Ik vind het dom zoiets, maar ja het gebeurt welquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Er zijn mensen die daar helemaal geen problemen mee hebben, die wensen een ander de vreselijkste dingen toe, zonder reden.
Ja dat weet ik, begrijp wel wat je bedoeld, ach ik zeg maar zo, die mensen sporen niet,quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Er zijn mensen die daar helemaal geen problemen mee hebben, die wensen een ander de vreselijkste dingen toe, zonder reden.
op een forum misschien wel, maar via de mail? via de mail ben ik tenminste over het algemeen vrij beleefd (mail dan ook alleen aardige personen), terwijl ik op het forum nog wel eens ooit uit de bocht kan schietenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Whahahaquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:31 schreef Snaptnix het volgende:
de mediawatchers hebben het forum na een tijd zoeken ook gevonden. Hebben ze afgelopen nacht toch niet zo heel eg goed opgelet
Hebben ze daar dan iets op staan bij MW daar stond toch dat ze op Fok aan het kijken waren.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:31 schreef Snaptnix het volgende:
de mediawatchers hebben het forum na een tijd zoeken ook gevonden. Hebben ze afgelopen nacht toch niet zo heel eg goed opgelet
Stond eerst inderdaad da ze op Fok aan het kijken waren, werd ze schijnbaar vanmiddag duidelijk dat het daar dus niet over ging. Is er 1 op onderzoek uitgegaan en heeft het forum gevonden. Maar houdt het heel erg netjes en plaatst de link niet openbaar op MW forumquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:34 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hebben ze daar dan iets op staan bij MW daar stond toch dat ze op Fok aan het kijken waren.
Dat heeft ze dan behoorlijk tijd gekost, hebben ze daar geen goede streamers danquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:31 schreef Snaptnix het volgende:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Stond eerst inderdaad da ze op Fok aan het kijken waren, werd ze schijnbaar vanmiddag duidelijk dat het daar dus niet over ging. Is er 1 op onderzoek uitgegaan en heeft het forum gevonden. Maar houdt het heel erg netjes en plaatst de link niet openbaar op MW forum![]()
Hahaha dat is wel leuk..... is misschien die ene aanmelding van vandaag welquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Stond eerst inderdaad da ze op Fok aan het kijken waren, werd ze schijnbaar vanmiddag duidelijk dat het daar dus niet over ging. Is er 1 op onderzoek uitgegaan en heeft het forum gevonden. Maar houdt het heel erg netjes en plaatst de link niet openbaar op MW forum![]()
Hallo beertjequote:
Vind t wel erg leuk om terug te lezenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:38 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hallo beertje![]()
Dat zal snel gebeurd zijn, er is niet echt veel vermeldenswaardigs gebeurd, op het praatje van Ferri, John en Monique over het schitterende forum na![]()
Hoi Beerquote:
Zal ik ff kijkenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:39 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi Beer![]()
FF vraagje, waarom pak je hier die lieve avatar ook niet die je bij de buren hebt, die vind ik zo mooi![]()
Een, zijn vanmiidag 3 nieuwe aanmeldingen geweestquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:37 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hahaha dat is wel leuk..... is misschien die ene aanmelding van vandaag wel![]()
Kelere... een SC topic dat al meer dan 12 uur loopt. Dit wordt echt te triest voor woorden.quote:
Dat praatje maakt telkens m'n hele dag goedquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:38 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hallo beertje![]()
Dat zal snel gebeurd zijn, er is niet echt veel vermeldenswaardigs gebeurd, op het praatje van Ferri, John en Monique over het schitterende forum na![]()
Heb je straks ook al die mediawatjes erbijquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:31 schreef Snaptnix het volgende:
ohhhhquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Een, zijn vanmiidag 3 nieuwe aanmeldingen geweest![]()
Psssstttt.. die zijn dan newbies en passen zich maar aan ons aanquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb je straks ook al die mediawatjes erbij![]()
oh had vannacht even een uitstapje gemaakt naar de Belgische BB chat aangezien Henk en ik dat hele forum binnen 1 nacht hebben plat gekregen, maar daar waren niet echt onze types!quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kelere... een SC topic dat al meer dan 12 uur loopt. Dit wordt echt te triest voor woorden.
Hallo allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |