quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
18:05 De band, de kok en de maaltijd
De muzikanten van de band Deff-Fusion zijn gearriveerd.
Hahahaha, dat meen je niet? Tijd dat je eens op mijn site rondklikt, wil je porum wel eens zien als je leest dat MissJ. wekelijks een erotische tip geeft 'live' op de radio.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:49 schreef Muerte het volgende:
[..]
Wees maar gerust hoor, ik zocht er ook niets achter, vond het taalgebruik alleen heel anders dan ik van je gewend ben.![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:49 schreef Muerte het volgende:
[..]
Wees maar gerust hoor, ik zocht er ook niets achter, vond het taalgebruik alleen heel anders dan ik van je gewend ben.![]()
Gewoon naar de winkel gaan en netjes kopenquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:43 schreef witste het volgende:
Hoe heet deze fantastische band??
MissJ. heeft zoveel kanten.......quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:51 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat had ik ook
Nu leren we de echt MissJ kennen
![]()
Had ik werkelijk niet gedacht, als ik binnenkort tijd heb zal ik zeker eens langs komen op je site.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:51 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Hahahaha, dat meen je niet? Tijd dat je eens op mijn site rondklikt, wil je porum wel eens zien als je leest dat MissJ. wekelijks een erotische tip geeft 'live' op de radio.
Waarom vroeg je dan wie is deze geweldige band? Ooh sarcasmequote:Op woensdag 1 maart 2006 22:51 schreef witste het volgende:
Deff-Fusion, ok dan..... Maakt niet erg veel indruk...
Een betere band is bijv. Linke Soep uit Haarlem, hadden ze beter kunnen nemen. Maar das een mening...
Klik op google maar eens MissJeanet in....ik denk dat je schrikken gaat.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:54 schreef Muerte het volgende:
[..]
Had ik werkelijk niet gedacht, als ik binnenkort tijd heb zal ik zeker eens langs komen op je site.![]()
Je had wel gelijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Thx... zou jammer zijn als Regenworm z'n Zweedse vriendinnen zou moeten missen
Verrast misschien wel, maar ik schrik niet zo snel hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:57 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Klik op google maar eens MissJeanet in....ik denk dat je schrikken gaat.
Sarcasme? Absoluut!quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Waarom vroeg je dan wie is deze geweldige band? Ooh sarcasme![]()
In het zuiden hebben heel veel kinderen vakantie.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:59 schreef SuperMOM het volgende:
Ieder's kids liggen al op bed op een schoolavond, wat doen die kinderen daar dan? Niet naar school morgen?
ik zag het, was ook terecht, mijn TT was veel beterquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:59 schreef Muerte het volgende:
Mijn verontschuldigingen aan de nachtploeg van afgelopen nacht, met mijn duffe hoofd heb ik vanochtend vroeg, samen met Beeker zitten posten in een topic wat dubbel was.
Daar kwam ik dus vanavond toen ik thuis kwam pas achter en ik had nog wel een ontbijtje voor Beeker, Yolande en de rest klaar gezet, helaas dus in het verkeerde topic.![]()
![]()
Ik kwam hier ff kijken, keek ernaar en gleed van m'n stoel. Briljant.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:45 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Voor de mensen beledigd zijn omdat ik over zijn homo zijn wat zeg...MissJ. heeft vele, vele homovriendjes. Ik bedoel het alleen maar grappig en er steekt niks achter.![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:59 schreef Muerte het volgende:
Mijn verontschuldigingen aan de nachtploeg van afgelopen nacht, met mijn duffe hoofd heb ik vanochtend vroeg, samen met Beeker zitten posten in een topic wat dubbel was.
Daar kwam ik dus vanavond toen ik thuis kwam pas achter en ik had nog wel een ontbijtje voor Beeker, Yolande en de rest klaar gezet, helaas dus in het verkeerde topic.![]()
![]()
Hej CWquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik kwam hier ff kijken, keek ernaar en gleed van m'n stoel. Briljant.![]()
Ja precies, maar vooral: Arbeidsinspectie??quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:59 schreef SuperMOM het volgende:
Ieder's kids liggen al op bed op een schoolavond, wat doen die kinderen daar dan? Niet naar school morgen?
Haiquote:
Ik woon vlakbij Haarlem en Amsterdam, hier hebben ze ervoor gekozen om ook in deze week vakantie te hebben. Mijn kids zijn dus ook vrij deze week.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja precies, maar vooral: Arbeidsinspectie??
Maar lieve Manu, wil je mij de volgende keer even wijzen op mijn dwalingen? Dan sta ik niet zo voor ***.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik zag het, was ook terecht, mijn TT was veel beter![]()
Doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hai
Ja, ben overal beetje aan 't bijlezen.
Nee hé, niet bij mij in de buurt tochquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:03 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij Haarlem en Amsterdam, hier hebben ze ervoor gekozen om ook in deze week vakantie te hebben. Mijn kids zijn dus ook vrij deze week.
ghighi, ik zag het pas toen ik even terugschakelde dat er ook nog in andere topics gepost wasquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:03 schreef Muerte het volgende:
[..]
Maar lieve Manu, wil je mij de volgende keer even wijzen op mijn dwalingen? Dan sta ik niet zo voor ***.![]()
Hier is het nu vakantie hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:59 schreef SuperMOM het volgende:
Aha. Maar de kleine van het bruidspaar moest vorige week de slaapkamer in na 2 uur streambeelden... vanwege de Arbeidsinspectie.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:03 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij Haarlem en Amsterdam, hier hebben ze ervoor gekozen om ook in deze week vakantie te hebben. Mijn kids zijn dus ook vrij deze week.
? Misschien?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:05 schreef Athalon het volgende:
[..]
Nee hé, niet bij mij in de buurt toch![]()
![]()
Hmm oke hier Amsterdam en maandag weer begonnen de scholen hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:03 schreef MissJ. het volgende:
[..]
En ik zag vanavond pas dat we dus tegelijk zaten te posten in 2 topics.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ghighi, ik zag het pas toen ik even terugschakelde dat er ook nog in andere topics gepost was![]()
Knalde ze maar eens ja... vastgebonden op een kruisraket of zoquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Aha. Maar de kleine van het bruidspaar moest vorige week de slaapkamer in na 2 uur streambeelden... vanwege de Arbeidsinspectie.
Nu zijn deze kids wat ouder, maar volgens mij nu allang in overtreding.![]()
Ja maar sommige scholen in Amsterdam zijn ook dicht nu. Haarlem ook gelukkig want daar zit mijn oudste op school anders had ik om en om een kind vrij gehad. (en ik ben al zo blij dat het er bijna op zit)quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hmm oke hier Amsterdam en maandag weer begonnen de scholen hoor
Nou ik woon zelf in Spaarndam en dat is bij Haarlem en waarik woon is het net zo snel naar Amsterdam dan naar Haarlem rijden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hmm oke hier Amsterdam en maandag weer begonnen de scholen hoor
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Knalde ze maar eens ja... vastgebonden op een kruisraket of zo![]()
Ken je het verhaal van de bolle koe, een veearts, een aansteker en een afgebrande boerderij?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Knalde ze maar eens ja... vastgebonden op een kruisraket of zo![]()
Zo lijkt het idd, maar Talpa zou daarom toch geen risico willen lopen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Psiessss maar ja 1 kid is misschien van Wilma Nanninga en haar neefje dan mag het vast wel
Ja... die heb ik wel eens gelezen jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:11 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ken je het verhaal van de bolle koe, een veearts, een aansteker en een afgebrande boerderij?
Nee? Moet je maar een Google aantrappen en even zoeken, hilarisch verhaal en waargebeurd.![]()
Dan woon je tussen mij en MissJ inquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:10 schreef Athalon het volgende:
[..]
Nou ik woon zelf in Spaarndam en dat is bij Haarlem en waarik woon is het net zo snel naar Amsterdam dan naar Haarlem rijden.![]()
Oeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii in de tangquote:
Ik ken iemand die naar het schaatsen in Heereveen gaat... lijkt me ook geen fijne trip worden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:13 schreef CartWOman het volgende:
De band moet terug over de A28.... lekker dan.![]()
'Advies politie
De politie adviseert niet de weg op te gaan. Ook de ANWB raadt automobilisten aan Amsterdam en de A28 te mijden.'
Prachtig zoals ze stond te playbacken terwijl ze de tekst niet kent.quote:
SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRSJETTTTTTTTTTTTquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:14 schreef Sjet het volgende:
Ik heb wel in de gaten als je hier niet uitgebreid zwaait en/of monitoren poetst je compleet over het hoofd gezien wordt![]()
I rest my case![]()
![]()
Ja, oude rebel nou krijg je het benauwd he?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:14 schreef Athalon het volgende:
[..]
Oeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii in de tang![]()
![]()
![]()
Ik begrijp er trouwens niets van, woon in Groningen en hier ligt geen sneeuw.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ken iemand die naar het schaatsen in Heereveen gaat... lijkt me ook geen fijne trip worden.
Hoezo??quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:13 schreef CartWOman het volgende:
De band moet terug over de A28.... lekker dan.![]()
'Advies politie
De politie adviseert niet de weg op te gaan. Ook de ANWB raadt automobilisten aan Amsterdam en de A28 te mijden.'
Ik had je allang gezien hoor Sjet, maar heb jij mijn reactie op de thuiskomst van je moeder nog gelezen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:14 schreef Sjet het volgende:
Ik heb wel in de gaten als je hier niet uitgebreid zwaait en/of monitoren poetst je compleet over het hoofd gezien wordt![]()
I rest my case![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:15 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja, oude rebel nou krijg je het benauwd he?![]()
Nietus!quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:14 schreef Sjet het volgende:
I rest my case![]()
![]()
Dat bedoel ik... het zal wel héeeel plaatselijk zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:16 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoezo??Nix aan de hand hier hoor, alleen een laagje sneeuw en alles loopt in het 100
moet er sneeuw zijn om amsterdam te mijdenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:16 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoezo??Nix aan de hand hier hoor, alleen een laagje sneeuw en alles loopt in het 100
Sjet lieverdquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:14 schreef Sjet het volgende:
I rest my case![]()
![]()
Kijk, ze hebben de kids gewoon buiten gezet, opgelost.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:19 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Lekker spontaan, sneeuwballen gooien.
Elke reden is genoeg om Amsterdam te mijdenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
moet er sneeuw zijn om amsterdam te mijden![]()
En ze moeten stoppen van Ome Frank want de Adelaar/WitteDuiven?vervelendfluitje zijn bang dat de camera's stuk gaan.......gutogut, had er eens echt iets gebeurd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:19 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Lekker spontaan, sneeuwballen gooien.
Ik ben een sukkel, natuurlijk heb je het gelezen en zelfs op gereageerd, schaamrood staat op mijn kaken, sorry Sjet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:17 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik had je allang gezien hoor Sjet, maar heb jij mijn reactie op de thuiskomst van je moeder nog gelezen?![]()
Liep vanmorgen in de sneeuw en t vroor ook nog.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... het zal wel héeeel plaatselijk zijn.![]()
Je moet natuurlijk ook eerst je haar helemaal droogfohnen schat. En niet met een natte kop naar buiten gaanquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Liep vanmorgen in de sneeuw en t vroor ook nog.
Dus kwam met ijspegel haar op mn werk aan![]()
* BONG4002 ontdooiquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Elke reden is genoeg om Amsterdam te mijden![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ging ook met droog haar naar buitenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook eerst je haar helemaal droogfohnen schat. En niet met een natte kop naar buiten gaan![]()
![]()
![]()
Sorry SuperMOM... Rotterdams hart ging ff kloppenquote:
Liefquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 ontdooije geeft aan liefbeertje
Slaap lekker Muerte en thx weer voor de geweldige capsquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:24 schreef Muerte het volgende:
Lieve mensen ik ga naar bed, morgen vroeg weer op, tot ziens allemaal.![]()
![]()
slaap lekker en tot straksquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:24 schreef Muerte het volgende:
![]()
Geef niet hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]!
Sorry, lofbeertje, ik visualiseer wel eens te vaak.![]()
![]()
Slaap lekker, Muerte.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:24 schreef Muerte het volgende:
![]()
Trustequote:Op woensdag 1 maart 2006 23:24 schreef Muerte het volgende:
![]()
Er stond een file tussen utrecht en amsterdam 27 km lang.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Yes dearquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:17 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik had je allang gezien hoor Sjet, maar heb jij mijn reactie op de thuiskomst van je moeder nog gelezen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |