Je was wel erg snel gevlucht uit het ONZ/Bagger groepsgesprek vannachtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:11 schreef Litso het volgende:
Nou, wie moet er nog meer in bij in de OP behalve ik?
Andere meet? Hoe, wat, waar?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
nou moet ik kiezen tussen deze en een ander meetje![]()
![]()
Ja, hoe meer zielen, hoe meer vreugde lijkt me.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:02 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit in ONZ, maar volgens moemoe is het een idee als ik ook kom
Het gaat een gezellige en interessante (quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, hoe meer zielen, hoe meer vreugde lijkt me.![]()
Al vind ik het restaurant vreselijk, de keer dat ik er gegeten heb was het niet te eten.![]()
Die keuze is snel gemaakt lijkt me.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
nou moet ik kiezen tussen deze en een ander meetje![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die keuze is snel gemaakt lijkt me.![]()
Deze meet is veeeeel leuker.![]()
Volgens yvonne hebben ze anders erg goeie steaks en is het een leuke tent...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, hoe meer zielen, hoe meer vreugde lijkt me.![]()
Al vind ik het restaurant vreselijk, de keer dat ik er gegeten heb was het niet te eten.![]()
eh ja kreeg ik net 2 sec eerder een uitnodiging voorquote:
k slaap bij jou in bed dan? B) anders moet ik weer zo vroeg wegquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die keuze is snel gemaakt lijkt me.![]()
Deze meet is veeeeel leuker.![]()
Whahahaha ik kan me nog een plaatje herinneren toen iemand het shirt van Trueno omhoog trok en jij nogal veelzeggende blik hadquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:06 schreef yvonne het volgende:
Ow boy, dit wordt echt zo'n speedfreaksssj/trueno-meet .
I'm gonna tryquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Al een tijdje hoor DD![]()
Ik had 48 uur.
Jij komt toch ook naar de meet?
we willen je nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:55 schreef Remco2002 het volgende:
Niemand die het ook maar probeert uiteraard...![]()
![]()
![]()
same herequote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:55 schreef Remco2002 het volgende:
Niemand die het ook maar probeert uiteraard...![]()
![]()
![]()
Check.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:47 schreef pussydeluxe het volgende:
Roelio, Tiemie, c0nd0r, TheThirdMark en BarraCupraCuda
staan nog niet in de OP, misschien dat een mod het aan kan passen?![]()
Onder "misschien". Sorry Litso: allemaal uit deel 1.
awwww... deed het pijn?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:35 schreef Salvad0R het volgende:
De enige keer dat ik op een meet was, toen had boebiedoe me in de val gelokt .
Wattanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:35 schreef Salvad0R het volgende:
De enige keer dat ik op een meet was, toen had boebiedoe me in de val gelokt .
Leugens. Jij wou Tessje zo graag zien.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:03 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ja toen jij, pim & ik in a'dam waren..
Zovan "kom we gaan even daar naar binnen"
Hoi Fokkers
Jammer. Niets om mee te spelen dus.quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:06 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Leugens. Jij wou Tessje zo graag zien..
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:00 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
het word een bagger meet,geen bagger topic
Ik tel als een jongere.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:03 schreef Maisnon het volgende:
Ja hoeren, dan zit ik net in Milaan!
Hmm. Milaan... of... een groep kansloze internethangjongeren...
Nee, eigenlijk is het zo erg nog niet
Jij moet ophoeren uit dit topicquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:14 schreef Stofje het volgende:
Het staat in m'n agenda tussen de vermeladijde haakjes. Die haakjes, die onzekerheid uitstralen. Die haakjes, die lijken te roepen dat ze het nog niet weten. Die haakjes.
Jij kwam toch al? Durf je niet zonder Stofje?quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:19 schreef NJ het volgende:
Als Stofje komt, dan kom ik ook.
Wat wil je voor je verjaardag Litso?quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:33 schreef Litso het volgende:
Jullie komen ook gewoon.
Voeg jij me eens heel snel toe op MSN.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:33 schreef Litso het volgende:
Jullie komen ook gewoon.
Geen idee nog.quote:
Dat is het hoogtepunt van de meetquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:10 schreef boebiedoe het volgende:
Even voor de duidelijkheid, het is toch nog wel steeds de bedoeling om paultuh in de gracht te gooien he..
Oh, dat maakt het gelijk al een stuk aantrekkelijker.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:10 schreef boebiedoe het volgende:
Even voor de duidelijkheid, het is toch nog wel steeds de bedoeling om paultuh in de gracht te gooien he..
OMG, met wie loop ik dan mee moppie? Ik ga juist tegen meelopers in.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij moet ophoeren uit dit topic.
Je aanwezigheid, je posts, worden totaal niet op prijs gesteld.
Je bent een loser, een meeloper, een nietsnut.
Doei SolideCock.
Dat heet elkaar in de waarde laten, geen meelopen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:05 schreef SolidasRock het volgende:
Kijk eens naar jezelf en je clubje? Allemaal komen jullie voor een ander op, hoezo meelopers?![]()
OMG, elkaar in waarde laten? Merk er echt helemaal niets van....quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat heet elkaar in de waarde laten, geen meelopen.
Ja, waarom dacht je dat wij kwamen dan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:10 schreef boebiedoe het volgende:
En moemoe? Gaat daar nog iets mee gebeuren?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, waarom dacht je dat wij kwamen dan?
Hé, Mr Ed!quote:
ik kom voor het bierquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, waarom dacht je dat wij kwamen dan?
Maar wel een meelopende paard he...quote:
Daarna!quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
En moemoe? Gaat daar nog iets mee gebeuren?
In praktijk was dat er één.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:05 schreef SolidasRock het volgende:
Enne.... waarom kwam je nou niet bij marsoe opdagen maar wil je wel met half FoK daten?![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, beviel het nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
In praktijk blijft het bij die ene.
Die gooien we ook in de gracht.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ben je aan het vissen?
het bevalt uitstekend!
Nou vooruit, als ik echt niks te doen heb dan..quote:verkapte-ik-wil-niet-komen-maar-wel-aandacht-users:
ikwilookwatzeggen
Jaaaa! Gezellig iwowz!quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:44 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Nou vooruit, als ik echt niks te doen heb dan..![]()
Wie ben jijquote:Op donderdag 9 maart 2006 02:14 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
![]()
Ach ja.. Stofje en NJ gaan ook...![]()
Ik stem voor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die gooien we ook in de gracht.
We gooien echter mis, muur, plasje bloed, verdacht.
'Toen waren er nog 8.
Geloof je t zelf?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:30 schreef Thomas__Acda het volgende:
Ik ben een misschien-er
al is dat alleen maar omdat pussydeluxe verliefd op me zegt te zijn.
Gewoon beiden meenemenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:22 schreef juiced het volgende:
Ik neem wel sinaasappels mee. Of mandarijnen. Ik zit in the middle of een identiteitscrisis...
Kan ik ook komen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:46 schreef frenzy2003 het volgende:
Paultjuhhh gaat een fokmeet organiseren wie hebben er zin om te komen ?
Datum: 7 april
Plaats: Utrecht
Eten:
http://www.broadwayamericansteakhouse.nl/
wie er komt :
NJ
Laffer
Pussydeluxe
Paultjuhhh
Remlof
Moemoe
Ratelslangetje