De NS is zo slecht nog nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:56 schreef Berkery het volgende:
Jahoor. De treinen reden wonder boven wonder gewoon op tijd. Ik moest alleen een stukje ploegen door de sneeuw.
Gellius is toch nog in Parijs??quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:06 schreef Z het volgende:
En even een gelegenheidstussenplaatje speciaal voor Gellius:
[afbeelding]
Is 'ie ook. Maar ook daar hebben ze Internetquote:
Okay prima.... ben benieuwd hoe lang het duurt voordat hij komt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:11 schreef Z het volgende:
Dat behoeft geen belemmering te zijn, ik verwacht 'm elk moment, dit plaatje heeft hij ruiken aankomen!
Is dat Abraham?quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:02 schreef Z het volgende:
De enige echte roepende in de woestijn:
[afbeelding]
Nou, kijk eens aan! Maar jij heet geen Stephen, toch?quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:11 schreef Z het volgende:
Dat zijn ook mijn initialen.
(Ja joh, Z, ik weet het nog wel!quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:16 schreef Z het volgende:
Je hebt m'n naam wel eens gevraagd in het fotoboek![]()
Ah, jij bent ook een liefhebber!quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:23 schreef Z het volgende:
Musicals, brrrr. Geen idee nog.
Echt wel; je kan niet vroeg genoeg beginnen met het vergiftigen van die tere kinderbreintjes...quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:59 schreef Tokay het volgende:
Dat kan wel zijn, TH, maar die liedjes zijn volgens mij niet geschikt voor alle leeftijden.![]()
Hoe bedoel je 'evil'?quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:04 schreef Treinhomo het volgende:
Echt wel; je kan niet vroeg genoeg beginnen met het vergiftigen van die tere kinderbreintjes...
'k heb gewoon een pesthekel aan die kleine etterbakjes; da's alles.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:23 schreef Tokay het volgende:
Hoe bedoel je 'evil'?
Hmmm. Ook aan een eventuele TH-junior?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:51 schreef Treinhomo het volgende:
'k heb gewoon een pesthekel aan die kleine etterbakjes; da's alles.
Die komt er niet. Op zeker.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:46 schreef Tokay het volgende:
Hmmm. Ook aan een eventuele TH-junior?
Zo. Dat klinkt wel erg stellig.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:04 schreef Treinhomo het volgende:
Die komt er niet. Op zeker.
Dat gaat nog gebeuren; later als ik groot ben...quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:09 schreef Z het volgende:
Heb je er een knoop in laten leggen?
Wel Pijnlijk.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat gaat nog gebeuren; later als ik groot ben...
Daarom.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:09 schreef fotoloog het volgende:
Wel Pijnlijk.....
De napijn schijnt ook geen picknick te zijn...quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:40 schreef fotoloog het volgende:
Het uittrekken van de zaadleider is verdomde pijnlijk,ondanks de verdoving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |