Zo is het toch ook?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:38 schreef TC03 het volgende:
Ik krijg het idee dat het stoerdoenerij is altijd. Footbal_lad zei "voor elke oudere die stopt staan er vijf jongere klaar". Het komt altijd een beetje zielig over, alsof het een georganiseerde bende is die alle macht (of dat wil hebben) ofzo.
Ja wij waren met een bus naar Q-base, vorig jaar waren er een groep juden, dus wij hadden hoop hun daar te vinden, maar helaas.. maarja als ze gelukkig worden van een paar fotos.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die Q-Base foto's staan zeker wel een aantal jongens van FIIIR op, niet echt slim als je het mij vraagt.
Verder een typische "jodenstreek" om zo'n foto hier te plaatsen al kan het hier niet zoveel kwaad met al die internethoolies. (op een paar na)
Dat zou in Nederland bij sommige wedstrijden ook kunnen hoor, supporters dan...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:14 schreef Doc het volgende:
[..]
Of direct rondom...
In Engeland hoeven bij veel wedstrijden direct buiten het stadion de supporters niet gescheiden te worden en kunnen ze voor de wedstrijd vaak los door elkaar lopen. Daar hoef je dan ook geen bus-combi's en dergelijke onzin te halen.
Hier gaat dat ook komen.. lange stadionverboden en onvoorwaardelijke gevangisstraffen zijn ze nu al aan het doen, dat wordt alleen nog maar erger.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:28 schreef CategoryC het volgende:
Maarja in Engeland zijn ze volgens mij ook bezig met van de belachelijk hoge straffen uit te delen aan mensen die zich bij het voetbal misdragen of heb ik dat mis?
Zo zie je maar:geen woorden maar daden!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:36 schreef CategoryC het volgende:
http://members.home.nl/fr(...)From%20Rotterdam.wmv
Kicke filmpie van Feyenoord, hoop Oldskool beelden!
Wat heeft dat met randverschijnselen te maken?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:21 schreef jorienvdherik het volgende:
http://members.home.nl/fr(...)-%20Neuzen%203-2.WMV
deze dan echt kippenvel
Is toch ook de waarheid.Je kunt 't wel ontkennen,maar dan hou je jezelf voor de gek.Vooral bij Feyenoord is dat zo.Die gasten hebben gewoon de grootste groep van NL en dat zal altijd wel zo zijn....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:38 schreef TC03 het volgende:
Ik krijg het idee dat het stoerdoenerij is altijd. Footbal_lad zei "voor elke oudere die stopt staan er vijf jongere klaar". Het komt altijd een beetje zielig over, alsof het een georganiseerde bende is die alle macht (of dat wil hebben) ofzo.
Dan nog is het zwaar offtopic..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:17 schreef jorienvdherik het volgende:
omdat die op zelfde server staat
Alsof dat wekelijks gebeurd...quote:Op zondag 19 maart 2006 13:19 schreef VoreG het volgende:
Dat je een rivaliserende groep wilt neerhoeken kan ik nog voor een klein beetje inkomen, maar waarom een stad slopen
Gast,ga je naar Cambuur?Gerucht gaat dat 't leuk gaat worden.Jullie spelen tegen Cambuur,Feyenoord tegen Heerenveen.Die Rotterdammers hebben al hotelletjes geboekt en zijn van plan flink uit hun "dakkie" te gaan...Kan leuk worden....quote:
Let maar op dat de KNVB die wedstrijd 'n half uur vervroegd.Hetzelfde gaat gebeuren als die wedstrijd van jullie tegen PSV toch nog belangrijk word.Die gasten in Eindhoven doen 't nu al in hun broek voor 'n eventuele Rotterdamse invasie...quote:Op zondag 19 maart 2006 13:39 schreef Cart_man het volgende:
Lijkt me niet dat er ook maar iets gaat gebeuren als heel Nederland het nu al weet.
Nou poeh poehquote:Op zondag 19 maart 2006 13:42 schreef Aequabilitas het volgende:
Die gasten in Eindhoven doen 't nu al in hun broek voor 'n eventuele Rotterdamse invasie...
Dan moet je je wat duidelijker uitdrukken Haagse Harriequote:Op zondag 19 maart 2006 16:35 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Ik heb 't over de lokale autoriteiten pik....
Halverwege wybrimalsdyltsje otmoeten ze elkaar?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:38 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Gast,ga je naar Cambuur?Gerucht gaat dat 't leuk gaat worden.Jullie spelen tegen Cambuur,Feyenoord tegen Heerenveen.Die Rotterdammers hebben al hotelletjes geboekt en zijn van plan flink uit hun "dakkie" te gaan...Kan leuk worden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |