goede titel op zich dan, zou het wel sterk vinden als ze het lef heeft om zichzelf compleet belachelijk te maken en behalve met een fles champagne ook nog met een half leeg bord op komt, of helemaal beter in een klikoquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:41 schreef A-en-M het volgende:
[..]
hahaha, haar stukje heet dan ook............
De vallende ster![]()
oja hallo boys![]()
![]()
hahaha, ik begreep dat ze in een badjas op wil komenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
goede titel op zich dan, zou het wel sterk vinden als ze het lef heeft om zichzelf compleet belachelijk te maken en behalve met een fles champagne ook nog met een half leeg bord op komt, of helemaal beter in een kliko![]()
btw
FB wel, die wil een supercapquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:51 schreef A-en-M het volgende:
Oja, ze deed er wel lingerie onderaan, en de badjas stevig dicht, net of we zitten te wachten op een open jas bij haar
hoi parelquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:53 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
Geweldig!!
weer goed gedaan Cuall en die andere ook van John
![]()
Goeiemiddag samen
Hallo M-en-Aquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:36 schreef M-en-A het volgende:
[..]
er is hier inderdaad weinig actie te beleven. En om de nietkijkers maar tevreden te stellen heb ik de SV iets bijgewerkt
![]()
Oja, hallo Athalon![]()
Hej A&Mquote:
zo'n ding kan echt wel even open gaan tenzij ze er een echt goede knoop in legtquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:00 schreef White_Pearl het volgende:
Ik heb toch gelachen om die man Richard heet hij geloof ik, " je moet een ' Body' onder die badjas aandoen " ja ik doe ondergoed eronder zegt Viola die badjas zit heus wel goed dicht hoor ohoh![]()
wat zal ik lachen zeg als die ineens niet goed dicht blijkt te zijn![]()
het huppelt een beetje daar is het ook niet druk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej A&M
Rustig hier, is iedereen naar VOL gegaan?
Ja precies Manu, er moet idd een stevige knoop inquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zo'n ding kan echt wel even open gaan tenzij ze er een echt goede knoop in legt
Met mij is alles goed hoor, hoe het met de anderen is weet ik natuurlijk nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:57 schreef BONG4002 het volgende:
Zow, en daar is Bong weer
Alles goed met iedereen?
Ik zou het wel lachen vinden, maar zit er niet op te wachten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:00 schreef White_Pearl het volgende:
Ik heb toch gelachen om die man Richard heet hij geloof ik, " je moet een ' Body' onder die badjas aandoen " ja ik doe ondergoed eronder zegt Viola die badjas zit heus wel goed dicht hoor ohoh![]()
wat zal ik lachen zeg als die ineens niet goed dicht blijkt te zijn![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:04 schreef Snaptnix het volgende:
Hallo mensjes
Kom je terug van het poetsen lees je dat het weer over m'n forumpje hebben gehad, wordt er weer gelijk vrolijk van. Dit is zooooo leuk
Bongetjuhhhh...quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej A&M
Rustig hier, is iedereen naar VOL gegaan?
Ha Snappie,quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:04 schreef Snaptnix het volgende:
Hallo iedereen
Kom je terug van het poetsen lees je dat het weer over m'n forumpje hebben gehad, wordt er weer gelijk vrolijk van. Dit is zooooo leuk
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:06 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Bongetjuhhhh...![]()
Ik ben er wel, ik ben er niet.
Je ziet me wel, je ziet me niet.
Dan ben ik hier, dan ben ik daar.
Met met Viool ben ik wel klaar.
![]()
Mocht dat wel zo zijn, dan laat ik ze vanavond de omweg wel even wetenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Echt wel
Hopelijk is het nog niet geblokt door Hummie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |