Hoi schat... alles goed?quote:
Whaha ja idd dat beweert zequote:Op woensdag 1 maart 2006 21:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Oh maar zoveel eet ze thuis helemaal niet hoorZe is tenslotte vegetarisch ook nog.
Tenminste dat beweert ze![]()
Omdat de postsnelheid in de SC enorm laag ligt nu. Dus valt het ook niet snel op dat een SC vol isquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:05 schreef melke het volgende:
Hoezo is dat nu veel makkelijker?
Ja, als jij het niet doet doe ik het wel Bongquote:
Ik zit meer in het offtopic en Tanja topicquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, als jij het niet doet doe ik het wel Bong![]()
Ze beweerde in het begin ook dat ze nooit dronk, alleen op feestjesquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:06 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Whaha ja idd dat beweert zenou vegeterisch of niet vegetarisch het gaat er allemaal
wel in, en dan over de drank nog maar niet te spreken
We mogen niet meer zwaaienquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Omdat de postsnelheid in de SC enorm laag ligt nu. Dus valt het ook niet snel op dat een SC vol isHoi Melke
![]()
Haha grapjasquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:09 schreef Manu82 het volgende:
Heeft iemand vandaag naar de uitzending gekeken?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:09 schreef Manu82 het volgende:
Yep ikquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:09 schreef Manu82 het volgende:
was volgens mij de eerste keer dat ik een volledig aflevering heb gezienquote:
Had ik je vooraf al wel kunnen vertellenquote:
Ach, nog maar 2 regulars te gaan en dan de GRAND FINALE a.s. maandagquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Had ik je vooraf al wel kunnen vertellen![]()
Ja idd ik denk dat zij de betekenis van het woord " nooit " niet helemaal begrijptquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ze beweerde in het begin ook dat ze nooit dronk, alleen op feestjes![]()
![]()
![]()
Ja, weer een kind!!!! Ik zie ze dus toch niet vliegen. Ik zie zeker 2 jongens en dit is een meiske. Ook dacht ik de dochter van Wilma gezien te hebben. Die kinderen moesten na 22.00 toch weg?quote:
Ja klinkt wel goed ja... Het rare is dat als Bonnie normaal praat, het schor is... en als ze zingt het zuiver is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:12 schreef SuperMOM het volgende:
Bonnie moet op de rock toer gaan joh, veel stoerder en beter als Pierrot, Kom je buiten spelen enz![]()
![]()
Hoe lief ik Bonnie ook vind eenmaal mocht ik haar 'live' horen zingen. Alweer gauw 15 jaar terug. Geloof me, ik ben weggelopen, geen gehoor. Ze zong dus Pierrot op een vreselijke schelle harde manier. Echt als een valse kraai.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:12 schreef SuperMOM het volgende:
Bonnie moet op de rock toer gaan joh, veel stoerder en beter als Pierrot, Kom je buiten spelen enz![]()
![]()
Hahahaha ik heb een troetelbeer detector ingebouwd in Windowsquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kwam nog wel dit deel binnen sluipen![]()
![]()
![]()
Over Windows gesproken, WUpdate is nu geblokt voor mensen met een niet gevalideerde Windows, dit ter uwer infoquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahahaha ik heb een troetelbeer detector ingebouwd in Windows
Hoi SuperMOMquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:15 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi FB, Manu, Pareltje, Melke en MissJ en de rest die ik nog niet gedag heb gezegd![]()
Wat liefquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahahaha ik heb een troetelbeer detector ingebouwd in Windows
Was al langer... alleen de critical updates worden nu nog weergegeven. Geeft ook niet... over paar maanden komt Windows Vista, en die ben ik van plan weer gewoon te kopen. Zo te zien wordt het een sterke verbetering tov Xp en heb je ook geen gezeik met het activeren en updaten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Over Windows gesproken, WUpdate is nu geblokt voor mensen met een niet gevalideerde Windows, dit ter uwer info
Heb haar ook alweer minstens 10 jaar geleden live horen zingen, toen werd ze zo uitgejouwd dat ze huilend van het podium af ging. Arme Bonniequote:Op woensdag 1 maart 2006 22:15 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Hoe lief ik Bonnie ook vind eenmaal mocht ik haar 'live' horen zingen. Alweer gauw 15 jaar terug. Geloof me, ik ben weggelopen, geen gehoor. Ze zong dus Pierrot op een vreselijke schelle harde manier. Echt als een valse kraai.
Sinds vandaag moet je gedwongen een nieuwe validatie tool downen voordat je verder komt, eerst kon je die invoegtoepassing uitschakelen maar nu staat dat dus opslotquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was al langer... alleen de critical updates worden nu nog weergegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |