. It was important for as to not get stuck. Rick makes everything — he sees the big picture and has big ideas. It's working out great. We're excited hearing shit come together!"

METALLICA's as-yet-untitled album is expected in early 2007.
pi_37195170
ik mag zeker hopen dat het wat meer "old School" wordt niet dat ik ST Anger nisk aan vond zaten namelijk best goede nr's tussen: My world

maar toch is het de oude style waarom 'Talica bekend is geworden
en dat blijt toch beter vind ik zelf
maar dat neemt niet af dat ik zeker wel zin heb in 8 juni
en voor prog kan me niet echt boeie kan ik wat later binnen komen en eerst ff de bar leeg zuipen
  zaterdag 22 april 2006 @ 21:45:59 #189
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_37196381
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 21:00 schreef mouce het volgende:
ik mag zeker hopen dat het wat meer "old School" wordt niet dat ik ST Anger nisk aan vond zaten namelijk best goede nr's tussen: My world

maar toch is het de oude style waarom 'Talica bekend is geworden
en dat blijt toch beter vind ik zelf
maar dat neemt niet af dat ik zeker wel zin heb in 8 juni
en voor prog kan me niet echt boeie kan ik wat later binnen komen en eerst ff de bar leeg zuipen
vind ik altijd jammer als je dronken bent tijdens het concert van je leven, dalijk kun je je er niets meer van herinneren
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_37196866
we gaan met zijn 5e dus zal er vast nog wel een zicht wat herinneren aan het einde kan ie me mooi alles vertellen
foto camera gaat ook mee
(vraag me alleen sterk af of ik die dan nog wel kan gebruiken maar goed )
  zaterdag 22 april 2006 @ 22:56:55 #191
138914 Slappy
ambtenaar
pi_37198796
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 18:38 schreef Klingon het volgende:

[..]
Bla Bla denk ze nou echt dat ze die gouden tijden van Master of puppets even gaan na doen
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  zaterdag 22 april 2006 @ 23:16:40 #192
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_37199300
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 22:56 schreef Slappy het volgende:

[..]

Bla Bla denk ze nou echt dat ze die gouden tijden van Master of puppets even gaan na doen
nee maar ze kunnen toch evengoed een lekker album afleveren
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_37202434
Ik wordt altijd zo moe van mensen die over de goeie ouwe tijd van Metallica praten

Ik weet bijna zeker dat dat dezelfde mensen zijn die Metallica saai hadden gevonden als ze op de 'ouwe' toer waren doorgegaan
  woensdag 26 april 2006 @ 13:26:47 #194
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_37309446
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 22:02 schreef mouce het volgende:
we gaan met zijn 5e dus zal er vast nog wel een zicht wat herinneren aan het einde kan ie me mooi alles vertellen
foto camera gaat ook mee
(vraag me alleen sterk af of ik die dan nog wel kan gebruiken maar goed )
Wees maar voorzichtig, de vorige keer in de Arena sprongen er telkens van die security gasten het publiek in zodra zij een flits zagen
  woensdag 26 april 2006 @ 15:34:21 #195
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_37313417
quote:
Op woensdag 26 april 2006 13:26 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

Wees maar voorzichtig, de vorige keer in de Arena sprongen er telkens van die security gasten het publiek in zodra zij een flits zagen
Bij het fouilleren zei een of andere vent in pak tegen mij dat ze dat zouden doen en dan werd je eruitgeflikkerd. Maar ik was eigenwijs dus ik zei dat ik m'n camera bij me hield en ben toen doorgelopen. Heb geen last gehad van security.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 26 april 2006 @ 19:23:23 #196
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_37320091
quote:
Op woensdag 26 april 2006 15:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Bij het fouilleren zei een of andere vent in pak tegen mij dat ze dat zouden doen en dan werd je eruitgeflikkerd. Maar ik was eigenwijs dus ik zei dat ik m'n camera bij me hield en ben toen doorgelopen. Heb geen last gehad van security.
Dan zou ik toch m'n camera netjes in m'n zak houden, als ik naar buiten wordt gezet na het maken van een foto (als de heren nét het podium betreden) ben ik toch wel rijp voor het gekkenhuis denk ik
  woensdag 26 april 2006 @ 19:27:29 #197
138914 Slappy
ambtenaar
pi_37320224
quote:
Op zondag 23 april 2006 01:38 schreef rompompom het volgende:
Ik wordt altijd zo moe van mensen die over de goeie ouwe tijd van Metallica praten

Ik weet bijna zeker dat dat dezelfde mensen zijn die Metallica saai hadden gevonden als ze op de 'ouwe' toer waren doorgegaan
Het is gewoon zo dat de St anger/load niet eens in de schaduwen mogen staan van Ride lighting/Master of puppets.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_37324170
quote:
Op woensdag 26 april 2006 19:27 schreef Slappy het volgende:

[..]

Het is gewoon zo dat de St anger/load niet eens in de schaduwen mogen staan van Ride lighting/Master of puppets.
Dat is jou mening. Ikzelf ben het er niet mee eens en er zullen vast meer mensen zijn die anders denken over de mening die je neerzet. Elk van de albums had een andere aanpak. Elk van de albums heeft nummers die je meer aanspreken dan anderen. Andere ervaringen maakt voor een andere aanpak. Jij hoort, ziet en voelt een nummer anders dan anderen. Dat is niet beter of slechter, dat is jou mening.
  woensdag 26 april 2006 @ 21:06:37 #199
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_37324205
quote:
Op woensdag 26 april 2006 21:05 schreef Viper2k1 het volgende:

[..]

Dat is jou mening. Ikzelf ben het er niet mee eens en er zullen vast meer mensen zijn die anders denken over de mening die je neerzet. Elk van de albums had een andere aanpak. Elk van de albums heeft nummers die je meer aanspreken dan anderen. Andere ervaringen maakt voor een andere aanpak. Jij hoort, ziet en voelt een nummer anders dan anderen. Dat is niet beter of slechter, dat is jou mening.
praise the lord
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 28 april 2006 @ 14:47:38 #200
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_37377237
Ik was gisteren nog even in de Melkweg wezen kijken, Beatallica kwam daar optreden

Geweldig hoe die gasten daar bezig zijn, nummers van the Beatles spelen in Metallica style, ik moest echt lachen om die gasten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')