Die kliko kliekt wel de restjes van de gastenquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:30 schreef MissJ. het volgende:
Whoehahahaha, hoor Viola nou....ze krijgt drinken aangeboden uit die fles Champagne die verkocht is...wat zegt ze:"nee, neeheee, ik drink niet van de gasten...dat doe ik niet...nee".
Hahahaha, Vuile huichelaar!
Nee dat soort dingen melden we inderdaad niet. Daar is Bonnie veels te lief voorquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:24 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Kijk en dit soort dingen melden we gewoon niet op VOL.Komt ze er ook niet achter en grijpt ze niet opnieuw naar de fles.
Hahahaha je weet toch dat Viola een grote, liegende, huichelende Kliko isquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:30 schreef MissJ. het volgende:
Whoehahahaha, hoor Viola nou....ze krijgt drinken aangeboden uit die fles Champagne die verkocht is...wat zegt ze:"nee, neeheee, ik drink niet van de gasten...dat doe ik niet...nee".
Donequote:Op woensdag 1 maart 2006 22:33 schreef Foreverblue het volgende:
Bong... pas ook ff je quote van Regenworm aan als je wil
[HBB SC 452] Een SC openen is nu veel te makkelijk
Thx... zou jammer zijn als Regenworm z'n Zweedse vriendinnen zou moeten missenquote:
Dat is waarquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Thx... zou jammer zijn als Regenworm z'n Zweedse vriendinnen zou moeten missen
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:27 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Zo na de Panorama kan ze nu zo in het nieuwe stripalbum mee van Fokke en Sukke.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:30 schreef MissJ. het volgende:
Het zou veel erger zijn als ik niet meer in het Zweedse forum mag.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Thx... zou jammer zijn als Regenworm z'n Zweedse vriendinnen zou moeten missen
Wow! Ruige taal!quote:
Voor de mensen beledigd zijn omdat ik over zijn homo zijn wat zeg...MissJ. heeft vele, vele homovriendjes. Ik bedoel het alleen maar grappig en er steekt niks achter.quote:
Ach god, laat ik daar nu geen enkel probleem hebben, maar je moet wel de wegen weten natuurlijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Over Windows gesproken, WUpdate is nu geblokt voor mensen met een niet gevalideerde Windows, dit ter uwer info
18:05 De band, de kok en de maaltijdquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:43 schreef witste het volgende:
Hoe heet deze fantastische band??
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:47 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ach god, laat ik daar nu geen enkel probleem hebben, maar je moet wel de wegen weten natuurlijk![]()
Wees maar gerust hoor, ik zocht er ook niets achter, vond het taalgebruik alleen heel anders dan ik van je gewend ben.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:45 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Voor de mensen beledigd zijn omdat ik over zijn homo zijn wat zeg...MissJ. heeft vele, vele homovriendjes. Ik bedoel het alleen maar grappig en er steekt niks achter.![]()
Vroeg ik me ook al af?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:43 schreef witste het volgende:
Hoe heet deze fantastische band??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |