De NS is zo slecht nog nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:56 schreef Berkery het volgende:
Jahoor. De treinen reden wonder boven wonder gewoon op tijd. Ik moest alleen een stukje ploegen door de sneeuw.
Gellius is toch nog in Parijs??quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:06 schreef Z het volgende:
En even een gelegenheidstussenplaatje speciaal voor Gellius:
[afbeelding]
Is 'ie ook. Maar ook daar hebben ze Internetquote:
Okay prima.... ben benieuwd hoe lang het duurt voordat hij komt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:11 schreef Z het volgende:
Dat behoeft geen belemmering te zijn, ik verwacht 'm elk moment, dit plaatje heeft hij ruiken aankomen!
Is dat Abraham?quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:02 schreef Z het volgende:
De enige echte roepende in de woestijn:
[afbeelding]
Nou, kijk eens aan! Maar jij heet geen Stephen, toch?quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:11 schreef Z het volgende:
Dat zijn ook mijn initialen.
(Ja joh, Z, ik weet het nog wel!quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:16 schreef Z het volgende:
Je hebt m'n naam wel eens gevraagd in het fotoboek![]()
Ah, jij bent ook een liefhebber!quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:23 schreef Z het volgende:
Musicals, brrrr. Geen idee nog.
Echt wel; je kan niet vroeg genoeg beginnen met het vergiftigen van die tere kinderbreintjes...quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:59 schreef Tokay het volgende:
Dat kan wel zijn, TH, maar die liedjes zijn volgens mij niet geschikt voor alle leeftijden.![]()
Hoe bedoel je 'evil'?quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:04 schreef Treinhomo het volgende:
Echt wel; je kan niet vroeg genoeg beginnen met het vergiftigen van die tere kinderbreintjes...
'k heb gewoon een pesthekel aan die kleine etterbakjes; da's alles.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:23 schreef Tokay het volgende:
Hoe bedoel je 'evil'?
Hmmm. Ook aan een eventuele TH-junior?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:51 schreef Treinhomo het volgende:
'k heb gewoon een pesthekel aan die kleine etterbakjes; da's alles.
Die komt er niet. Op zeker.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:46 schreef Tokay het volgende:
Hmmm. Ook aan een eventuele TH-junior?
Zo. Dat klinkt wel erg stellig.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:04 schreef Treinhomo het volgende:
Die komt er niet. Op zeker.
Dat gaat nog gebeuren; later als ik groot ben...quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:09 schreef Z het volgende:
Heb je er een knoop in laten leggen?
Wel Pijnlijk.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat gaat nog gebeuren; later als ik groot ben...
Daarom.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:09 schreef fotoloog het volgende:
Wel Pijnlijk.....
De napijn schijnt ook geen picknick te zijn...quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:40 schreef fotoloog het volgende:
Het uittrekken van de zaadleider is verdomde pijnlijk,ondanks de verdoving
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:03 schreef tong80 het volgende:
Ik ben wakker maar verder dan Social Distortion als gok kom ik niet.
Some people have a talent for stating the obvious...quote:
Portverdomme da'ssnelquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:22 schreef dolle_hond het volgende:
godfried bomans toch
Okay, ik reken 'm goed. Hij speelde Steve Urkel, en in het echt heet hij Jaleel White.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:18 schreef tong80 het volgende:
Oh ja had ie een bril op en een broek die 10 maten te groot twintig centimeter te kort was. Was grappig.
[klefmodus aan]quote:
quote:
quote:
Wou hem ook al eens plaatsen,maar kon geen plaatjes vinden...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:42 schreef pos het volgende:
[..]
Vorige week nog een leuke documenraire over gezien.
Heeft me ook een kwartiertje gekostquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:43 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Wou hem ook al eens plaatsen,maar kon geen plaatjes vinden...
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:21 schreef fotoloog het volgende:
Nu de naam nog graag...
Nou zeg !!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:30 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, hèhè, als ik die had geweten, had ik 'm heus wel gepost hoor!
Whehe.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:34 schreef fotoloog het volgende:
Nou zeg !!!
Wat is er weg?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:50 schreef Treinhomo het volgende:
Ze hebben bij 'm ingebroken...
Nee, idd, daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je haar knippen doe je normaliter toch niet zelf ?
Nee, dat doen zusjes.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je haar knippen doe je normaliter toch niet zelf ?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:30 schreef dolle_hond het volgende:
is dat echt?
quote:
Sinds wanneer turnt zij?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:07 schreef Treinhomo het volgende:
Bonnie Tyler ?
Dat ontzettende zeiknummer van 'r begint toch met de zinsnede 'turn around' ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:09 schreef wyccie het volgende:
Sinds wanneer turnt zij?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat ontzettende zeiknummer van 'r begint toch met de zinsnede 'turn around' ?
Helemaal goed!!!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:22 schreef Treinhomo het volgende:
Mozes.
Die eigenlijk 15 geboden had, maar 1 kleitablet uit z'n klauwen heeft laten flikkeren...
En hij reed in een 2CV.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:24 schreef wyccie het volgende:
Helemaal goed!!!!
Wel waar; staat in de bijbel:quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:29 schreef wyccie het volgende:
Niet waar. Het wiel was nog niet uitgevonden.
quote:Mozes kwam in z'n eendje de berg af.
Nou hup, raden dan!quote:
Ehm, nee.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:22 schreef Treinhomo het volgende:
Style council ?
Aber, aber.... das ist wunderbar!!!quote:
Nee, zangerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:26 schreef Treinhomo het volgende:
David Morse ?
Is dat de eerlijke broer van John de Wolf.quote:
's vast niet Lemmy van Motörhead...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:28 schreef Berkery het volgende:
Nee, zanger
Er lopen zat wannabees met een Ramones shirt rond...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:45 schreef Berkery het volgende:
![]()
Hij heeft op die eerste foto een Ramones t-shirt aan, dus hij is in orde!![]()
Bij de H&M worden T-shirts met The Clash en Ramones verkocht. Voor een tientje.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:46 schreef Treinhomo het volgende:
Er lopen zat wannabees met een Ramones shirt rond...
Da's wel erg jah. Gelukkig heb ik de mijne gewoon bij een concert gekocht. Met backprintquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bij de H&M worden T-shirts met The Clash en Ramones verkocht. Voor een tientje.![]()
Past je toch niet meer...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:53 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft nog een Ramones shirt van 25 jaar gelden
Jeetje.... dat is meer dan een mensenleven lang!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:53 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft nog een Ramones shirt van 25 jaar gelden
Idd het Nozems shirt ook niet meerquote:
AC/DCquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:02 schreef Berkery het volgende:
Nog een hint: de band van meneer (die mietjes) is een van de favoriete bandjes van Beavis & Butthead.
Hintje: acteurquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:36 schreef Gellius het volgende:
De meneer op het huidige paatje is Qrthur Japin, maar wie nu de fotograaf is?
Wow! Ik sta versteldquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:45 schreef Gellius het volgende:
Thom Hoffman fotografeert, als ik het wel heb.
Oh, dat wist ik niet. Maar hij acteert niet hè?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:49 schreef Tokay het volgende:
Humberto Tan fotografeert ook.
Als je een slachtofferrol in Baantjer meetelt wel.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Maar hij acteert niet hè?
Prins wijlen Berhard filmde niet onverdienstelijk, wist je dat?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:49 schreef Tokay het volgende:
Humberto Tan fotografeert ook.
Nee, maar hij schrijft wel. En hij is meester in de rechten. En hij is fotomodel geweest. En hij is ambassadeur van het Rode Kruis.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:49 schreef wyccie het volgende:
Oh, dat wist ik niet. Maar hij acteert niet hè?
Dat tel ik niet mee. Voor dood liggen kan een hond ook.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:50 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Als je een slachtofferrol in Baantjer meetelt wel.
Uhm, ik geloof van wel, ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:50 schreef Gellius het volgende:
Prins wijlen Berhard filmde niet onverdienstelijk, wist je dat?
Jij hebt een keer met hem gelunched hè?quote:
Piètre van Vollenhoven speelt echter geen piano meer, vernam ik laatst.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:52 schreef Tokay het volgende:
[..]
Uhm, ik geloof van wel, ja.
Beatrix kleit. En ze rijdt paard.
Ja, maar hoe weet jij dat nou? Heb ik dat hier ooit verteld ofzo?quote:
Gelukkig maar. Zoveel meer weet ik ook niet van hem, hoor.quote:Ik hoef verder niks van hem te weten. Ik gun hem een privé-leven.
Ach, zijn gevleugelde vrienden zijn bij hem weggevlogen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:58 schreef Gellius het volgende:
Piètre van Vollenhoven speelt echter geen piano meer, vernam ik laatst.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:02 schreef Tokay het volgende:
Ja, maar hoe weet jij dat nou? Heb ik dat hier ooit verteld ofzo?
Whehehe. Touché!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:06 schreef wyccie het volgende:
![]()
Dat was volgens mij tijdens een celebrity-opschep sessie
Thanks, peace.quote:
De lijsttrekker van de VVD in jouw gemeente, d_h?quote:
wel VVD, niet in mijn gemeentequote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:08 schreef Tokay het volgende:
[..]
De lijsttrekker van de VVD in jouw gemeente, d_h?
Oh jawel.. De dag erna was wel raar... Je leest verslagen van anderen enzo.. dan baal je wel even. Aan de andere kant stond er 's avonds om 23.00 uur nog 8 km file richting Amsterdam en dat geeft dan wel het gevoel dat we er goed aan gedaan hebben.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:03 schreef Tokay het volgende:
[..]
Thanks, peace.Zijn jullie al een beetje over het verdriet van het gemiste concert heen?
Haha, zat ik toch al een heel eind in de goede richting!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:09 schreef dolle_hond het volgende:
wel VVD, niet in mijn gemeente
veel grotere gemeente
kloptquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:18 schreef peaceman het volgende:
Hij zat toendertijd altijd bij het lagerhuis toch?
Jullie hebben gewoon de meest verstandige en verantwoordelijke beslissing genomen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:12 schreef peaceman het volgende:
-- knip ---
lang verhaal.
Oops beetje uitgebreid antwoord![]()
Als troost hebben we het optreden van Solo maar meegepakt in de plaatselijke Plato..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:25 schreef Tokay het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon de meest verstandige en verantwoordelijke beslissing genomen.![]()
En dat geld, ach, jammer dan...
Je zegt het met zo'n stelligheid, dat het meneer wel móet zijn!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Frits "onkostenvergoeding" Huffnagel
Whihihi.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:48 schreef peaceman het volgende:
Is het een man?
Dat heb jij goed en snel gedunkt.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Hans van Manen me dunkt
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hey jij moest vandaag werken of niet?
Hmmm wij zijn zo weer weg... Twan komt zo blijft een extra nachtje bij onsquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:46 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je zegt het met zo'n stelligheid, dat het meneer wel móet zijn!
Volgende plaatje dan maar?
[afbeelding]
Hey, het stroomt hier weer langzaam vol.
Alle boodschappen in huis gehaald?
'Raad je plaatje voor basketballers'...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:50 schreef Tokay het volgende:
Dat heb jij goed en snel gedunkt.
Liepen hippe mannen er vroeger echt zo bij?quote:
Da's lekker op tijd... nu nog 1 dagje toch?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]ik ben al weer uitgewerkt voor vandaag
Chapeauquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:00 schreef Tokay het volgende:
[..]
Liepen hippe mannen er vroeger echt zo bij?![]()
Gokje op... wat zal ik eens zeggen... Robert Palmer?
Nog twee halve daagjesquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Da's lekker op tijd... nu nog 1 dagje toch?
's kijken of je deze theorie nog steeds ondersteunt op 't moment dat Twan een dure vaas omloopt.quote:
En twee pakken halfvolle melk is gelijk aan één pak volle melkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
's kijken of je deze theorie nog steeds ondersteunt op 't moment dat Twan een dure vaas omloopt.
Immers; 2 halve vazen zijn samen ook een hele vaas...
Deze zou je kunnen kennen. Hij zat in een power-trio.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:11 schreef Treinhomo het volgende:
Zou ik 'm kunnen kennen of zit meneer in het pielie-pielie-genre ?
Ook in The power station ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze zou je kunnen kennen. Hij zat in een power-trio.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
's kijken of je deze theorie nog steeds ondersteunt op 't moment dat Twan een dure vaas omloopt.
O wacht, foutje... het trio bestond uit 4 manquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ook in The power station ?
Evenals Robert Palmer.
Da's wel zo handig met klaverjassen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
O wacht, foutje... het trio bestond uit 4 man![]()
Ware het niet dat de drummer in 1978 al, en de man op de foto in 2002 gestopt met roken is.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's wel zo handig met klaverjassen.
Kan de rest mooi meedoen met bridgen...of whist.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ware het niet dat de drummer in 1978 al, en de man op de foto in 2002 gestopt met roken is.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Frits "onkostenvergoeding" Huffnagel
Die leeft nog welquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:23 schreef dolle_hond het volgende:
roger daltrey
Die 's niet dood hoor...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:23 schreef dolle_hond het volgende:
roger daltrey
Grappig is dat deze meneer en Marc King wel op hetzelfde, zeer exclusieve, bassenmerk speelden.quote:
niet alleen jou inziens...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
EensTechnisch goede muzikant maar zwaar overgewaardeerd m.i.
'k heb niks tegen herr King persoonlijk, maar dat level 42 van 'm vind ik net zo'n hoop doffe ellende als bijvoorbeeld Toto en The eagles...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
EensTechnisch goede muzikant maar zwaar overgewaardeerd m.i.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k heb niks tegen herr King persoonlijk, maar dat level 42 van 'm vind ik net zo'n hoop doffe ellende als bijvoorbeeld Toto en The eagles...
Gelukkig heb iki geen dure vazen....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik was in die jaren een beginnend bassistje. In bandjes werd dan vaak gevraagd of je een partij op de manier van Mark King wilde spelen. Buitendat dat technisch veel te hoog gegrepen was voor mij vond en vind ik ook dat een bas als een bas moet klinken, dat je 'm moet voelen in je maag. Mark King speelde op ontzettend dunne snaren en hield geen bas meer over. De meeste bas die je bij Level 42 hoort komt uit de sequencer.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k heb niks tegen herr King persoonlijk, maar dat level 42 van 'm vind ik net zo'n hoop doffe ellende als bijvoorbeeld Toto en The eagles...
Maar misschien hebben ze die wel bij winkels waar je komt.quote:
Natuurlijkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:42 schreef dolle_hond het volgende:
john entwistle
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Maar misschien hebben ze die wel bij winkels waar je komt.
Ik spreek uit ervaring; zo heb ik 's bij 'n peperdure juwelier een evenzo peperdure glazen lampekap gemold met m'n trapje...
Da's snel, dolle.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:16 schreef dolle_hond het volgende:
enid brigitta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |