*knipoogt naar tiekquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:31 schreef Misstique het volgende:
Flirt on.
Jouw vriendin daarentegen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:32 schreef Dagonet het volgende:
Ik hoef niet te flirten, ik ben al verliefd en heb al een vriendin.
Zo ben ik.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:33 schreef Dagonet het volgende:
Je hebt trouwens een heule toffe avatar NJ.hihi.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:32 schreef Dagonet het volgende:
Ik hoef niet te flirten, ik ben al verliefd en heb al een vriendin.
Die flirt zodat ik extra aandacht aan haar besteed.quote:
*giecheltquote:
Heul nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die flirt zodat ik extra aandacht aan haar besteed.
The Sentinel. Is het niet toevallig dat het schip waar ik momenteel op bivakkeer dezelfde naam gebruikt?quote:
Boxershort toewerpt.quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
The Sentinel. Is het niet toevallig dat het schip waar ik momenteel op bivakkeer dezelfde naam gebruikt?
jaaaquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:41 schreef Misstique het volgende:
Die van een closet rol een F16 kan bouwen![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:39 schreef NJ het volgende:
[..]
.
The Sentinel?
Dat is Richard Dean Anderson, als Jack O'Neill in Stargate SG1.
you lose! good day sir! [/wonka]quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:42 schreef rompompom het volgende:
[..]Wtf! Denk ik echt heul lang het verkeerde
hoiquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:43 schreef Intxaurraga het volgende:
*Loze kreet.
Welckomquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:43 schreef Intxaurraga het volgende:
*Loze kreet.
Ik heb de uitleg één keer gelezen en heb het vervolgens onthouden. Want het is natuurlijk van levensbelang om deze kennis te absorberen.quote:
Slechts een kwartiertje, ik heb het erger gedaanquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:06 schreef Bizznitch het volgende:
ge-wel-dig wat een topic kill
Goed idee.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:14 schreef Bizznitch het volgende:
stfu intergalactica
maar wel om al deze bull te lezenquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb de puf niet eens om te lezen![]()
Dan zit er niks anders op dan naar het plafond te gaan staren volgens mijquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb de puf niet eens om te lezen![]()
jij bent bullshitquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:37 schreef sararaats het volgende:
wat hier allemaal staat is bullshit
Dan is dat ook weer duidelijk.quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:00 schreef sararaats het volgende:
ah en Bizznitch, je kunt maken dat die smerige reactie in mijn fotoboek weg is of er vallen doden
neuhquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:00 schreef sararaats het volgende:
ah en Bizznitch, je kunt maken dat die smerige reactie in mijn fotoboek weg is of er vallen doden
WTF deed jij lurken bij het fobo van sara?quote:
Ja, ik ga m'n naam niet bezoedelen door daar te posten natuurlijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
WTF deed jij lurken bij het fobo van sara?
Jij wilde ook weten wat Bizznitch er had gepostquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, ik ga m'n naam niet bezoedelen door daar te posten natuurlijk
quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij wilde ook weten wat Bizznitch er had gepost
Duhquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij wilde ook weten wat Bizznitch er had gepost
quote:
Ik ookquote:
Waar woorden tekort schieten doen smilies het werkquote:
"Could you stop mentioning the war?"quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je ondertitel trouwens!![]()
![]()
'I think I mentioned it once, but I got away with it!'
Briljant ja!quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:21 schreef NJ het volgende:
[..]
"Could you stop mentioning the war?"
- "Well, you started it"
"No you did"
- "NO YOU! When you invaded Poland!"
En dan dat loopje!! Eén van de meest geweldige momenten ooit op televisie!.
Je bent er vroeg bij! Werk?quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:14 schreef JDude het volgende:
Moggûh...
Ik kan niet naar school, oh wat erg nou.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:09 schreef Misstique het volgende:
Ik kan niet naar mn werk, ach ende wee![]()
Voor mij is t wel erg, ik moet hiervoor een vrije dag opnemen als t niet snel ophoudt met sneeuwen, en het is puur overmacht!quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kan niet naar school, oh wat erg nou.!
Belachelijk zegquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Voor mij is t wel erg, ik moet hiervoor een vrije dag opnemen als t niet snel ophoudt met sneeuwen, en het is puur overmacht!.
Pff, da's gewoon lullig! Ik kan mijn slaapkamerraam (schuin dakraam) niet eens meer open krijgen, zoveel sneeuw ligt er.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Voor mij is t wel erg, ik moet hiervoor een vrije dag opnemen als t niet snel ophoudt met sneeuwen, en het is puur overmacht!.
RPP.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Belachelijk zeg
Goedemorgen dames
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pff, da's gewoon lullig! Ik kan mijn slaapkamerraam (schuin dakraam) niet eens meer open krijgen, zoveel sneeuw ligt er..
Idd! En ik kan hier niks doen, want mn laptop ligt in Amersfoort, waar overigens het zonnetje schijnt hoor ik net!quote:
quote:Goedemorgen dames
Ik ook niet, er ligt een meter sneeuw in mn tuin!quote:
Sjeezus... meen je dat nouquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Holy! Te echt zeg.... hele nacht gesneeuwd daar ?!quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ook niet, er ligt een meter sneeuw in mn tuin!
Nauwelijks.quote:
Snowy.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:32 schreef jackson het volgende:
Goedemorgen mijn damesch en heren
How's life ?! op deze toch alweer donderdag 2 Maart
Sneeuw is tof mits geen vrije dagen nemen ervoorquote:
Ik zou niet graag met achterwiel aandrijving op die ijsbaan hier op het industrie terrein rijden. Ach... de baas heeft het ook gered mijn zijn BMW dus et moet kunnenquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:34 schreef Pheno het volgende:
Nederlanders kunnen niet rijden
Stelletje paupers, bang voor wat sneeuw of zo
Ah, nouja, ik mag gewoon thuisblijven van school, en niemand die er iets van zegt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Sneeuw is tof mits geen vrije dagen nemen ervoor!
Hier ligt ook aardig wat maar zit gewoon op stage
Ik ken hetquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, nouja, ik mag gewoon thuisblijven van school, en niemand die er iets van zegt..
Dan zou het toch een stuk eerlijker zijn als je een halve dag op moet nemen. Dan wordt de schade gedeeld, nou draait iedereen die niet weg kan er zelf voor op terwijl dat nergens op slaatquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ook niet, er ligt een meter sneeuw in mn tuin!
Hamsteruuuhhhhhh!quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nauwelijks.! Gisteravond lag hier al veel, en da's alleen nog maar meer geworden.
[..]
Snowy..
Mee eens maar ik snap het bedrijfsleven ook wel. Overigens werkt dit niet overal zo hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:37 schreef rompompom het volgende:
Dan zou het toch een stuk eerlijker zijn als je een halve dag op moet nemen. Dan wordt de schade gedeeld, nou draait iedereen die niet weg kan er zelf voor op terwijl dat nergens op slaat
Exactly.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ken het.... Naar school gaan doe je dan ook alleen voor jezelf natuurlijk. Niet voor een leraar ofzo
Mijn moeder ziet het nog positief in. Ik vroeg haar of ze nog naar de winkel moest. "Ja, misschien is het vanmiddag wel weer droog."quote:
Zal vast wel goedkomen toch. Er ligt toch geen 3meter zoals in china laatstquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:39 schreef Chowi het volgende:
Mijn moeder ziet het nog positief in. Ik vroeg haar of ze nog naar de winkel moest. "Ja, misschien is het vanmiddag wel weer droog.".
Ja, maar na zulk soort dagen hoor je nog wel eens nieuwsberichten over de economische schade van zoiets. Het is meteen duidelijk wie dat betaaldquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Mee eens maar ik snap het bedrijfsleven ook wel. Overigens werkt dit niet overal zo hoor.
Mijn jap kan alles.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zou niet graag met achterwiel aandrijving op die ijsbaan hier op het industrie terrein rijden. Ach... de baas heeft het ook gered mijn zijn BMW dus et moet kunnen
Nog net niet, nee.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Zal vast wel goedkomen toch. Er ligt toch geen 3meter zoals in china laatst
Hmmjah... half/half zou eerlijker zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, maar na zulk soort dagen hoor je nog wel eens nieuwsberichten over de economische schade van zoiets. Het is meteen duidelijk wie dat betaald
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Exactly.
[..]
Mijn moeder ziet het nog positief in. Ik vroeg haar of ze nog naar de winkel moest. "Ja, misschien is het vanmiddag wel weer droog.".
Beetje suf gelul dat je de straat nie op zou kunnen hoor. Dan moet er echt wel een halve meter of meer liggen. Hier ligt ook zat maar de wegen zijn nog wel te doen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar het gaat regenen geloof ik, dan kun je vanavond de straat wel weer op
In hilversum valt het best mee. Eigenlijk overal wel op de wegen. Alleen die huilies op de weg rijden als Bonny St Clairequote:Op donderdag 2 maart 2006 09:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Beetje suf gelul dat je de straat nie op zou kunnen hoor. Dan moet er echt wel een halve meter of meer liggen. Hier ligt ook zat maar de wegen zijn nog wel te doen.
Ik ga de straat niet meer op, nooit meer.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar het gaat regenen geloof ik, dan kun je vanavond de straat wel weer op
Een BWM rijder ga je niet in een Jap duwen natuurlijk, en hem zeker dat niet vertellenquote:
Ja mee eens. Er ligt echt geen meter sneeuw op de weg ofzoquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
In hilversum valt het best mee. Eigenlijk overal wel op de wegen. Alleen die huilies op de weg rijden als Bonny St Claire
Deed je dat eerst wel meer dan 1 keer week danquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ga de straat niet meer op, nooit meer.
In en rondom Zwolle niet, alles staat vast.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
In hilversum valt het best mee. Eigenlijk overal wel op de wegen.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Deed je dat eerst wel meer dan 1 keer week dan?
Jah ik zag het. Maar als je daar nu zelf in zou staan kan je zeggen dat je onderweg bentquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
In en rondom Zwolle niet, alles staat vast.
*troostquote:
Ja. Nee. Okay.quote:
quote:
Dat heb ik al geprobeerd lieverd, ik kom hier de wijk niet uitquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah ik zag het. Maar als je daar nu zelf in zou staan kan je zeggen dat je onderweg bent. En dat je eraan komt
Zoals we gisteren hebben kunnen zien kunnen mensen uit zwolle helemaal niet rijdenquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
In en rondom Zwolle niet, alles staat vast.
Heh! Bagger zegquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat heb ik al geprobeerd lieverd, ik kom hier de wijk niet uit![]()
Bovendien is het nu levensgevaarlijk om in mijn auto te rijden, ik glij alle kanten op en door de hevige sneeuwval zie ik helemaal niks door mn zijramen en kunnen mn ruitenwissers het niet eens aan. Dus![]()
Maar.. Hoe kom je mij dan van Schiphol halen maandag?!quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ga de straat niet meer op, nooit meer.
Er komt niemand je halenquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar.. Hoe kom je mij dan van Schiphol halen maandag?!
Euhm.. gisteren stond de A28 vast door een gekantelde vrachtwagen en konden de treinen Zwolle niet in, omdat de IJsselbrug niet meer dicht kon..quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals we gisteren hebben kunnen zien kunnen mensen uit zwolle helemaal niet rijden
Vind je het gek dat de NS reserve treinen moest inzetten voor de sporters? Die gasten kunnen niets met wielen
quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:00 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zin in tieten
Dat zeg ikquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euhm.. gisteren stond de A28 vast door een gekantelde vrachtwagen en konden de treinen Zwolle niet in, omdat de IJsselbrug niet meer dicht kon..
Kheb er 3,5 uur over gedaan om thuis te komen![]()
Niet zeuren... je hebt tenslotte vrij vandaagquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:01 schreef Misstique het volgende:
Kheb er 3,5 uur over gedaan om thuis te komen![]()
Tal komt vast wel langs.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar.. Hoe kom je mij dan van Schiphol halen maandag?!
quote:
Klopt... was hier ook. Misschien dat het inmiddels wel weer rijd hierquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:03 schreef Misstique het volgende:
Net op de radio dat er in Zwolle geen bussen meer rijden, omdat het niet verantwoord is om de weg op te gaan!![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gehoord van haar wat dat betreft anders
En hoe meer vrouwen zielen, hoe meer vreugd!
Watjes zijn hetquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:03 schreef Misstique het volgende:
Net op de radio dat er in Zwolle geen bussen meer rijden, omdat het niet verantwoord is om de weg op te gaan!![]()
Nou, ik merk het alweer! Het enthousiasme druipt er weer vanaf. Ik weet weer voldoende hoor! Ik ga eten en zonnen en naar bed! Puh!quote:
Dan ben ik dat ookquote:
Niet dat het erg is... maar dat je et ff weet enzoquote:
Dank je... jij mag er ook weer wezenquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:14 schreef Stofje het volgende:
Goedemorgen, vrienden en vriendinnen. U ziet er allen weer prachtig uit.
Wat doe je!quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou, ik merk het alweer! Het enthousiasme druipt er weer vanaf. Ik weet weer voldoende hoor! Ik ga eten en zonnen en naar bed! Puh!
Erg leuk, ze zijn getrouwdquote:
Have fun en plaats veel notes.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Erg leuk, ze zijn getrouwd. Maar ik heb zojuist 2,5 uur in de trein gezeten, dus ik ga me even afreageren op stupide topics en dito users. Ben zo terug.
Linkjes kan je hier gewoon kwijt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Erg leuk, ze zijn getrouwd. Maar ik heb zojuist 2,5 uur in de trein gezeten, dus ik ga me even afreageren op stupide topics en dito users. Ben zo terug.
Sneeuwt het bij jou trouwens ook zo... hier ligt een heel pakquote:
Euhm... heb je meegelezen het laatste uur?quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Sneeuwt het bij jou trouwens ook zo... hier ligt een heel pak
Het was een garpjequote:Op donderdag 2 maart 2006 10:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euhm... heb je meegelezen het laatste uur?
Je humor ontgaat me duidelijkquote:
Jah.. zondequote:
Gebrek aan caffeine denk ik. En daar ga ik nú wat aan doenquote:
Lekker bakkie erbij. Je gaat het niet meer proberen denk met al die sneeuw ofwel?!quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gebrek aan caffeine denk ik. En daar ga ik nú wat aan doen![]()
Nope, net mn baas gesproken en tot de conclusie gekomen dat het geen zin meer heeft vandaag.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Lekker bakkie erbij. Je gaat het niet meer proberen denk met al die sneeuw ofwel?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |