quote:Sparta is tof en Paultjuhhh moet dood.
Daar waren we.
STERFquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:47 schreef NJ het volgende:
Sparta is tof en Paultjuhhh moet dood.
Daar waren we.
Goede samenvatting!quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:47 schreef NJ het volgende:
Daar waren we.
ik snap niet dat wij elkaar nooit gemogen hebben???quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:47 schreef NJ het volgende:
Daar waren we.
ja jij bent organisator,regel dan alle namen dan edit ik ze erin.quote:De OP klopt niet er komen veel meer joh
volgens mij komen Ratelslangetje, YanniiCke en Mei_stiertje ook!quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:48 schreef paultjuhhh het volgende:
De OP klopt niet er komen veel meer joh
Nee jij opent dit topicquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:50 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik snap niet dat wij elkaar nooit gemogen hebben???
je hebt wel gelijk,haarlem is ook een toffe club. zou je ook het veld op kunnen.
[..]
ja jij bent organisator,regel dan alle namen dan edit ik ze erin.
Hoe wou ze dat doenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
je gaat em niet in de gracht gooien he!?![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:52 schreef boebiedoe het volgende:
Ik heb onze grote vriendin ook maar gevraagd !
er gaan dooie vallenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Strak plan!quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:52 schreef boebiedoe het volgende:
Ik heb onze grote vriendin ook maar gevraagd !
mooi ik zet je op de lijst met aandacht hoeren. dat daar geen misverstand over kan bestaan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben nog steeds niet van plan om te komen.
Ik denk ik meld het voor de zekerheid even zodat er geen misverstanden over ontstaan!
Welnee,quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met je.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:50 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik snap niet dat wij elkaar nooit gemogen hebben???
je hebt wel gelijk,haarlem is ook een toffe club. zou je ook het veld op kunnen.
Erg aardig.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:55 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
mooi ik zet je op de lijst met aandacht hoeren. dat daar geen misverstand over kan bestaan.
Waar wilde je dat lijk dan laten?quote:
Volgens mij moet ik maar een wapen gaan kopenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:57 schreef boebiedoe het volgende:
Eh Laffer, jij moet ook komen. Voor het geval Paulkutjuhh agressief gaat reageren..
tof is dat zeg. ik ben een paar keer bij haarlem geweest. de sfeer is daar echt tof,maar in de arena is het toch anders. als haarlem de nacompetitie wint hoop ik er wel bij te zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met je.. Ik pest je wel graag vanwege je icon, maar dat is wat anders.
.
En bij Haarlem ben ik nog nooit geweest (sterker nog, ik ben slechts in de Kuip en Het Kasteel geweest), maar die huldiging van Sparta vond ik echt te gek.
Een vriend van me die zit half-half bij de harde kern van fans (z'n broer gaat naar alle wedstrijden, hij als ie kan) en daar stond ik dus ook tussen. Na het officiële gedeelte van de huldiging besloten die gasten het veld op te klimmen en ook al kon ik welgeteld drie spelers bij naam noemen, ik stond toch gezellig met bier in m'n hand met die gasten te dansen.
Geweldige avond!
We gaan toch nog eten!quote:
Pistolen Paultjequote:Op donderdag 2 maart 2006 00:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik maar een wapen gaan kopen![]()
meid,we zijn er helemaal van onderste bovenquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:00 schreef sararaats het volgende:
ik kan niet, ik ga naar de musical Mamma Mia en daarna naar Duitsland.
de tickets zijn aangekomen. jammer maar helaas.
Als dat zou kunnenquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:00 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
onder de grasmat van de plaatselijke FC is genoeg ruimte.
Ik vind het oprecht jammer.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:02 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
meid,we zijn er helemaal van onderste boven!
Regelen we voor je!quote:
je moet wel alles lezenquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:02 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
meid,we zijn er helemaal van onderste boven!
Paultjuh aan sara koppelen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:03 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
je had je daar kapot willen lachen?
geeft nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:04 schreef remlof het volgende:
[..]
sorry frenzy2003, heb je al gedaan
in het vorige topic ging dat anders
och meisje,maak je maar geen zorgen. we hebben onze handen vol aan Paultjuhh,en dat vinden we tof ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:05 schreef sararaats het volgende:
ok laat het even duidelijk zijn:
ik kom niet en daar mee uit. ik wil nog niet dood.
S.
Die onvergetelijke hap aan mijn spareribs met zulks uitzicht.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:06 schreef yvonne het volgende:
Ow boy, dit wordt echt zo'n speedfreaksssj/trueno-meet .
ik wil alleen maar bier drinken met jou!quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:06 schreef yvonne het volgende:
Een genot was hetquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:07 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Die onvergetelijke hap aan mijn spareribs met zulks uitzicht..
Hoezo, ik ben zo dood hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:07 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
och meisje,maak je maar geen zorgen. we hebben onze handen vol aan Paultjuhh,en dat vinden we tof ook!
verklaar je nader.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:07 schreef sararaats het volgende:
ja hoi yvonne, ik heb je door
Ja hoi sara, we hebben het nieteens over jou.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:07 schreef sararaats het volgende:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:07 schreef sararaats het volgende:
je dacht dat we het snel gingen afhandelen???quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:09 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
je dacht dat we het snel gingen afhandelen???.
we gaan je natuurlijk eerst martelen paultjuhh,anders is er geen barst aan.
Hopelijk niet zegquote:
Martelen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:09 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
je dacht dat we het snel gingen afhandelen???.
we gaan je natuurlijk eerst martelen paultjuhh,anders is er geen barst aan.
Ja ik ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:11 schreef sararaats het volgende:
ik weet wel wie jullie graag dood hebben
ik heb jullie allemaal door
je bedoeld Taidiquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:10 schreef yvonne het volgende:
Sara, heb jij een nichtje dat Trueno heet
Mij ook?quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:11 schreef sararaats het volgende:
Ja, Paultjuhh, dat heb je goed gezien!quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:11 schreef sararaats het volgende:
neuh warum?quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:10 schreef yvonne het volgende:
Sara, heb jij een nichtje dat Trueno heet
owquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, Paultjuhh, dat heb je goed gezien!
schattig,die naiviteit.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
neuh warum?
ik zei alleen dat ik je door heb. je bent niet zo onschuldig als je eruit ziet.
als je ook maar iets om me gaf zou je zo'n dingen niet zeggen.
quote:quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:16 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
schattig,die naiviteit.
Yvonne en iets om je "geven"
en je plaatsje op de doden lijst is ingepikt door paultjuhh. stond je ergens op nr1 en dan word je zelfs daar weg gekicked!
ja gemeenerd,jij mag niet komenquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:27 schreef Roellio het volgende:
Nerd-meet dus?
Waar is het? Want als de nerds er zijn moet ik er natuurlijk bij zijn, om mensen geld af te pakken en stoer lijken.
ik heb je erin ge-edit,aandachshoerquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:28 schreef SunChaser het volgende:
ik sta er niet tussen Yvonne, graag bij verkapte aandachthoeren die gaan afzeggen
zo die is ff nutteloos.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:34 schreef paultjuhhh het volgende:
kick
Ik ookquote:
Zet mij en Mei_stiertje maar alvast op de lijst.quote:Op donderdag 2 maart 2006 04:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik stel voor dat we om 19.15 afpsreken in het restaurant?
Zodra een aantal bekend is, reserveer ik wel,
een week voor 7 april ongeveer
Dan hebben we een extra feestje!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 04:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Litso komt waarschijnlijk ook, op z'n verjaardag notabene!
Zet er maar in dusquote:Op zaterdag 4 maart 2006 04:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Litso komt waarschijnlijk ook, op z'n verjaardag notabene!
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:32 schreef remlof het volgende:
sgop! - nog een maand
Waarom niet?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:22 schreef pussydeluxe het volgende:
De OP moet aangepast worden, maar TS wil niet![]()
pussydeluxe doet een beetje raar,ik heb ff geen tijd en gelijk wil ik niet. als het zo moet pussy dan wil ik idd nietquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:08 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
pussydeluxe doet een beetje raar,ik heb ff geen tijd en gelijk wil ik niet. als het zo moet pussy dan wil ik idd niet.
-edit- ik KAN mijn OP niet eens meer editten!
Na 24 uur kan je de OP niet meer aanpassenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
ik doe niet raar. Ik ben een vrouw. En vrouwen zijn soms... soms... je weet...
Je was wel erg snel gevlucht uit het ONZ/Bagger groepsgesprek vannachtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:11 schreef Litso het volgende:
Nou, wie moet er nog meer in bij in de OP behalve ik?
Andere meet? Hoe, wat, waar?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
nou moet ik kiezen tussen deze en een ander meetje![]()
![]()
Ja, hoe meer zielen, hoe meer vreugde lijkt me.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:02 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit in ONZ, maar volgens moemoe is het een idee als ik ook kom
Het gaat een gezellige en interessante (quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, hoe meer zielen, hoe meer vreugde lijkt me.![]()
Al vind ik het restaurant vreselijk, de keer dat ik er gegeten heb was het niet te eten.![]()
Die keuze is snel gemaakt lijkt me.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
nou moet ik kiezen tussen deze en een ander meetje![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die keuze is snel gemaakt lijkt me.![]()
Deze meet is veeeeel leuker.![]()
Volgens yvonne hebben ze anders erg goeie steaks en is het een leuke tent...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, hoe meer zielen, hoe meer vreugde lijkt me.![]()
Al vind ik het restaurant vreselijk, de keer dat ik er gegeten heb was het niet te eten.![]()
eh ja kreeg ik net 2 sec eerder een uitnodiging voorquote:
k slaap bij jou in bed dan? B) anders moet ik weer zo vroeg wegquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die keuze is snel gemaakt lijkt me.![]()
Deze meet is veeeeel leuker.![]()
Whahahaha ik kan me nog een plaatje herinneren toen iemand het shirt van Trueno omhoog trok en jij nogal veelzeggende blik hadquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:06 schreef yvonne het volgende:
I'm gonna tryquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Al een tijdje hoor DD![]()
Ik had 48 uur.
Jij komt toch ook naar de meet?
we willen je nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:55 schreef Remco2002 het volgende:
Niemand die het ook maar probeert uiteraard...![]()
![]()
![]()
same herequote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:55 schreef Remco2002 het volgende:
Niemand die het ook maar probeert uiteraard...![]()
![]()
![]()
Check.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:47 schreef pussydeluxe het volgende:
Roelio, Tiemie, c0nd0r, TheThirdMark en BarraCupraCuda
staan nog niet in de OP, misschien dat een mod het aan kan passen?![]()
Onder "misschien". Sorry Litso: allemaal uit deel 1.
awwww... deed het pijn?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:35 schreef Salvad0R het volgende:
De enige keer dat ik op een meet was, toen had boebiedoe me in de val gelokt .
Wattanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:35 schreef Salvad0R het volgende:
De enige keer dat ik op een meet was, toen had boebiedoe me in de val gelokt .
Leugens. Jij wou Tessje zo graag zien.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:03 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ja toen jij, pim & ik in a'dam waren..
Zovan "kom we gaan even daar naar binnen"
Hoi Fokkers
Jammer. Niets om mee te spelen dus.quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:06 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Leugens. Jij wou Tessje zo graag zien..
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:00 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
het word een bagger meet,geen bagger topic
Ik tel als een jongere.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:03 schreef Maisnon het volgende:
Ja hoeren, dan zit ik net in Milaan!
Hmm. Milaan... of... een groep kansloze internethangjongeren...
Nee, eigenlijk is het zo erg nog niet
Jij moet ophoeren uit dit topicquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:14 schreef Stofje het volgende:
Het staat in m'n agenda tussen de vermeladijde haakjes. Die haakjes, die onzekerheid uitstralen. Die haakjes, die lijken te roepen dat ze het nog niet weten. Die haakjes.
Jij kwam toch al? Durf je niet zonder Stofje?quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:19 schreef NJ het volgende:
Als Stofje komt, dan kom ik ook.
Wat wil je voor je verjaardag Litso?quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:33 schreef Litso het volgende:
Jullie komen ook gewoon.
Voeg jij me eens heel snel toe op MSN.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:33 schreef Litso het volgende:
Jullie komen ook gewoon.
Geen idee nog.quote:
Dat is het hoogtepunt van de meetquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:10 schreef boebiedoe het volgende:
Even voor de duidelijkheid, het is toch nog wel steeds de bedoeling om paultuh in de gracht te gooien he..
Oh, dat maakt het gelijk al een stuk aantrekkelijker.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:10 schreef boebiedoe het volgende:
Even voor de duidelijkheid, het is toch nog wel steeds de bedoeling om paultuh in de gracht te gooien he..
OMG, met wie loop ik dan mee moppie? Ik ga juist tegen meelopers in.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij moet ophoeren uit dit topic.
Je aanwezigheid, je posts, worden totaal niet op prijs gesteld.
Je bent een loser, een meeloper, een nietsnut.
Doei SolideCock.
Dat heet elkaar in de waarde laten, geen meelopen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:05 schreef SolidasRock het volgende:
Kijk eens naar jezelf en je clubje? Allemaal komen jullie voor een ander op, hoezo meelopers?![]()
OMG, elkaar in waarde laten? Merk er echt helemaal niets van....quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat heet elkaar in de waarde laten, geen meelopen.
Ja, waarom dacht je dat wij kwamen dan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:10 schreef boebiedoe het volgende:
En moemoe? Gaat daar nog iets mee gebeuren?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, waarom dacht je dat wij kwamen dan?
Hé, Mr Ed!quote:
ik kom voor het bierquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, waarom dacht je dat wij kwamen dan?
Maar wel een meelopende paard he...quote:
Daarna!quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
En moemoe? Gaat daar nog iets mee gebeuren?
In praktijk was dat er één.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:05 schreef SolidasRock het volgende:
Enne.... waarom kwam je nou niet bij marsoe opdagen maar wil je wel met half FoK daten?![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, beviel het nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
In praktijk blijft het bij die ene.
Die gooien we ook in de gracht.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ben je aan het vissen?
het bevalt uitstekend!
Nou vooruit, als ik echt niks te doen heb dan..quote:verkapte-ik-wil-niet-komen-maar-wel-aandacht-users:
ikwilookwatzeggen
Jaaaa! Gezellig iwowz!quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:44 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Nou vooruit, als ik echt niks te doen heb dan..![]()
Wie ben jijquote:Op donderdag 9 maart 2006 02:14 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
![]()
Ach ja.. Stofje en NJ gaan ook...![]()
Ik stem voor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die gooien we ook in de gracht.
We gooien echter mis, muur, plasje bloed, verdacht.
'Toen waren er nog 8.
Geloof je t zelf?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:30 schreef Thomas__Acda het volgende:
Ik ben een misschien-er
al is dat alleen maar omdat pussydeluxe verliefd op me zegt te zijn.
Gewoon beiden meenemenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:22 schreef juiced het volgende:
Ik neem wel sinaasappels mee. Of mandarijnen. Ik zit in the middle of een identiteitscrisis...
Kan ik ook komen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:46 schreef frenzy2003 het volgende:
Paultjuhhh gaat een fokmeet organiseren wie hebben er zin om te komen ?
Datum: 7 april
Plaats: Utrecht
Eten:
http://www.broadwayamericansteakhouse.nl/
wie er komt :
NJ
Laffer
Pussydeluxe
Paultjuhhh
Remlof
Moemoe
Ratelslangetje
YanniiCke
Mei_stiertje
Yvonne
Boebiedoe
Litso
the_witch
Mr._T-Rex
Stofje
FEEST
misschien
frenzy2003
stofje
Biogarde
Dribbel_
MoChe
Roelio
Tiemie
c0nd0r
TheThirdMark
BarraCupraCuda
verkapte-ik-wil-niet-komen-maar-wel-aandacht-users:
ikwilookwatzeggen
SunChaser
hier verder.
http://forum.fok.nl/topic/825443
[..]
Ik heb zojuist een baggertopic van je gesloten.quote:
Zet mijn naam er maar bij dan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een baggertopic van je gesloten.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:14 schreef frenzy2003 het volgende:
ik denk dat ik me maar ga afmelden met al die halve garen die ook willen komen.
Mag ik wel?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:18 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik denk er nog ff over na popje. zag je een definitieve afmelding dan?
En jij moet ook mee.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:18 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik denk er nog ff over na popje. zag je een definitieve afmelding dan?
ja en die OP moet sowieso gepimpt worden voor deel 3!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij moet![]()
Er moet nog een update komen in de OP, zal alle namen verzamelen
dit weekend![]()
Zeker wetenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:26 schreef remlof het volgende:
[..]
ja en die OP moet sowieso gepimpt worden voor deel 3!
anyone?
Heeeeyquote:
Leugens. Ik zie het niet in je FoBo staanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:49 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Heeeey![]()
jij bent nu mijn favoriete user !
Want dat is natuurlijk de meest betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Leugens. Ik zie het niet in je FoBo staan.
Je weet.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Want dat is natuurlijk de meest betrouwbare bron.
Da's niet zo loller, PDL!quote:
Oja?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:49 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Heeeey![]()
Kletser.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:49 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Heeeey![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kletser.![]()
Mijn naam staat niet eens in je fotoboek..![]()
Zet me maar op de misschien-lijstquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wellicht is wel heel vrijblijvend Nolius![]()
Nu wel Ratelquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kletser.![]()
Mijn naam staat niet eens in je fotoboek..![]()
Zoja, ík wil mei-stiertjequote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:56 schreef Thomas__Acda het volgende:
Oja, wordt er nog geneukt?
Hihi, sorryquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Ik zal jou jullie goed in de gaten houden 7 april.![]()
Wel als ik het lief vraag trouwens?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Ik zal jou jullie goed in de gaten houden 7 april.![]()
Flinke zak snoep mee.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:28 schreef Thomas__Acda het volgende:
[..]
Wel als ik het lief vraag trouwens?
ik ben bijna 17quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:02 schreef Thomas__Acda het volgende:
Zo jong is stiertje toch niet?
Ach ik 19, kan best, lust je snoep?quote:
kinderlokkerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:31 schreef Thomas__Acda het volgende:
[..]
Ach ik 19, kan best, lust je snoep?![]()
anders trap jij afquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:09 schreef laffer het volgende:
is het grote afzeggen al begonnen??
nee????
dan wacht ik nog ff![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:09 schreef laffer het volgende:
is het grote afzeggen al begonnen??
nee????
dan wacht ik nog ff![]()
Je vriend lijkt me een pauper.quote:
lieve schat, ik heb nog m`n huis op te knappen...quote:
ik hoef hier niet op te reageren,je sig is wel gepastquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:26 schreef laffer het volgende:
[..]
lieve schat, ik heb nog m`n huis op te knappen...
muren moeten nog worden geschilderd, de kinderkamer is nog niet af en ik moet nieuwe gordijnen hebben voor m`n slaapkamer omdat de zon daar opkomt![]()
tja, ik ben net verhuisd en het geld is echt op nu![]()
van de zomer komt me beter uit![]()
Dus je komt ookquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:29 schreef Q. het volgende:
Meetings zijn kut. Utrecht is kut.
dat laatste,daar ben ik het volkomen mee eens.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:29 schreef Q. het volgende:
Meetings zijn kut. Utrecht is kut.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:04 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
dat laatste,daar ben ik het volkomen mee eens.
Probeer maarquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:25 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
mag ik je door een bushokje tyfen???!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:28 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
samen met vonnetje en bbd op 7 april!
word gezellig!
dat weet ik nog niet. maar als het hoogtepunt;paultje vernederen niet doorgaat zeg ik inderdaad afquote:
Je weet dat Paultjuhhh het hoogte- en dieptepunt is van de meetquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:02 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet. maar als het hoogtepunt;paultje vernederen niet doorgaat zeg ik inderdaad af.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:02 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet. maar als het hoogtepunt;paultje vernederen niet doorgaat zeg ik inderdaad af.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je weet dat Paultjuhhh vernederen het hoogte- en dieptepunt is van de meet![]()
Hopsen?quote:Op zondag 12 maart 2006 12:52 schreef Roellio het volgende:
Als er niets te hopsen valt kom ik niet hoor!
Ik ook .quote:Op maandag 13 maart 2006 01:54 schreef juiced het volgende:
Kan ik me ook dubbel inschrijven? Ik heb er namelijk dubbel zoveel zin in!![]()
![]()
![]()
En..en..en gister kwam je niet?quote:
Wat leuk, ik ookquote:Op maandag 13 maart 2006 01:54 schreef juiced het volgende:
Kan ik me ook dubbel inschrijven? Ik heb er namelijk dubbel zoveel zin in!![]()
![]()
![]()
Je komt gewoon.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:25 schreef purplerose het volgende:
nou vooruit, zet mij maar op de twijfelaars lijst
Alleen als ik me mesjes mag meenemenquote:
Uiteraardquote:Op maandag 13 maart 2006 22:27 schreef C2C het volgende:
gaan we modderworstelen?
Krabben, bijten oke... maar nu ook nog mesjes?quote:Op maandag 13 maart 2006 19:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Alleen als ik me mesjes mag meenemen
Zekers, om jou mee te bekrassenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Krabben, bijten oke... maar nu ook nog mesjes?![]()
Daar is de ONZ meet toch voor?quote:
O.a.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee das om paultjuhhh te vernederen, sjeeesh lees je in of zo![]()
Leuk! Ik zet je erbij.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm opzich
Eerst ff gezellig meeten en daarna door naar verjaardag van snop.
In de hoop dat ik dan nog niet in Engeland woonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |