quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:08 schreef Afwazig het volgende:
Die gozer die zat te rappen hebk opgenomen
http://partyflock.clan-ip.com/sb.wav:D:D
![]()
Edit: nu werkt het wel.
dat doen ze, ze wisten mijn fake account en heb ip ban op SB en SDquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Vooral doen als een of andere fucker van SB meeleest
Lijkt me sterk, hij is nu serieus aan het converserenquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:13 schreef Johnns het volgende:
ahAHaHahah
zwaait die kerel nou rond met een dildo?
schater
hij hield de hele tijd iets in beeld , naja, leek beduidend veel op 1quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, hij is nu serieus aan het converseren
Kun je ook niet meer meekijken ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:13 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
dat doen ze, ze wisten mijn fake account en heb ip ban op SB en SD![]()
Mietjequote:Op donderdag 2 maart 2006 17:14 schreef Canisfire het volgende:
Ik geef het op ik probeer er vanavond wel weer in te komen.
waarom dacht ik precies hetzelfde?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:17 schreef Devlinsect het volgende:
De presentatrice heeft een tekening op haar gips staan van haar opa.
Lijkt wel een hakenkruis![]()
Dat dacht ik dus ook alquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:17 schreef Devlinsect het volgende:
De presentatrice heeft een tekening op haar gips staan van haar opa.
Lijkt wel een hakenkruis![]()
Awww heeft mama de pannenkoeken klaar?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:18 schreef Afwazig het volgende:
Dat dacht ik dus ook al
Kut ik moet eten....
triestquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Je bent geband
Vanwege het breken van de regels, waarmee je bij registratie akkoord bent gegaan,
is je de toegang tot alle diensten van zowel Sugababes.nl als Superdudes.nl ontzegd.
Als je dit onterecht acht kun je contact opnemen met info@sugababes.nl.
Vermeld daarbij in ieder geval het volgende IP: 86.81.250.170.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb niet eens account
![]()
Kun je de uitzending niet opnemen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:18 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook al
Kut ik moet eten....
hoe weten ze je ip ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Je bent geband
Vanwege het breken van de regels, waarmee je bij registratie akkoord bent gegaan,
is je de toegang tot alle diensten van zowel Sugababes.nl als Superdudes.nl ontzegd.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb niet eens account
![]()
Kun je ook niet meer kijken ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Je bent geband
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb niet eens account
![]()
dat jouw telefoonnr nog niet op de blacklist staat na die grap van gisterenquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:19 schreef boyv het volgende:
Ze zoeken het maar uit, ik hang al tien minuten aan de telefoon en nog mag ik er niet in. En die nichterige rapper mag dan weer wel.
Ze houden dit topic in de gatenquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Je bent geband
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb niet eens account
![]()
Daar kwam ik er ook niet mee doorheen, maar ik gebruik nu een ander nummerquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:19 schreef Johnns het volgende:
[..]
dat jouw telefoonnr nog niet op de blacklist staat na die grap van gisteren
Zo erg was het toch niet?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:19 schreef Johnns het volgende:
dat jouw telefoonnr nog niet op de blacklist staat na die grap van gisteren
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:20 schreef boyv het volgende:
[..]
Daar kwam ik er ook niet mee doorheen, maar ik gebruik nu een ander nummer
nee, maar als je ziet dat iedereen bij het minste of geringste al gebanned wordt @ SB of SD...quote:
Kuijt voor bellen hoef je niet lid te zijnquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ga dus ff contact opnemen met mijn provider opnemen. Mijn IP adres word dus opgeslagen in een database waar ik nooit acoord ben gegaan dat ze mijn gegevens mogen gebruiken. Ik heb me er ook nooit aangemeld.
Sterf maar lekker kut SB![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |