Denk niet dat ze dat doet als ze thuis is, tenslotte zijn wij in haar ogen maar idioten en zien het helemaal verkeerd.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:25 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet nu, maar later als ze thuis is, ze zal haar nieuwsgierigheid toch wel niet
de baas blijven en toch wel eens gaan kijken denk ik.
Denk ook niet dat hij dat nu doet, hebben ze niets meer te lachen de laatste dagen
Nieuwsgierigheid schuilt in ieder mensquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:26 schreef frizti het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat doet als ze thuis is, tenslotte zijn wij in haar ogen maar idioten en zien het helemaal verkeerd.
Voor zo'n klein meisje als jij bent, maak je wel hele mooie fakesquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:58 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Voor zo'n klein meisje als jij bent, maak je wel hele mooie fakes![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:24 schreef A-en-M het volgende:
De Freule wil opkomen met een glas champagne voor haar cabaret stukje, ieder excuus is aanneembaar om maar champagne te kunnen drinken.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:26 schreef Athalon het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is het op ... drukker dan hier
![]()
Als ze het wil doen om zichzelf belachelijk te maken is het wel een goed idee natuurlijk. Een beetje zelfspot werkt altijd!quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:24 schreef A-en-M het volgende:
De Freule wil opkomen met een glas champagne voor haar cabaret stukje, ieder excuus is aanneembaar om maar champagne te kunnen drinken.
ik huppel een beetjequote:Op donderdag 2 maart 2006 15:26 schreef Athalon het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is het op ... drukker dan hier
![]()
hahaha, haar stukje heet dan ook............quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als ze het wil doen om zichzelf belachelijk te maken is het wel een goed idee natuurlijk. Een beetje zelfspot werkt altijd!
Manuquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als ze het wil doen om zichzelf belachelijk te maken is het wel een goed idee natuurlijk. Een beetje zelfspot werkt altijd!
Hoihoiquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:41 schreef A-en-M het volgende:
[..]
hahaha, haar stukje heet dan ook............
De vallende ster![]()
oja hallo boys![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |