abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51580063
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 15:24 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Zag niet dat jij het was, excuses.
neemt niet weg dat de zogenaamde acteur helemaal geen acteur is en in de verste verten niet op die vent lijkt.
Maak je niet druk BaajGuardian, excuses aanvaard. Aanvaard jij mijn excuses?

Of het dezelfde vent is? ik weet het niet?
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  woensdag 18 juli 2007 @ 02:00:23 #277
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51581280
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 00:55 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:

[..]

Maak je niet druk BaajGuardian, excuses aanvaard. Aanvaard jij mijn excuses?

Of het dezelfde vent is? ik weet het niet?
Jahoor, ik aanvaard je excuses
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 18 juli 2007 @ 02:35:48 #278
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_51581660

Hij lijkt wel, maar het is hem niet. Wangen, neus en vooral die oren kloppen niet. De echte heeft puntige oortjes die naar buiten toe staan en die andere heeft rondere oorschelpen die platter tegen z'n hoofd zitten. En die stem klopt al helemaal niet. Nice try.
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:17:22 #279
147447 Lothario
Ik denk van ja, maar nee.
pi_51585095
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:41 schreef Arthur.Spooner het volgende:

[..]

Neuro Linguistic Programming.

Wat doe je in een Derren Brown topic zonder te weten waar NLP voor staat?
inderdaad!
Het zal ooit wel goed geweest zijn maar ik zie het niet.
pi_52231905
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 15:41 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dan bij jij makkelijk in de maling te nemen want het is niet dezelfde man, hij heeft niet dezelfde ogen, niet dezelfde mond, niet dezelfde kin, en niet dezelfde oren, niet dezelfde huid, niet dezelfde stem, niet dezelfde rimpels, en niet dezelfde neus om het even compleet te maken, neem beiden gezichten maar eens in 3 richtingen (van voren van zijkant en van achter, zet ze onder elkaar en vergelijk)
Bedankt voor je lesje psychologie, Baaj.

Het is ZEKER WEL dezelfde man. Let er wel even op dat beide fragmenten een ander beeldformaat hebben waardoor het gezicht bij de ene wat emer is uitgerekt.

Als het hem niet is is het zijn eeneiige tweelingbroer, dat kan ook nog.

Het spijt me voor je dat iemand je Derren Brown-zeepbel uiteen laat spatten, de waarheid is soms moeilijk te accepteren.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 03:01:56 #281
147447 Lothario
pi_52379856
Zou zoiets niet veel eerder zijn uitgekomen en ook nog met andere mensen?
pi_52553836
Misschien lees ik erover heen, maar ik zoek eigenlijk dat filmpje van Derren Brown waarbij hij een aantal mensen een soort van "toekomstvoorspelling" doet, waarbij later blijkt dat iedereen dezelfde voorspelling heeft gekregen.
Weet iemand welk filmpje ik bedoel?

Nevermind, al gevonden; Derren Brown - Cold Reading.

[ Bericht 21% gewijzigd door MissLuna op 22-08-2007 12:05:33 (Gevonden.) ]
Karma is a fucking bitch.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 20:52:06 #283
130755 Kinga
versier hier
pi_52790636
Toch eens nalezen dit topic..
  donderdag 30 augustus 2007 @ 15:56:24 #284
147447 Lothario
pi_52812965
ik vind anders dat het topic erg dood is.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:21:56 #285
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52820462
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:30 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Bedankt voor je lesje psychologie, Baaj.

Het is ZEKER WEL dezelfde man. Let er wel even op dat beide fragmenten een ander beeldformaat hebben waardoor het gezicht bij de ene wat emer is uitgerekt.

Als het hem niet is is het zijn eeneiige tweelingbroer, dat kan ook nog.

Het spijt me voor je dat iemand je Derren Brown-zeepbel uiteen laat spatten, de waarheid is soms moeilijk te accepteren.
Mijn god wat ben jij een idioot zeg... lachwekkend gewoon.
  woensdag 19 september 2007 @ 21:17:49 #286
147447 Lothario
pi_53311097
En wederom is het hier zooooo dood.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:36:59 #287
147447 Lothario
pi_53978646
Gelukkig is het topic nog levend enzo...

Maar wat doet hij tegenwoordig, nieuwe show bedenken? Het is erg stil rondom Derren
  woensdag 17 oktober 2007 @ 00:01:45 #288
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_53979227
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:42 schreef Rasing het volgende:

[..]

Dan niet nee. Maar die heeft ze niet.

Het punt is dat Derren en Char dezelfde dingen doen, maar dat Char daar verklaringen voor geeft die niet aansluiten bij wat we van de wereld om ons heen weten.

Het is hetzelfde als Uri Geller en James Randi. Randi doet de lepelbuigtrucjes na, en legt uit hoe hij het doet. Niks bijzonders. Bewijst dat dat Geller géén paranormale gaven heeft? Nee, maar het is logischer te denken dat Geller zich van ongeveer dezelfde trucjes bedient.

Als Char en Uri Geller echt zouden doen wat ze zeggen dat ze doen, dan kun je daar meer mee doen dan een programma maken met Chazia Mourali op RTL4.
Eh je bedoeld char geeft verklaringen die niet aansluiten bij wat JIJ van de wereld om je heen weet want wat ik weet van de wereld om me heen sluit het gewoon aan hoor .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 17 oktober 2007 @ 00:40:26 #289
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_53979998
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:40 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

superstitious fool.
of ik heb al 30 jaar paranormale ervaringen en bestaat het 100 % zeker voor mij
en ben jij eigenlijk de fool , ik zou pas de fool zijn als ik ga beweren dat het niet bestaat .
  woensdag 17 oktober 2007 @ 01:29:29 #290
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_53980810
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:23 schreef StupidByNature het volgende:

[..]

Deze link is al eens gegeven, maar ik denk dat je hem hebt gemist. Hij si in ieder geval het checken waard. Je kunt hier verschillende clips bekijken, mèt commentaar van Derren Brown zelf erbij geschreven. Ik denk dat je hem wel interessant vindt:

http://www.channel4.com/e(...)rol/trick/phone.html

(ik heb gelinkt naar de telefoonclip waar mensen in slaap vallen. Bovenin het scherm staan nog meer onderwerpen).

Of iedereen het kan? Geen idee. Ik denk dat je een enorme overtuigingskracht moet kweken en een charismatisch persoon moet zijn. Maar dit is puur giswerk.
ik heb eens een derren experimentje gedaan bij vrienden, dat werkte aardig
moesten ze aan bijvoorbeeld een kleur of een geluid denken, en dat kun je aan de ogen zien waar ze aan denken. weet nu niet meer precies hoe t moest, heel simpel ook, maar t klopt
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 17 oktober 2007 @ 01:30:19 #291
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_53980822
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 00:40 schreef Summers het volgende:

[..]

of ik heb al 30 jaar paranormale ervaringen en bestaat het 100 % zeker voor mij
en ben jij eigenlijk de fool , ik zou pas de fool zijn als ik ga beweren dat het niet bestaat .
en waaruit bestaan die?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 17 oktober 2007 @ 11:58:32 #292
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_53986245
voorspellende dromen , telepathie , geesten zien of voelen, poltergeists , beelden zien , heldervoelen , enz van alles wat , in mijn naaste omgeving ken ik zeker 9 mensen die ook ervaringen hebben , die mensen kennen ook weer mensen met ervaringen , ex vriendjes , ex klasgenoten , docenten , ex collega's , huidige collega, ex manager van bedrijf waar ik vroeger werkte enz enz
In " mijn "wereld bestaat het gewoon dus ik zou gek zijn om te zeggen dat het niet bestaat .
zeggen dat het niet bestaat zou voor mij gelijk staan aan "de roze olifant in de wolken zien vliegen "zijn . of "de wetenschap" het nou wel of niet kan bewijzen .
  woensdag 17 oktober 2007 @ 12:16:27 #293
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_53986661
ff een beetje offtopic, maar wat zijn goede en ook lekker leesbare boeken over NLP?
In de brede zins van het woord, maar ook het gebruiken ervan etc. ?
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  woensdag 17 oktober 2007 @ 12:32:34 #294
147447 Lothario
pi_53987001
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 12:16 schreef Reddiablo het volgende:
ff een beetje offtopic, maar wat zijn goede en ook lekker leesbare boeken over NLP?
In de brede zins van het woord, maar ook het gebruiken ervan etc. ?
'
NLP voor Dummies vond ik wel nuttig.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 15:12:58 #295
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_53989849
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 02:35 schreef Sh0g het volgende:
[ afbeelding ]

Hij lijkt wel, maar het is hem niet. Wangen, neus en vooral die oren kloppen niet. De echte heeft puntige oortjes die naar buiten toe staan en die andere heeft rondere oorschelpen die platter tegen z'n hoofd zitten. En die stem klopt al helemaal niet. Nice try.
Heb dit topic niet echt gevolgd, maar dat is wel dezelfde man.

Al zijn rimpels en deukjes en dingetjes zitten op exact dezelfde plaats. De oorbellen zijn exact hetzelfde.. en ook het knopje in zijn kraakbeen is hetzelfde.

Meest opvallende zijn de hangende zakjes boven zijn ogen, en niet te vergeten de streep die een vreemde ronding maakt rondom zijn kin, is EXACT.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_55344632
Derren is op zondag weer te zien op nederlandse televisie. Wel oude afleveringen. 25 Januari komt zijn nieuwe show op Channel 4.
Humor is een moment van inzicht waarbij tegenstellingen in het leven heel even zijn opgelost.
Dus: in humor ligt de waarheid; niet in het serieuze.
Dit meen ik niet serieus; is maar een grapje. Want anders is het niet waar.
  maandag 17 december 2007 @ 20:44:13 #297
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55345207
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 15:12 schreef Ticker het volgende:

[..]

Heb dit topic niet echt gevolgd, maar dat is wel dezelfde man.

Al zijn rimpels en deukjes en dingetjes zitten op exact dezelfde plaats. De oorbellen zijn exact hetzelfde.. en ook het knopje in zijn kraakbeen is hetzelfde.

Meest opvallende zijn de hangende zakjes boven zijn ogen, en niet te vergeten de streep die een vreemde ronding maakt rondom zijn kin, is EXACT.

Niet dezelfde man.

Trouwens, wat genverbrander zei dat op de originele fotos de bovenstaande man uitgerekt is is niet waar, op de video ziet zn gezicht er net zo uit, en alle andere mensen hun hoofden zijn gewoon normaal en niet uitgerekt.
pi_56378630
quote:
"The System", a new Channel 4 special in which Brown will share his "100 per cent guaranteed" method for picking winning racehorses, will air on Friday 1st February. Pre-production has also begun on the second series of Trick or Treat 2, scheduled to air in Spring 2008.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_56683068
Wat Derren laat zien is truckage en wat de meeste andere mediums en spirituelemeesters doen of beweren te kunnen is leugen maar Wat engel des dood in 2001 tentoonspreide was werkelijkheid hij wekte doden op zelfs grootheden zoals Jezus boeddha mohammed da vinchi en nog tienduizend historische grootheden haalde hij terug in de VN hoofdkantoor daarom wordt hij onder andere door de grootste mensen op deze wereld als god beschouwd .
Hij heeft uiteindelijk zijn goddelijkheid opgegeven zodat de mensen op deze planeet over 8 miljoen generaties god kunnen worden ook de levende wezens op andere planeten zullen dankzij hem dat niveau bereiken.
dat gaat geleidelijk natuurlijk ,er zijn 9 niveaus van bewustzijn .
Wat engel des dood ook liet zien aan de CIA is het stoppen van tijd hij kon letterlijk alles wat hij wou en werd door de VNuitgeroepen tot de grootste wezen allertijden .
  dinsdag 12 februari 2008 @ 14:41:12 #300
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_56684199
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:32 schreef pikachupikachu het volgende:
Wat Derren laat zien is truckage en wat de meeste andere mediums en spirituelemeesters doen of beweren te kunnen is leugen maar Wat engel des dood in 2001 tentoonspreide was werkelijkheid hij wekte doden op zelfs grootheden zoals Jezus boeddha mohammed da vinchi en nog tienduizend historische grootheden haalde hij terug in de VN hoofdkantoor daarom wordt hij onder andere door de grootste mensen op deze wereld als god beschouwd .
Hij heeft uiteindelijk zijn goddelijkheid opgegeven zodat de mensen op deze planeet over 8 miljoen generaties god kunnen worden ook de levende wezens op andere planeten zullen dankzij hem dat niveau bereiken.
dat gaat geleidelijk natuurlijk ,er zijn 9 niveaus van bewustzijn .
Wat engel des dood ook liet zien aan de CIA is het stoppen van tijd hij kon letterlijk alles wat hij wou en werd door de VNuitgeroepen tot de grootste wezen allertijden .
Wie is engel des doods ? en wie zegt dat wij mensen Nu niet die niveaus kunnen bereiken ipv pas over 8 miljoen generaties . Iedereen is gelijk , de grootste mensen op aarde bestaan dus eigenlijk niet , alleen in lengte . Hoezo zijn mediums en spirituele meesters meestal leugenaars ? het klinkt alsof je het over een soort Jezus hebt en dat je het bijbelverhaal naverteld die we moeten aanbidden en jezus als enige iets kan en "mag" , , de kerk doet ook altijd raar over mediums enzo volgens mij liet jezus de mogelijkheid zien als mens zijnde wat voor alle mensen geld .
heb je een link van de engel des doods ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')