enig medelijden met die tijger is wel gepast...quote:
T staat niet voor niets in ONZquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:52 schreef Jivis het volgende:
Jongens, ik ken mosymuis redelijk goed en ik kan jullie vertellen dat dit een of andere geobsedeerde gek is die hem na doet en dus niet de echte. Of hij moet in een heel dronken toestand zijn geweest
ik was er bij en heb hem gesproken en hij was het echt en voorzover te merken niet dronkenquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:52 schreef Jivis het volgende:
Jongens, ik ken mosymuis redelijk goed en ik kan jullie vertellen dat dit een of andere geobsedeerde gek is die hem na doet en dus niet de echte. Of hij moet in een heel dronken toestand zijn geweest
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:00 schreef kLowJow het volgende:
Zo dan.
je weet dat je in ONZ zit hequote:Op donderdag 2 maart 2006 19:09 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Jezus weet ik veel, reageer op iemand die iets zinnigs post ofzo. Ik wacht op nikky.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:09 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Jezus weet ik veel, reageer op iemand die iets zinnigs post ofzo. Ik wacht op nikky.
Geen denken aan dat ik wat met hem ga afspreken.quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:23 schreef nikky het volgende:
[..]
Geen denken aan dat ik wat met hem ga afspreken.
alleen dat jullie elkaar nooit en te nimmer zullen zien toch?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:23 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik rij zelf al Volvoquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:08 schreef mosymuis het volgende:
IK ben de echte mosymuis en bovenstaande ben ik niet.
subforum ONZquote:
Daaaagquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:08 schreef mosymuis het volgende:
Even wat rechtzetten.![]()
Waarom dat deze bullshit thread nog niet is gesloten is mij een raadsel, maar aangezien ik nog kan reageren zal ik het e.e.a. toch verduidelijken. Op mijn eigen forum werd ik gewezen op deze nieuwe idiote actie van onze meermaals gebande vriend Clarkson/Step/Spijker. Deze kerel is al op talloze forums geweerd en heeft er een handje van zich als andere mensen voor te doen om zelf de lolbroek uit te hangen. Humor is hem echter vreemd, wat overblijft is dus irritant gedrag.![]()
Wat de reden is van bovenstaande actie kan ik jullie dus niet vertellen, maar het lijkt erop dat ik zijn nieuwe target ben. Van Nikky heb ik nog nooit gehoord, ik ben geen fanatiek FOK!er en al zeker geen IRC gebruiker.
Om het kort samen te vatten: IK ben de echte mosymuis en bovenstaande ben ik niet. De foto is wél van mij overigens. Zelf gemaakt en zelf gepost op mijn eigen forum, niet moeilijk te vinden dus. Mocht iemand het dermate interesseren of ik nu de waarheid spreek of niet, mail me op een @mosymuis.nl adres en ik zal antwoorden.![]()
Wat mij betreft kan dit topic nu beter dicht; veel zinnigers is er niet over te zeggen en god weet met wat voor onzin die kleuter nog meer aan komt sjouwen.![]()
wat is ze toch slim/lief/knap/g**l/m**iquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:22 schreef nikky het volgende:
[..]
Daaaag![]()
Even voorstellen. Ik ben dus nikky en ik had al zo'n idee dat het een grappenmaker was. Aangezien ik een Whois heb gedaan en die met jouw IP gegevens op fok heb vergeleken en die kwamen niet overeen.
Do not worry.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat is ze toch slim/lief/knap/g**l/m**i
Wat nou als iedereen op dit forum een kloon blijkt te zijn?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:48 schreef PallominnoXIII het volgende:
Euj.
Mijn 2 werelden versmelten, wat doen jullie?!
Hoe denk je dat ik me voel.. ben ik daar 'weg' komen jullie hier naartoequote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:48 schreef PallominnoXIII het volgende:
Euj.
Mijn 2 werelden versmelten, wat doen jullie?!
wij dan maar?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:23 schreef nikky het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |