jij mag dat welquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:23 schreef leonieke het volgende:
Ik heb blijkbaar het -'je van gcsc opnieuw gebruikt in de TT![]()
Foei nieke! dit hoort niet in De Lounge![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn ondertitel![]()
Iedereen (en ik bedoel dan echt iedereen) is tegen het huis omdat er te veel kosten aan zouden zijn, maar het is zoooooo'n fantastisch huis
![]()
Ik ben er nog steeds verliefd op en elk ander huis is dus niets waard in mijn ogen momenteel![]()
Btw, we zijn al meer dan een half jaar aan het zoeken hoor
quote:ik volg de weg die jij me wijst
maar zie je niet
mijn groot verdriet
ik heb je nodig
Je hebt een quote gemaakt van mijn sig, mijn ondertitel staat onder mijn naamquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:24 schreef classpc het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik snap niet wat dat met mijn vraag te maken heeft.
Details, details...quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je hebt een quote gemaakt van mijn sig, mijn ondertitel staat onder mijn naam![]()
quote:
Doeiquote:
Vuurwerk op het veld?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:38 schreef leonieke het volgende:
Voetbal stopgezet
Tussen Fles en ik??quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:40 schreef classpc het volgende:
Geheimtaal?
Komt ook zo geloofwaardig overquote:
De vink is over het touw gewiptquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:40 schreef classpc het volgende:
Geheimtaal?
quote:
Dan moet je dat klosje gewoon stevig in je knuisten houden, hoef je ook geen garen te rapen...quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ja godverzit ik die Belg net ff wat originele Hollandse etymologie bij te brengen, lopen jullie een beetje de draak te steken met het verhaal
quote:
Je vergat ff sexy of knappe te vermelden bij "die Belg".. Komt zo afstandelijk overquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ja godverzit ik die Belg net ff wat originele Hollandse etymologie bij te brengen, lopen jullie een beetje de draak te steken met het verhaal
nee, ik ben dude nietquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ja godverzit ik die lekkere natte sexy Belg net ff wat originele Hollandse etymologie bij te brengen, lopen jullie een beetje de draak te steken met het verhaal
Knappe belg vind ik welquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je vergat ff sexy of knappe te vermelden bij "die Belg".. Komt zo afstandelijk over![]()
ach... iedereen weet direct dat het over jou gaatquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je vergat ff sexy of knappe te vermelden bij "die Belg".. Komt zo afstandelijk over![]()
En waarmee steek je die draakquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Ook een blik kan sexy zijn hoorquote:Sexy weet ik niet, want er mist een stuk van die foto af.
Stouterikquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
ach... iedereen weet direct dat het over jou gaat
Dan ook sexyquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ook een blik kan sexy zijn hoor![]()
KAN jaquote:
ja ga eens aan het werkquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:56 schreef classpc het volgende:
Maar ik moet nu echt weer aan het werk, anders wordt het opruimen nachtwerk. En daar heb ik helemaal geen zin in omdat ik er morgen al weer vroeg uit moet voor school.
Oh... ga gewoon eens naar jouw bureaublad ofzo. Hoef ik die foto toch ook niet hier te postenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KAN ja
Moet je wel een andere foto plaatsen
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh... ga gewoon eens naar jouw bureaublad ofzo. Hoef ik die foto toch ook niet hier te posten
Ik zie het al, jij weet waar Abraham de mosterd haalt. Al is deze mosterd een beetje na de maaltijd, maar daarvoor trek ik het boetekleed wel aan. Een gegeven hond moet je tenslotte niet aan zijn staart trekken!quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:54 schreef es70 het volgende:
[..]
En waarmee steek je die draak. Juist, met een kromme naald
. En zo is het cirkeltje toch weer mooi rond
.
Ik zou een slimme reactie verzinnen, maar daar heb ik geen zin in. Ga jij maar lekker geheimtaal spreken met leoquote:
Jij en de rest ookquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie het al, jij weet waar Abraham de mosterd haalt. Al is deze mosterd een beetje na de maaltijd, maar daarvoor trek ik het boetekleed wel aan. Een gegeven hond moet je tenslotte niet aan zijn staart trekken!
is die dan ook snel op z'n staart getrapt? of heb jij weer dat gegeven paard in z'n bek gekeken?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie het al, jij weet waar Abraham de mosterd haalt. Al is deze mosterd een beetje na de maaltijd, maar daarvoor trek ik het boetekleed wel aan. Een gegeven hond moet je tenslotte niet aan zijn staart trekken!
ik heb je kwalificatie toch ook al aangepast?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh... ga gewoon eens naar jouw bureaublad ofzo. Hoef ik die foto toch ook niet hier te posten
Er staan meer dan genoeg foto's van mij onlinequote:Op woensdag 1 maart 2006 22:00 schreef classpc het volgende:
Oja, foto's posten mag altijd. mailen mag ook.
zou jij ook niet aan je servertje gaan knutselen?quote:
Nee, een paard heeft geen bek, dat is zo klaar als een klontje. Wat overigens ook als een paal boven water staat, is dat de appel niet ver van de boom valt. Immers, Je neemt gewoon teveel hooi op je vork, en je weet, hoogmoed komt voor de val. En als je dan je laatste oortje versnoept, dan moet je gewoon op een houtje bijten. Immers, wie zijn kont brandt, moet op de blaren zitten. Dat zul je begrijpen, of ben je werkelijk te stom om voor de duivel te dansen? Nee, ik ken je langer dan vandaag, mijn Pappenheimerquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
is die dan ook snel op z'n staart getrapt? of heb jij weer dat gegeven paard in z'n bek gekeken?
een gegeven paard moet je nooit in zn bek schijten, daar maakt dat beest rare bokkesprongen vanquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
is die dan ook snel op z'n staart getrapt? of heb jij weer dat gegeven paard in z'n bek gekeken?
Ja, ach,quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
zou jij ook niet aan je servertje gaan knutselen?
Voor een keer dat hij hier isquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
zou jij ook niet aan je servertje gaan knutselen?
pfewquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat overigens ook als een paalsteek bovenonder water staat, is dat de appelboom niet ver van de boomappel valtstaat. Immers, Je neemt gewoon teveel hooi op je vorkeen te kleine hooivork, en je weet, hoogmoed komt voordoor de val. En als je dan je laatste oortje versnoeptaangenaaid is, dan moet je gewoon op een houtje bijten. Immers, wie zijn kont brandt, moet op de blaren zittenblij zijn dat ie niet andersom stond. Dat zul je begrijpen, of ben je werkelijk te stom om voor de duivel te dansen? Nee, ik ken je langer dan vandaag, mijn Pappenheimer
wat ben je nou aan het rommelen?quote:valtvalt
truste niekequote:Op woensdag 1 maart 2006 22:43 schreef leonieke het volgende:
Ik ga hier eens afsluiten.
We gaan slapen![]()
Trustequote:Op woensdag 1 maart 2006 22:43 schreef leonieke het volgende:
Ik ga hier eens afsluiten.
We gaan slapen![]()
buisman?quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:26 schreef leonieke het volgende:
Omg Jag wat een prachtfoto's
Van wie is Senseosmile een kloon?![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:23 schreef Glacier het volgende:
[..]
Hier 0 cm
* Glacier gaat maar eens nuttige dingen doen...
* Glacier baalt nog steeds wel een beetje van gisteren...quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:29 schreef qu63 het volgende:
ga er maar eens voor zorgen dat de NS gewoon normaal rijdt
Ik zal die eer volledig aan jou latenquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:34 schreef leonieke het volgende:
Dat kunnen we hier niet zomaar zeggen eh...
Of wil jij hem straks troosten?
dan moet je die keuze gaan maken hequote:Op donderdag 2 maart 2006 10:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zal die eer volledig aan jou laten
En fok!ken en doorwerken gaat niet samen
En als mijn baas mijn keuze nou zou ondersteunen was er ook vast geen probleemquote:
ik denk dat als je kiest voor doorwerken dat je dat baas dat niet erg vind hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als mijn baas mijn keuze nou zou ondersteunen was er ook vast geen probleem
Troost u: Fok!en, msnen (en tegelijkertijd hart uitstorten bij zus) en werken gaat helemaal niet samenquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zal die eer volledig aan jou laten
En fok!ken en doorwerken gaat niet samen
Niet? Schelden op verzekeringsmaatschappijen en werken gaat wel tegelijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Troost u: Fok!en, msnen (en tegelijkertijd hart uitstorten bij zus) en werken gaat helemaal niet samen![]()
Kunnen we dan besluiten dat het Fok!en er te veel aan is om te kunnen werken?quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet? Schelden op verzekeringsmaatschappijen en werken gaat wel tegelijk
Besluitenquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kunnen we dan besluiten dat het Fok!en er te veel aan is om te kunnen werken?
Ik wou ff intelligent overkomenquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Besluiten
Dat zijn wel heel zware woorden zo op de vroege middag![]()
Natuurlijk mag jij datquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mag ik u op elk moment herinneren aan deze post?![]()
Oh schatteke Fleske (als je dan toch niet meer antwoordtquote:
ik heb er nog een bezoekje aan de zonnebank bij gedaan, en daarna nog boodschappen gedaanquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:01 schreef leonieke het volgende:
zo uitgeput ben jij ook niet hoor als je van de sportschool komt
Genieterquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb er nog een bezoekje aan de zonnebank bij gedaan, en daarna nog boodschappen gedaan
quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh schatteke toch...
Tis krokusvakantie![]()
![]()
Neh, daar komt nog wat meer afwerking bij kijken.quote:
das idd mooi!quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Neh, daar komt nog wat meer afwerking bij kijken.
Ik kan eindelijk een belofte inlossen die ik eind vorig jaar heb gedaan. Voor een chronisch ziek meisje een kaart met handtekening van Jan Smit (had haar al een oude gestuurd, maar wilde natuurlijk ook een recente). Jan had kennelijk niet zoveel haast als ik...
Ik zit alleen met een dilemma... Kaart uit de envelop (aan haar, maar met mijn adres) en in een nieuwe, of het geheel in een andere envelopquote:
Geheel in een andere envelop zou ik kiezenquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zit alleen met een dilemma... Kaart uit de envelop (aan haar, maar met mijn adres) en in een nieuwe, of het geheel in een andere envelop.
goh, dan kan ze ineens wel opschietenquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:35 schreef leonieke het volgende:
Ik moet opeens heel dringend weg... Binnen 9 minuten moet ik op bus zitten
Doei![]()
Dat was ik ook eigenlijk van plan, maar dan heeft ze dus wél meteen mijn adres (en ik weet niet of ik dat wel wil eigenlijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Geheel in een andere envelop zou ik kiezen![]()
Oude enveloppe in een nieuwe doen. Kan je je eigen adres misschien onleesbaar maken, maar heeft ze die enveloppe toch ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat was ik ook eigenlijk van plan, maar dan heeft ze dus wél meteen mijn adres (en ik weet niet of ik dat wel wil eigenlijk).
Kleine uitleg is misschien handig. Alle contact heb ik met de moeder van Marielle, via een ander forum dat over de 'persoonlijk bericht' mogelijkheid beschikt. Op die manier heb ik dus ook hun adres gekregen. Maar aangezien ik daar Forum Admin ben, weet ik niet of ik mijn adres wel 'rond wil strooien'.
ik neem aan dat die moeder ook wel zal begrijpen dat je adres gewoon "geheim" moet blijven?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat was ik ook eigenlijk van plan, maar dan heeft ze dus wél meteen mijn adres (en ik weet niet of ik dat wel wil eigenlijk).
Kleine uitleg is misschien handig. Alle contact heb ik met de moeder van Marielle, via een ander forum dat over de 'persoonlijk bericht' mogelijkheid beschikt. Op die manier heb ik dus ook hun adres gekregen. Maar aangezien ik daar Forum Admin ben, weet ik niet of ik mijn adres wel 'rond wil strooien'.
Daar ga ik wel vanuit idd...quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik neem aan dat die moeder ook wel zal begrijpen dat je adres gewoon "geheim" moet blijven?
wat is dan het probleem om die envelop met kaart in een envelop te doen en naar haar te sturenquote:
Doei!quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:35 schreef leonieke het volgende:
Ik moet opeens heel dringend weg... Binnen 9 minuten moet ik op bus zitten
Doei![]()
Dat ik er niets voor terug wil, zelfs geen kaartje van haar zelfquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat is dan het probleem om die envelop met kaart in een envelop te doen en naar haar te sturen
ahquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat ik er niets voor terug wil, zelfs geen kaartje van haar zelf.
Ik heb de kaart samen met een begeleidend tekstje op een van mijn eigen kaarten in een nieuwe envelop gedaan. Oorspronkelijke envelop weggegooid, zo moet het maar goed zijnquote:
dat laatste betwijfel ik ook jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb de kaart samen met een begeleidend tekstje op een van mijn eigen kaarten in een nieuwe envelop gedaan. Oorspronkelijke envelop weggegooid, zo moet het maar goed zijn.
(Ik betwijfel of Jan zelf de enveloppen schrijft, dus zo bijzonder is die niet.)
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat laatste betwijfel ik ook ja
maar het is iig opgelost
dat willen ze vast wel voor zo'n lieve mamaquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:21 schreef es70 het volgende:
[..]Zometeen maar eens even kijken of ik een van de kinderen zo gek krijg om 'm in de brievenbus te mikken
.
zelfs toen ik er was was het stilquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:28 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ja het heeft stil gestaan zonder jou![]()
je had die familie al, maar je weet nu hun naamquote:
ik had ze wel, maar dat wist ik nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
je had die familie al, maar je weet nu hun naam
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:15 schreef Diovarus het volgende:
BOE!
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
oeh dat was best lekker ook nog
Albert Heijn Stoommaaltijd: runderreepjes teriyakisaus met champignons en noodles
jij sletje zijn.quote:
Alleen voor ququote:Op donderdag 2 maart 2006 19:21 schreef Diovarus het volgende:
[..]
jij sletje zijn.
staat in je ondertitel![]()
ik begrijpquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:22 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Alleen voor qudie mag mij alleen zo noemen
![]()
jah je bent nog niet mijn biatchquote:
mag je blij om zijn ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:30 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Haha t was ook maar een grapje hoor ken qu63 niet eens irl
wat voorspelbaar.quote:
Jawel hoor maarw at heeft het voor nut dat soort opmerkingen te makenquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:32 schreef Diovarus het volgende:
[..]
wat voorspelbaar.
zat op zo'n reactie te wachten
je hebt zeker nog niet gegeten?
Astridquote:
qu!quote:
uit verveling doe je veelquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:34 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Jawel hoor maarw at heeft het voor nut dat soort opmerkingen te maken![]()
kan je alweer sexen?quote:
met jou? tuurlijkquote:
kom ik je halen met de autoquote:
Dat heb je mij nou nog nooit aangebodenquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
kom ik je halen met de auto
want de NS
wij cybersexen al, en je komt toch in Utrecht wonenquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dat heb je mij nou nog nooit aangeboden
Alsjeblieft zegquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
wij cybersexen al, en je komt toch in Utrecht wonen
jaquote:
Hoi Buzzer, is je vrouw weer wat opgeknapt inmiddelsquote:
Er moet nog een koofje langs de onderkant van de vaatwasser en bovenin moet het nog dichtgemaakt zodat de afvoer van de afzuigkap weggewerkt isquote:
gewoon een keertje uitschieten met de koekepan en een paar tegeltjes kapot slaanquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Er moet nog een koofje langs de onderkant van de vaatwasser en bovenin moet het nog dichtgemaakt zodat de afvoer van de afzuigkap weggewerkt is. Iedereen vindt de tegels okay, dus ik heb pech wat dat betreft
.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
gewoon een keertje uitschieten met de koekepan en een paar tegeltjes kapot slaan
maar je krijgt wel je zinquote:
Zo ben ik nietquote:
tjaquote:
heb jij een auto dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
kom ik je halen met de auto
want de NS
Dat zit er dik inquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
tja
dan blijf je tegen die tegeltjes aan kijken
anders ga je ze vervenquote:
ik ookquote:
daihatsu cuorequote:
ok... hij is gedeeltelijk van m'n ma, maar zij rijdt nooit en ik altijdquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
ok... hij is gedeeltelijk van m'n ma, maar zij rijdt nooit en ik altijd
hij staat op m'n pa z'n naam ivm verzekering, maar ik rij altijd... zij betalen alleenquote:
dus we kunnen binnenkort bij jou komen eten?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:45 schreef leonieke het volgende:
Hallo
Zoho, toch bezoekje gebracht aan de boekenbeurs en wat nieuwe boeken gekocht, waaronder opnieuw een kookboek![]()
Jamie Oliverquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:45 schreef leonieke het volgende:
Hallo
Zoho, toch bezoekje gebracht aan de boekenbeurs en wat nieuwe boeken gekocht, waaronder opnieuw een kookboek![]()
ff met nieke overleggen hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
dus we kunnen binnenkort bij jou komen eten?
Fiat Cinquecento Sportquote:
even groot dusquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
ok... hij is gedeeltelijk van m'n ma, maar zij rijdt soms en ik ook
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
hij staat op m'n pa z'n naam ivm verzekering, maar ik rij altijd... zij betalen alleen
Nopez.. een gewoon pastakookboek.quote:
jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
even groot dus(of even klein, tis net hoe je het wil noemen
)
Wie weet geef ik binnen 10 jaar als we eindelijk ons huis gevonden hebben gewoon een groot feestquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
dus we kunnen binnenkort bij jou komen eten?
*mijn* opel corsa combo MET ouwe-hond-stank blaast jullie allemaal recht uit het waterquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
even groot dus(of even klein, tis net hoe je het wil noemen
)
quote:
Wacht maar tot ik passeer met mijn Golfquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*mijn* opel corsa combo MET ouwe-hond-stank blaast jullie allemaal recht uit het water![]()
WAT een verkwistingquote:
houden we je aanquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wie weet geef ik binnen 10 jaar als we eindelijk ons huis gevonden hebben gewoon een groot feest![]()
Ik heb een stoere fietsquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik passeer met mijn Golf![]()
dat vraag ik me afquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*mijn* opel corsa combo MET ouwe-hond-stank blaast jullie allemaal recht uit het water![]()
Ik weet waar jouw huis woont meisjequote:Op donderdag 2 maart 2006 21:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wie weet geef ik binnen 10 jaar als we eindelijk ons huis gevonden hebben gewoon een groot feest![]()
wat doe jij hierquote:
Da's al één eter minder..quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WAT een verkwisting
hoe je pasta moet koken weet zelfs IK, zonder boek
En NEE MutZ je gaat nu niet over die zigeunerschnitzels beginnen![]()
ik hou m'n mond idd maar ffquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WAT een verkwisting
hoe je pasta moet koken weet zelfs IK, zonder boek
En NEE MutZ je gaat nu niet over die zigeunerschnitzels beginnen![]()
joh ik trap me de tering in dat wrak, maar ja, 1,3 diesel met 187k op de klokquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
dat vraag ik me afligt eraan of jij een beetje snel bent (van mij is het bekend dat ik een redelijk aggresieve rijstijl heb
)
MissHobjequote:
Jij stalkerquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet waar jouw huis woont meisje
ik denk dat MissHobje dichter bij mij in de buurt is dan bij jouquote:
behind enemy trench linesquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jij stalker![]()
![]()
(maar ik had het wel over ons eigen nieuw huisje eh waar niemand het adres al van weet... Of weet jij meer?)
er zit een spoiler opquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat is er Sport aan zo'n ding(etje)
.
Als ze groot zijn worden Citta-dellen Cinquecento-snollen...
ik ga het dus winnenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
joh ik trap me de tering in dat wrak, maar ja, 1,3 diesel met 187k op de klok
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik denk dat MissHobje dichter bij mij in de buurt is dan bij jou
MissHobje woont 5 min fietsen hier vandaan ofzoquote:
quote:
en?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
MissHobje woont 5 min fietsen hier vandaan ofzo
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:54 schreef leonieke het volgende:
En zou je dan durven langskomen als je het weet?
ik vind het heerlijk, autorijden... daar straf je mij echt niet mee...quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
ach, ik ben allang blij dat ik na 2½ jaar ook weer eens achter een stuur zit
ze is dus 'hier' en niet bij jouquote:
ik ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik vind het heerlijk, autorijden... daar straf je mij echt niet mee...
ahquote:
nee ik vind het ook wel lekkerquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik vind het heerlijk, autorijden... daar straf je mij echt niet mee...
stuur maar opquote:
dat snapte ik ook welquote:
Nopez tegen dat het gearriveerd is, is het slecht en dan denk je dat wij slechte dingen hebbenquote:
bejje toch ook een irritant wijf eigenlijk hequote:
Pruimen én abrikozen. Je kan dus na 'm genuttigd te hebben gegarandeerd goed naar de wc waarschijnlijk...quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nopez tegen dat het gearriveerd is, is het slecht en dan denk je dat wij slechte dingen hebben
Soit, als je niet graag pruimen en abrikozen eet, dan raad ik u die taart niet aan![]()
Vandaar ook de naam Pompeschitter (pompe-schijter in het dialectquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Pruimen én abrikozen. Je kan dus na 'm genuttigd te hebben gegarandeerd goed naar de wc waarschijnlijk...
uhuhquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bejje toch ook een irritant wijf eigenlijk he
hij klinkt op zich wel lekkerquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vandaar ook de naam Pompeschitter (pompe-schijter in het dialectis een hele legende aan verbonden)
Moet je anders binnenkort eens aan Fles vragen wat hij ervan vindt. Ik ben te subjectief op dat gebiedquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
MissHobje woont 5 min fietsen hier vandaan ofzo
oh gaan we eindelijk daten jah?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Moet je anders binnenkort eens aan Fles vragen wat hij ervan vindt. Ik ben te subjectief op dat gebied
dat kan straks ook nog welquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:21 schreef leonieke het volgende:
We gingen vandaag eens om 22u in bed liggen![]()
ideaal he, ik?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je lijkt wel een vrouw. Zo wispelturig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |