Ik vind harde bolletjes (waaronder dus de Italiaanse bol) niet zo fijn eten icm een salade of filet. Italiaanse bol eet ik mestal met gesneden beleg (kipfilet). Ik zou het Bartje filet nemen. (Uiteraard met p/z/u...)quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:26 schreef _Arual_ het volgende:
Ik probeer er altijd een italiaans bol met filet Americain te scoren - maar de italiaanse bollen zijn bijna altijd op.
Mooi, gaan dan. Krijgen we nog eens een beetje weerstand met die bleke kantoorbekkiesquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:37 schreef Orealo het volgende:
Er was eens op televisie dat die broodjes bij Bakker Bart helemaal niet zo goed zijn als dat ze smaken
Bij die in utrecht (op Hoog Catherijne) was naast veel schadelijke bacterien ook E.coli gevonden.
Ook bleken sommige broodjes er van 's morgens vroeg tot sluitingstijd onder de lampen te liggen, en gewoon nog verkocht werden
En smakelijk.![]()
Panini is italiaansquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:38 schreef jpg97 het volgende:
De franse panini is daar lekker!
Beenham/Brie/Ananas en dan in de toaster
The Ugly Duck ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:24 schreef MrBean het volgende:
Groningen heeft erg lekkere broodjes bij Het Opstapje.
Italiaans broodje met Spaans, frans, italiaans of hete kip beleg...quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ze hebben daar veschillende, spaanse, franse, italiaanse, hete kip.
jij komt daar zeker nooitquote:
De italiaanse bol: kaas, salami, chorizo (al laat ik dat weg), paprika op een grote italiaanse bol dus... Erg lekkerquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:50 schreef Stansfield het volgende:
Sinds kort ben ik erg fan geworden van broodjeszaken. Aan de hand van het topic van de Subway heb ik daar een bezoekje aan gebracht en dat is me erg goed bevallen. Maar nu ben ik dus ook erg benieuwd wat nou een erg lekker broodje is bij Bakker Bart.
Inderdaad, dat vind ik dus ook, grote broodjes vol met lucht. Eigenlijk al het brood van hun.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:23 schreef Gumtree het volgende:
ik vind het brood van Bart minder en de Italiaanse bollen zijn zo luchtig,.........
Da's waar. Ik zal er ook niet speciaal heen gaan, maar als ik toch in de stad ben heb ik er soms toch meer zin in dan in dingen die ik niet thuis kan maken. En van al het eten dat je op straat kunt kopen, is een broodje nog relatief gezond.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:38 schreef Xennia het volgende:
Ik vind het beleg erg saai. Zulke broodjes maak ik thuis al vaak genoeg
quote:Op woensdag 8 maart 2006 04:04 schreef sig000 het volgende:
Bakker Bart is niet slecht maar mist nou net nou net die finesse die een goede bakker zo tof maakt.![]()
Goed zoeken.quote:Op woensdag 8 maart 2006 04:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
En waar kan ik nou eens een keer een behoorlijke uienkruier krijgenOmgeving Leiden
![]()
quote:
je wilt sowieso niets eetbaars van de HEMA hebbenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:52 schreef renzell het volgende:
Trouwens.... de krentenbollen van de HEMA wil je dus echt niet eten he....Zompige deegbal.
![]()
You are so damn rightquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je wilt sowieso niets eetbaars van de HEMA hebben
Hoewel 15 jaar geleden...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je wilt sowieso niets eetbaars van de HEMA hebben
Als ik alle gore verhalen van (ex)medewerkers van alle winkels ga verzamelen kun je echt niks meer eten... Waar blijven de Bakker Bart medewerkers die claimen telkens in de kruidenkaas te niezen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:36 schreef arithaterhorst het volgende:
Hoewel 15 jaar geleden...
Oh brr, daar lopen de muizen gewoon over de toonbankquote:Op maandag 20 maart 2006 10:31 schreef Stansfield het volgende:
Net een italiaanse bol met kipfilet gehaald bij de boterhamexpress op het station in Utrecht. Was heerlijk.
Daar heb ik weinig van gemerkt en het is er altijd behoorlijk druk dus ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oh brr, daar lopen de muizen gewoon over de toonbank![]()
Ik heb er gewerkt en op Hoog Catherijne zijn meer muizen dan mensen..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:06 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Daar heb ik weinig van gemerkt en het is er altijd behoorlijk druk dus ik denk dat dat wel meevalt.
Dus dat hele rijtje winkels daar kun je beter vermijden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb er gewerkt en op Hoog Catherijne zijn meer muizen dan mensen..
GODDELIJK!!quote:
Helemaal mee eens! Keiharde, vaak droge broodjes en het beleg heeft geen smaak. Van mij hoeft het ook nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:23 schreef travelman het volgende:
ik snap echt niet, waarom mensen fan zijn van BB !! Ik vind die broodjes niet te eten...
Geef mij maar de subway!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:11 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Keiharde, vaak droge broodjes en het beleg heeft geen smaak. Van mij hoeft het ook niet![]()
jij snapt hetquote:
Sowieso, jezelf bakker noemen terwijl je alleen prefab voedsel opwarmt... Tsja.quote:Op woensdag 8 maart 2006 04:04 schreef sig000 het volgende:
Bakker Bart is niet slecht maar mist nou net nou net die finesse die een goede bakker zo tof maakt.![]()
mijdt dan maar het hele station. moet je maar es om een uur of elf 's avonds op zon bankje in de stattionshal gaan zitten, als je goed kijkt zie je dan overal muizen de winkels en snackbars in en uit rennenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:02 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dus dat hele rijtje winkels daar kun je beter vermijden.
quote:Op maandag 21 mei 2007 18:05 schreef TeBe het volgende:
bakker bart is bagger
HMMM!!! Als ik in utrecht kom ga ik er altijd langs!! Heerlijk die bollen met salami, kaas, anjovis, alles!quote:
En weer een bedorven kip verhaal bij Bakker Bart! Waarom eten daar nog mensen??????quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:53 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik had er laatst onderweg een broodje gehaald met stukjes kip. Ik weet niet of ze bedorven waren of gewoon niet goed gaar maar noch de kleur, noch de structuur leken op gegrillde kip.
Dat doe ik dus nooit meer.
Omdat Nederlanders niet kritisch zijn en de meute en het merk en de naam volgen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
En weer een bedorven kip verhaal bij Bakker Bart! Waarom eten daar nog mensen??????
Ik had er nooit eerder slechte ervaringen mee, en soms ben je gewoon onderweg en heb je honger.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
En weer een bedorven kip verhaal bij Bakker Bart! Waarom eten daar nog mensen??????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |