moet er sneeuw zijn om amsterdam te mijdenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:16 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoezo??Nix aan de hand hier hoor, alleen een laagje sneeuw en alles loopt in het 100
Sjet lieverdquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:14 schreef Sjet het volgende:
Ik heb wel in de gaten als je hier niet uitgebreid zwaait en/of monitoren poetst je compleet over het hoofd gezien wordt![]()
I rest my case![]()
![]()
Kijk, ze hebben de kids gewoon buiten gezet, opgelost.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:19 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Lekker spontaan, sneeuwballen gooien.
Elke reden is genoeg om Amsterdam te mijdenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
moet er sneeuw zijn om amsterdam te mijden![]()
En ze moeten stoppen van Ome Frank want de Adelaar/WitteDuiven?vervelendfluitje zijn bang dat de camera's stuk gaan.......gutogut, had er eens echt iets gebeurd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:19 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Lekker spontaan, sneeuwballen gooien.
Ik ben een sukkel, natuurlijk heb je het gelezen en zelfs op gereageerd, schaamrood staat op mijn kaken, sorry Sjet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:17 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik had je allang gezien hoor Sjet, maar heb jij mijn reactie op de thuiskomst van je moeder nog gelezen?![]()
Liep vanmorgen in de sneeuw en t vroor ook nog.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... het zal wel héeeel plaatselijk zijn.![]()
Je moet natuurlijk ook eerst je haar helemaal droogfohnen schat. En niet met een natte kop naar buiten gaanquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Liep vanmorgen in de sneeuw en t vroor ook nog.
Dus kwam met ijspegel haar op mn werk aan![]()
* BONG4002 ontdooiquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Elke reden is genoeg om Amsterdam te mijden![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ging ook met droog haar naar buitenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook eerst je haar helemaal droogfohnen schat. En niet met een natte kop naar buiten gaan![]()
![]()
![]()
Sorry SuperMOM... Rotterdams hart ging ff kloppenquote:
Liefquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 ontdooije geeft aan liefbeertje
Slaap lekker Muerte en thx weer voor de geweldige capsquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:24 schreef Muerte het volgende:
Lieve mensen ik ga naar bed, morgen vroeg weer op, tot ziens allemaal.![]()
![]()
slaap lekker en tot straksquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:24 schreef Muerte het volgende:
![]()
Geef niet hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]!
Sorry, lofbeertje, ik visualiseer wel eens te vaak.![]()
![]()
Slaap lekker, Muerte.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:24 schreef Muerte het volgende:
![]()
Trustequote:Op woensdag 1 maart 2006 23:24 schreef Muerte het volgende:
![]()
Er stond een file tussen utrecht en amsterdam 27 km lang.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Yes dearquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:17 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik had je allang gezien hoor Sjet, maar heb jij mijn reactie op de thuiskomst van je moeder nog gelezen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |