quote:Sparta is tof en Paultjuhhh moet dood.
Daar waren we.
STERFquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:47 schreef NJ het volgende:
Sparta is tof en Paultjuhhh moet dood.
Daar waren we.
Goede samenvatting!quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:47 schreef NJ het volgende:
Daar waren we.
ik snap niet dat wij elkaar nooit gemogen hebben???quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:47 schreef NJ het volgende:
Daar waren we.
ja jij bent organisator,regel dan alle namen dan edit ik ze erin.quote:De OP klopt niet er komen veel meer joh
volgens mij komen Ratelslangetje, YanniiCke en Mei_stiertje ook!quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:48 schreef paultjuhhh het volgende:
De OP klopt niet er komen veel meer joh
Nee jij opent dit topicquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:50 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik snap niet dat wij elkaar nooit gemogen hebben???
je hebt wel gelijk,haarlem is ook een toffe club. zou je ook het veld op kunnen.
[..]
ja jij bent organisator,regel dan alle namen dan edit ik ze erin.
Hoe wou ze dat doenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
je gaat em niet in de gracht gooien he!?![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:52 schreef boebiedoe het volgende:
Ik heb onze grote vriendin ook maar gevraagd !
er gaan dooie vallenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Strak plan!quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:52 schreef boebiedoe het volgende:
Ik heb onze grote vriendin ook maar gevraagd !
mooi ik zet je op de lijst met aandacht hoeren. dat daar geen misverstand over kan bestaan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben nog steeds niet van plan om te komen.
Ik denk ik meld het voor de zekerheid even zodat er geen misverstanden over ontstaan!
Welnee,quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met je.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:50 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik snap niet dat wij elkaar nooit gemogen hebben???
je hebt wel gelijk,haarlem is ook een toffe club. zou je ook het veld op kunnen.
Erg aardig.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:55 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
mooi ik zet je op de lijst met aandacht hoeren. dat daar geen misverstand over kan bestaan.
Waar wilde je dat lijk dan laten?quote:
Volgens mij moet ik maar een wapen gaan kopenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:57 schreef boebiedoe het volgende:
Eh Laffer, jij moet ook komen. Voor het geval Paulkutjuhh agressief gaat reageren..
tof is dat zeg. ik ben een paar keer bij haarlem geweest. de sfeer is daar echt tof,maar in de arena is het toch anders. als haarlem de nacompetitie wint hoop ik er wel bij te zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met je.. Ik pest je wel graag vanwege je icon, maar dat is wat anders.
.
En bij Haarlem ben ik nog nooit geweest (sterker nog, ik ben slechts in de Kuip en Het Kasteel geweest), maar die huldiging van Sparta vond ik echt te gek.
Een vriend van me die zit half-half bij de harde kern van fans (z'n broer gaat naar alle wedstrijden, hij als ie kan) en daar stond ik dus ook tussen. Na het officiële gedeelte van de huldiging besloten die gasten het veld op te klimmen en ook al kon ik welgeteld drie spelers bij naam noemen, ik stond toch gezellig met bier in m'n hand met die gasten te dansen.
Geweldige avond!
We gaan toch nog eten!quote:
Pistolen Paultjequote:Op donderdag 2 maart 2006 00:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik maar een wapen gaan kopen![]()
meid,we zijn er helemaal van onderste bovenquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:00 schreef sararaats het volgende:
ik kan niet, ik ga naar de musical Mamma Mia en daarna naar Duitsland.
de tickets zijn aangekomen. jammer maar helaas.
Als dat zou kunnenquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:00 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
onder de grasmat van de plaatselijke FC is genoeg ruimte.
Ik vind het oprecht jammer.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:02 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
meid,we zijn er helemaal van onderste boven!
Regelen we voor je!quote:
je moet wel alles lezenquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:02 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
meid,we zijn er helemaal van onderste boven!
Paultjuh aan sara koppelen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:03 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
je had je daar kapot willen lachen?
geeft nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:04 schreef remlof het volgende:
[..]
sorry frenzy2003, heb je al gedaan
in het vorige topic ging dat anders
och meisje,maak je maar geen zorgen. we hebben onze handen vol aan Paultjuhh,en dat vinden we tof ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:05 schreef sararaats het volgende:
ok laat het even duidelijk zijn:
ik kom niet en daar mee uit. ik wil nog niet dood.
S.
Die onvergetelijke hap aan mijn spareribs met zulks uitzicht.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:06 schreef yvonne het volgende:
Ow boy, dit wordt echt zo'n speedfreaksssj/trueno-meet .
ik wil alleen maar bier drinken met jou!quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:06 schreef yvonne het volgende:
Ow boy, dit wordt echt zo'n speedfreaksssj/trueno-meet .
Een genot was hetquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:07 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Die onvergetelijke hap aan mijn spareribs met zulks uitzicht..
Hoezo, ik ben zo dood hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:07 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
och meisje,maak je maar geen zorgen. we hebben onze handen vol aan Paultjuhh,en dat vinden we tof ook!
verklaar je nader.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:07 schreef sararaats het volgende:
ja hoi yvonne, ik heb je door
Ja hoi sara, we hebben het nieteens over jou.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:07 schreef sararaats het volgende:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:07 schreef sararaats het volgende:
je dacht dat we het snel gingen afhandelen???quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:09 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
je dacht dat we het snel gingen afhandelen???.
we gaan je natuurlijk eerst martelen paultjuhh,anders is er geen barst aan.
Hopelijk niet zegquote:
Martelen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:09 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
je dacht dat we het snel gingen afhandelen???.
we gaan je natuurlijk eerst martelen paultjuhh,anders is er geen barst aan.
Ja ik ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:11 schreef sararaats het volgende:
ik weet wel wie jullie graag dood hebben
ik heb jullie allemaal door
je bedoeld Taidiquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:10 schreef yvonne het volgende:
Sara, heb jij een nichtje dat Trueno heet
Mij ook?quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:11 schreef sararaats het volgende:
Ja, Paultjuhh, dat heb je goed gezien!quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:11 schreef sararaats het volgende:
neuh warum?quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:10 schreef yvonne het volgende:
Sara, heb jij een nichtje dat Trueno heet
owquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, Paultjuhh, dat heb je goed gezien!
schattig,die naiviteit.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
neuh warum?
ik zei alleen dat ik je door heb. je bent niet zo onschuldig als je eruit ziet.
als je ook maar iets om me gaf zou je zo'n dingen niet zeggen.
quote:quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:16 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
schattig,die naiviteit.
Yvonne en iets om je "geven"
en je plaatsje op de doden lijst is ingepikt door paultjuhh. stond je ergens op nr1 en dan word je zelfs daar weg gekicked!
ja gemeenerd,jij mag niet komenquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:27 schreef Roellio het volgende:
Nerd-meet dus?
Waar is het? Want als de nerds er zijn moet ik er natuurlijk bij zijn, om mensen geld af te pakken en stoer lijken.
ik heb je erin ge-edit,aandachshoerquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:28 schreef SunChaser het volgende:
ik sta er niet tussen Yvonne, graag bij verkapte aandachthoeren die gaan afzeggen
zo die is ff nutteloos.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:34 schreef paultjuhhh het volgende:
kick
Ik ookquote:
Zet mij en Mei_stiertje maar alvast op de lijst.quote:Op donderdag 2 maart 2006 04:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik stel voor dat we om 19.15 afpsreken in het restaurant?
Zodra een aantal bekend is, reserveer ik wel,
een week voor 7 april ongeveer
Dan hebben we een extra feestje!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 04:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Litso komt waarschijnlijk ook, op z'n verjaardag notabene!
Zet er maar in dusquote:Op zaterdag 4 maart 2006 04:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Litso komt waarschijnlijk ook, op z'n verjaardag notabene!
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:32 schreef remlof het volgende:
sgop! - nog een maand
Waarom niet?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:22 schreef pussydeluxe het volgende:
De OP moet aangepast worden, maar TS wil niet![]()
pussydeluxe doet een beetje raar,ik heb ff geen tijd en gelijk wil ik niet. als het zo moet pussy dan wil ik idd nietquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:08 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
pussydeluxe doet een beetje raar,ik heb ff geen tijd en gelijk wil ik niet. als het zo moet pussy dan wil ik idd niet.
-edit- ik KAN mijn OP niet eens meer editten!
Na 24 uur kan je de OP niet meer aanpassenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
ik doe niet raar. Ik ben een vrouw. En vrouwen zijn soms... soms... je weet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |