Kun je mij niet een paar van je dubbele letters sturen? Is leuk voor mijn dochter als ze straks gaat leren lezen. Ik wil ze best ruilen voor haar dubbele cijfertjes...quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:35 schreef guitarist.nl het volgende:
gezocht goedkope magneetletters om mijn verzameling aan te vullen
cijfers zijn ook welkom
ik heb nu 98 letters en 22 cijfers + tekens
anderssom wil ik welquote:Op woensdag 12 april 2006 19:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Kun je mij niet een paar van je dubbele letters sturen? Is leuk voor mijn dochter als ze straks gaat leren lezen. Ik wil ze best ruilen voor haar dubbele cijfertjes...
![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 18:04 schreef guitarist.nl het volgende:
ow sorry, ja ik ben echt heel druk enzo..
dus heb niet elke dag meer tijd om te fokken![]()
*kras* *kras*
zeer binnenkort update foto
volgende keer beter kijken meisiequote:Op maandag 17 april 2006 21:16 schreef Sjarr het volgende:
Brian, Ben ik scheel of heb ik écht geen danoontje magneetjes zien hangen op je koelkast?![]()
![]()
![]()
Het zijn Belgische..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:35 schreef guitarist.nl het volgende:
die grotere letters zijn franse
die heb ik geloof ik van jossos gekregen
jammer alleen dat de clock van de server een minuut voor looptquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
handig die nieuwe avatar. nu weet ik meteen hoe laat het is
*check de TTquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:37 schreef Chen het volgende:
Jeetje, waar krijg je deze letters bij dan?
dat dacht jij, ik kreeg 2 keer een herrinering voor 5 centquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:00 schreef JosvG het volgende:
[..]
TPG kijkt daar helemaal niet op, de eerste 3x kun je gewoon die kaartjes wegflikkeren, daarna gaan ze herrineringen sturen.
Is goed, geen vieze woordjesquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:29 schreef Kroekroek het volgende:
Mijn buurmeisjes hebben er vast wel een paar. Ik zal even rondvragen voor je.
Succes met je verzameling!![]()
Hij is zeker indrukwekkend. Mag ik ook een keer woordjes komen spellen?
Ik zal braaf zijn. Ik zal iets heel liefs spellenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |